دوشنبه 29 خرداد 1391-15:24

چند پیشنهاد دیگر هم داشتم-محسنی

در گفت و گوی مازندنومه با انوشیروان محسنی مطرح شد: وزیر بهداشت، قائم‌ مقامی خود و ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران یا گیلان را هم پیشنهاد داد، اما نپذیرفتم/‌وزیر بهداشت و رئیس جمهوری اصرار داشتند که از من باید استفاده شود.


مازندنومه:یک شنبه هفته جاری انوشیروان محسنی به طور رسمی به سمت قائم‌مقام معاونت آموزشی و مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، منصوب شد.

 وی در گفت‌وگو با مازندنومه اظهار داشت: وزیر بهداشت، قائم‌ مقامی خود و ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران یا گیلان را هم پیشنهاد داد، اما نپذیرفتم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس هشتم با بیان اینکه ما منتقد دولت بودیم اما نقد ما کارشناسی شده بود، متذکر شد:‌وزیر بهداشت و رئیس جمهوری اصرار داشتند که از این ظرفیت باید استفاده شود.

 قائم‌مقام معاونت آموزشی و مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در رابطه با برنامه‌های خود در این سمت، اظهار داشت:‌اولویت‌های درنظر گرفته در راستای قانون برنامه پنجم است که به بحث فراهم کردن بستر برای تامین و جذب استادان و هیات علمی و سرعت بخشیدن به پرونده‌های ارتقای اعضای هیات علمی می‌پردازد.

به گزارش مازندنومه،این نماینده سابق مجلس با بیان این که این اداره کل ، یک حلقه‌ی ارتباطی بین وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در رابطه با اعضای هیات علم است ، افزود: استاد بودن، تدریس، تحقیق و پژوهش توسط اعضای هیات علمی، به عنوان یک کار عاشقانه تلقی شود و در بعد کسب علم و فناوری باید بتوانیم به برنامه‌هایی که در چشم انداز 20 ساله مورد تاکید است یعنی رتبه یک علمی در منطقه و مرجعیت علمی با تراز جهانی در مقطع تحصیلات تکمیلی توسط اعضای هیات علمی، دست یابیم.