پنجشنبه 20 مهر 1391-0:12

برزگر رفت/مدیر روابط عمومی پیام نور تغییر کرد

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران عزل شد/گفته می شود این عزل و نصب با انگیزه‌های سیاسی و به تحریک افرادی از درون و بیرون سازمان صورت گرفته است/پیش تر قرار بود فردی نزدیک به یکی از نمایندگان مجلس در این سمت قرار گیرد/مدیر جدید روابط عمومی این دانشگاه دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی صنایع است.


مازندنومه:همزمان با جلسه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان مازندران، بالاخره پس از کش و قوس‌های بسیار، حسین برزگر-مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران و مدیر نمونه روابط عمومی پیام نور کشور-از سمتش عزل و یکی از اعضای هیات علمی این دانشگاه از سوی رئیس دانشگاه پیام نور مازندران به عنوان مسئول جدید روابط عمومی معرفی شد.

 لازم به ذکر است حسین برزگر ولیکچالی فوق لیسانس رشته جامعه‌شناسی و روزنامه‌نگار برتر سه دوره از جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها و عضو شورای روابط عمومی استان و مشاور رسانه‌ای استانداری در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی است که در سال 90 به عنوان مدیر روابط عمومی برتر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور انتخاب شده بود.

 مدیر جدید روابط عمومی این دانشگاه دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی صنایع است و تجربه و تخصص  چندانی در زمینه روابط عمومی ندارد.

 گفته می شود این عزل و نصب با انگیزه‌های سیاسی و به تحریک افرادی از درون و بیرون سازمان صورت گرفته است.

پیش تر قرار بود فردی نزدیک به یکی از نمایندگان مجلس در این سمت قرار گیرد که با مخالفت سازمان مرکزی دانشگاه قرار گرفت.

 گفتنیست محمود احمدی نژاد  چند روز گذشته نامه ای انتشار داد و در آن از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست از هر گونه عزل و نصب در سازمان متبوع شان به درخواست نمایندگان مجلس خودداری کنند.