چهارشنبه 28 آبان 1393-18:22

مدیر بهزیستی شهرستان ساری خواستار شد:

توجه بیشتر دستگاه های دولتی به محله های پرخطر

محمدعلی رنجبر: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، نهادها و ادارات توجه بیشتری به سه منطقه نوبنیاد، کوی غفاری و ترک محله در شهرستان ساری داشته باشند/عمده خانواده‌های محله نوبنیاد به لحاظ قانونی نمی‌توانند زیرپوشش خدمات بهزیستی قرار گیرند/ بهزیستی شهرستان ساری در کوی غفاری مهدکودک دائر کرده است.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: محمدعلی رنجبر-مدیر بهزیستی شهرستان ساری- در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: عمده خانواده‌های محله نوبنیاد به لحاظ قانونی نمی‌توانند زیرپوشش خدمات بهزیستی قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه با این وجود منع قانونی و نیاز خانواده‌ها به حمایت اجتماعی، بهزیستی تلاش خود را جهت رفع نیازمندی‌های این افراد انجام داد، یادآور شد: خدمات روان شناختی و اجتماعی، دائر کردن مهدکودک و آموزش و نگهداری کودکان و ارائه آموزش‌های اجتماعی از جمله فعالیت های ما بوده است و در مقطعی 2 میلیون تومان کمک موردی و 75 مورد سبد غذایی در این محله توزیع کردیم.

رنجبر با بیان اینکه بهزیستی شهرستان ساری در کوی غفاری مهدکودک دائر کرده و روان شناسان مراکز مشاوره در این محله مستقر هستند و خدمات ارائه می‌دهند، یادآور شد: در محله غفاری ساری هم کمک‌های موردی ارائه کردیم.

وی خاطرنشان‌کرد: 13 مورد متقاضی تسهیلات خوداشتغالی در محله نوبنیاد، 9 مورد در ترک‌محله و 11 مورد هم در کوی غفاری به بانک معرفی شدند.

رنجبر با تشکر از از سایر ادارات و دستگاه‌هایی که در محلات آلوده شهرستان ساری به ارائه خدمات می‌پردازند، افزود: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، نهادها و ادارات توجه بیشتری به این سه منطقه در شهرستان ساری داشته باشند.