چهارشنبه 19 آذر 1393-5:12

رییس بیمارستان رازی چالوس درگذشت

مراسم تشییع پیکر این پزشک جوان چالوسی روز پنج شنبه از مقابل بیمارستان رازی تامین اجتماعی چالوس برگزار می شود+آخرین عکس های خبری زنده یاد پیام موحد


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، محمدحسین ملایی کندلوسی: دکتر پیام موحد -رییس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس- صبح امروز بر اثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

این پزشک جوان که مهر ماه سال 1350 در  چالوس دیده به جهان گشود، اصالتا کلاردشتی و از سال 89 تاکنون در سمت رئیس بیمارستان رازی تامین اجتماعی چالوس مشغول به خدمت بود.

این پزشک مردمی و با اخلاق در طی چند سال اخیر بارها به عنوان مدیر نمونه شهرستان چالوس و استان مازندران انتخاب شد و در کارنامه کاری خود، کسب مقام دستگاه برتر در طرح تکریم ارباب رجوع را نیز دارد.

سه تصویر آخر زنده یاد پیام موحد را به نمایش گذاشته ایم که در روز جمعه گذشته 14 آذر ماه 93 در محل کار او و پس از اتمام بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور و معاونانش از بیمارستان رازی به همراه نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت ثبت شد.

آخرین خبر او در خبرگزاری ها و رسانه های مجازی و مطبوعات استان با ایت تیتر بود: رئیس بیمارستان رازی چالوس خبر داد: اختصاص 2 دستگاه آمبولانس به بیمارستان رازی چالوس

مراسم تشییع پیکر این پزشک متعهد چالوسی فردا پنج شنبه از مقابل بیمارستان رازی تامین اجتماعی چالوس برگزار می شود.