دوشنبه 14 مرداد 1392-9:53

هیچ نماینده ای دخالت نکرد/نقیبی:ارزان فروشی زمین زندان را رد می کنم

در گفت و گو با رییس شورای شهر ساری مطرح شد:ما بیش از آن چیزی که فکر شود، پول گرفتیم/ موضوع سوال شما درباره رایزنی نماینده و فروش زمین با قیمت کمتر را رد می کنم/متاسفم که یک مازندرانی در کابینه ندیدم/خدا پدر احمدی‌نژاد را بیامرزد


مازندنومه،کلثوم فلاحی:فرامرز نقیی -رئیس شورای شهر ساری- در حاشیه جلسه علنی روز گذشته شورا به دو سوال مازندنومه پاسخ داد و همچنین درباره کابینه حسن روحانی هم اعلام نظر کرد.

*مازندنومه: شنیده شده زمین زندان،مشتری 21 میلیارد تومانی داشته اما  با رایزنی یکی از نمایندگان، 16 میلیارد تومان فروخته شده است.

نقیبی: زندان از طریق مزایده عمومی به فروش رسید. باید به نوع فروش توجه شود، زمینی که فروختیم 45 درصد ساخت و ساز دارد و 55 درصد فضای سبز باقی می‌ماند.

شاید فردی می‌آمد و این زمین را حتی 25 میلیارد تومان می‌خرید اما 100 درصد آن، بنا و مسکونی می‌شد. در زمینی که فروختیم 60 هزار متر پارکینگ، شش هزار متر تجاری در 2 طبقه و 20 طبقه مسکونی احداث می‌شود، ما بیش از آن چیزی که فکر شود، پول گرفتیم. موضوع سوال شما درباره رایزنی نماینده و فروش زمین با قیمت کمتر را رد می کنم.

*مازندنومه: در حالی که ساری شهربازی ندارد اما مثل اینکه در حال فروش زمین شهربازی هستید.

نقیبی: زمین شهربازی را با کاربری شهربازی می‌فروشیم، این مصوبه شوراست. سرمایه‌گذاران با شهرداری‌ها مشارکت نمی‌کنند، می‌ترسند.

*مازندنومه:راجع به کابینه هم از قرار حرف دارید؟

نقیبی: متاسفم که یک مازندرانی در کابینه ندیدم، خدا پدر احمدی‌نژاد را بیامرزد که از توان مازندرانی‌ها در کابینه استفاده کرد. این سهم‌خواهی نیست، مازندران به عنوان استانی که حدود پنج،شش درصد جمعیت کشور را دارد حق داشت یک وزیر در کابینه داشته باشد.