سه شنبه 16 اسفند 1390-22:45

مردم می فهمند،شما را نمی دانم!

این ها که تشت رسوایی شان گوش فلک را هم کر کرده،فتنه جدید شده اند و هم نوا با دشمنان انقلاب ندای تقلب و تخلف در انتخابات را سر داده اند،بدون این که بدانند آب به آسیاب دشمن می ریزند و شگفت آن که خود را ارزشی هم می پندارند!


مازندنومه،یادداشت ارسالی کاربران:انتخابات تمام شد و روسیاهی اش ماند به زغال!زغال همان ها هستند که سال به سال که نه، ماه به ماه رنگ عوض می کنند،سفید وسیاه می شوند،گاه ضد فتنه می شوند،گاه احمدی نژادی دو آتشه ،گاه با مشایی و اذنابش فالوده می خورند و گاه به پایداری و این جریانات بی پایگاه سرویس می دهند!

زغال و روسیاه همان ها هستند که پس از رای نیاوردن نامزدشان فضا را امنیتی کرده اند و کار را نه فقط به رسانه های داخلی،به سایت های ضد انقلاب هم کشانده اند!

این ها که تشت رسوایی شان گوش فلک را هم کر کرده،فتنه جدید شده اند و هم نوا با دشمنان انقلاب ندای تقلب و تخلف در انتخابات را سر داده اند،بدون این که بدانند آب به آسیاب دشمن می ریزند و شگفت آن که خود را ارزشی هم می پندارند!!

ارزشی و حزب اللهی از دید این جماعت کج فهم یعنی آنارشیسم،یعنی تک روی،یعنی فقط من و برادرم،یعنی خود خواهی و ندیدن دیگران.

این ها دست روی چشم و انگشت در گوش شان فرو کرده اند و خود را به بی خبری زده اند،نمی فهمند که شکایت و پیگیری حقوق،راه کار قانونی دارد و راهش رسانه ای کردن و فحش و ناسزا و اتهام به مسئولان انتخابات و رسانه های پرتلاش و تاثیرگذار استان نیست.

این ها ثابت کرده اند که ظرفیت باخت را ندارند،متوجه نیستند که رقیب با بیش از 2 هزار رای بیشتر برنده شده است،باید حلاوت و شیرینی انتخابات را به کام ملت تلخ کنند،فضای مرکز استان را امنیتی کنند،آب به آسیاب دشمن بریزند،دل مخالفان نظام را شاد کنند،که چه؟که نامزدشان رای نیاورده است.

انگار اویی که به مجلس رفته ضد انقلاب است،مامور اینتلجت سرویس است،کافر حربی است و فقط این ها هستند که پاکند و هر چه می گویند صحیح و هر کار که می کنند حلال است!

از این جماعت کج فهم که تا نوک بینی خودشان را بیشتر نمی بینند بگذریم،ماجرای دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران تامل برانگیز است که بیانیه داده که مثلا" به مردم بابت پیروزی شان تبریک بگوید،اما انتهای بیانیه حرف دلش را زده و آورده:"انتظار دارد هیات محترم نظارت نسبت به بر طرف نمودن برخی دغدغه ها در بعضی از حوزه های انتخابیه از جمله مرکز استان اقدام موثر انجام داده تا با روشن گشتن حقیقت آرا مردم قهرمان ، حلاوت این حضور بزرگ و حماسی مضاعف گردد."

انگار هیئت نظارت منتظر دستور محمد اسماعیل امامزاده بود تا به محض اوامر او پیگیری اش را آغاز کند! مشکل آقایان این جاست که سیدرمضان شجاعی در فهرست انتخاباتی آن ها قرار نداشت و آن یکی در فهرست بود و باید در بیانیه تبریک،گریزی هم به این ماجرا می زدند!

آقای دبیر جبهه متحد بهتر است از تخلفات خود بگوید که در جلسه شورای اشتغال،داد استاندار کم سر و صدا و مظلوم ما را هم درآورد:"این فرد بر اساس چه مجوز شرعی با ماشین بیت المال کارهای انتخاباتی انجام می دهد،اگر این گونه نیست،اثبات کن!چه کسی به شما اجازه داده با بنزین لیتری 700 تومان به دنبال علایق شخصی خودت باشی و تبلیغات انتخاباتی انجام دهی؟!"

حال یک متخلف انتخاباتی(به قول استاندار)از "دغدغه" می گوید و نمی پرسد چه کسانی دغدغه آفرین هستند و دارند شیرینی حضور مردم را در انتخابات تلخ می کنند و به جای پیگیری حقوقی،کار را به رسانه ي دروغ پرداز خود و رسانه های بیگانه کشانده اند و با فرار به سوی جلو،فضای استان را امنیتی کرده اند!

آقایان محترم،مردم می فهمند،شما را نمی دانم!

امضا محفوظ