جمعه 24 آذر 1391-23:31

نماینده تهران:عروسم مازندراني است

گزارش تصویری +حاشیه نگاری مازندنومه از نشست غلامعلی حداد عادل-ساری:24 آذرماه 1391


مازندنومه؛متن:محمداسماعیل بخشی سورکی/عکس:مصطفی کاظمی شهابی:

-مراسم قرار بود ساعت 2 آغاز شود كه با يك ساعت تاخير در ساعت 3 آغاز شد.

- سالن همايش كوچك و مملو از جمعيت بود به گونه اي كه بسياري از دانشجويان در راهروهاي كنار سالن به شكل ايستاده مباحث را دنبال مي كردند.

-حدادعادل در پاسخ به سوال دانشجويي كه پرسيده بود كانديداتوري شما براي انتخابات تا چه حد جدي است به مزاح گفت:كمي تا قسمتي!

- وي در پاسخ به سوال دانشجوي ديگر كه پرسيده بود بي توجهي مسئولان كشور به مازندران تا كي؟! به مزاح جواب داد:تا اطلاع ثانوي!حداد در ادامه گفت:بنده اين موضوع را نمي پذيرم چرا كه چشم همه ما به مازندران است.

 -نماينده مجلس شوراي اسلامي همچنين گفت:البته من به مردم مازندران علاقه دارم چرا كه عروس من هم مازندراني است و از اهالي جويبار است.

- وي ادامه داد:زن در درجه اول بايد همسري خوب براي شوهرخود باشد و بعد از آن مادري خوب براي فرزندان باشد كه با توجه به حرف و حديث هاي اخير تعداد اين فرزندان بايد از دو تا هم بيشتر باشد.

- حدادعادل،دكتروحيد دستجردي را نمونه خوبي از زن جامعه اسلامي دانست كه با تخصص خود عهده دار يك وزارتخانه بزرگ در ايران است.

- وي گفت:بنده هشت سال است مديرعامل دايره المعارف اسلامي مي باشم كه موسس آن مقام معظم رهبري بوده است.

- نماينده مردم تهران زماني كه گفت بنده پاي بسياري از اين مقالات براي تحقيق و پژوهش امضا مي زنم،يكي از حضار با تقديم يكي از مقاله ها بر درستي حرف هاي حدادعادل صحه گذاشت.

- حداد عادل چون سوالات را از مجری برنامه گرفته بود و خود سوالات را مي خواند،در انتها خطاب به دانشجويان گفت:يك فكري هم براي خط هاي خود بكنيد.وی از مسئولان برگزاري نشست خواست تا يك كلاس خط هم براي دانشجويان بگذارند.

 - نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد:خط خوب هنر است و خط و ربط سياسي هنر نيست و شما بدانيد حضرت امام (ره)هم خط نوشتاري اش زيبا بود و هم خط سياسي اش.

- حداد عادل در بخش ديگري از سخنان خود گفت:مقام معظم رهبري يك سخنراني مستقل در مورد اصولگرايي بيان كردند و در آن شرايط اصولگرايي را مشخص كردند كه من از ايشان تشكر مي كنم.

- وي در بيان مطالبه دانشجويی در مورد كار فرهنگي دولت در جامعه ضمن پاسخ كامل و مشخص نمودن وظايف افراد جامعه و شهروندان گفت:دولت چه كاري كرده يا نكرده را شما از من نپرس كه من بخواهم آن را مطرح كنم ديگر پايان عمر دولت است و چه نيازي است كه من آن را مطرح كنم.

-در پايان مراسم محافظان دكترحدادعادل از خبرنگاران مازندنومه كارت و هويت و اصالت و.....طلب كردند و اين قدر سخت گرفتند كه حتي سوال های من و دیگر همکارم ناتمام ماند.