شنبه 20 دی 1393-13:2

علیرضا یونسی:

فرماندار جدید بابلسر مکلف به اجرای سیاست های دولت است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران: فرماندار جدید بابلسر باید مشی دفاع از دولت و اجرای سیاست های تدبیر وامید را در دستور کار خود قرار دهد/فرماندار بابلسر: خود را نماینده دولت تدبیر و امید در بابلسر می دانم.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، حامد رهی: صبح امروز 20 دی ماه 1393 فرمانداری شهرستان بابلسر تعطیل بود. علت تعطیلی نیز برگزاری مراسم تودیع و معارفه ی فرمانداران جدید و قدیم بابلسر در سالن آمفی تئاتر متل بانک رفاه بود.

با حکم استاندار مازندران، سید علی اسد بعد از 20 ماه فرمانداری سید کریم سجادی، جای او را گرفت و  فرماندار بابلسر شد.

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در این مراسم گفت: فرماندار جدید بابلسر سلسله مراتب مدیریتی را در عرصه های گوناگون تجربه کرده است.

وی با اشاره به انتصاب مدیر کل راه و شهرسازی اسبق مازندران در یکی از استان ها به سمت مدیر کلی، تصریح کرد: در نهایت با تصمیم استاندار مازندران و پیشنهاد به وزیر کشور، اسد به فرمانداری بابلسر آمد.

علیرضا یونسی با بیان این که اسد کارشناس ارشد عمران و شهرسازی است، افزود: او در زمینه های فنی، علمی و تجربی تخصص دارد.

  دفاع از برنامه ها و عملکرد دولت از دیگر توصیه های معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به اسد بود. یونسی تاکید کرد: فرماندار جدید شهرستان بابلسر به مثابه ی دیگر فرمانداران شهرستان ها، باید مشی دفاع از دولت و اجرای سیاست های تدبیر وامید را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با بیان این مطلب که دولت یازدهم بر آمده از رای مردم است، تاکید کرد: دولت تدبیر وامید مسئولیت اداره ی کشور را در شرایطی تحویل گرفت که سیاست اصلی دولت مردان گذشته تقابل با دنیا بود و دکتر روحانی و تیم ایشان راه تعامل با جهان را سیاست اصلی خود قرار دادند و در این راه با موفقیت هایی نیز دست یافتند.

این مسئول با روشن توصیف کردن آینده مذاکرات هسته ای خاطر نشان کرد: قدرت های بزرگ دنیا امروز به حق هسته ای ایران اذعان کردند.

این مقام ارشد استانداری مازندران به شرایط کشور و سختی کار دولت تدبیر وامید برای ادامه ی راه اشاره کرد و گفت: آخرین توطئه ای که ما شاهد آن هستیم، مساله کاهش شدید قیمت نفت است. عربستان سعودی حاضر شده مردم خود را تحت فشار قراردهد تا بتواند در ایران خللی ایجاد کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در همین زمینه با اشاره به در آمد بالای 700 میلیارد دلاری دولت گذشته افزود: در حال حاضر تنها برای تکمیل پروژه های باقی مانده از دولت گذشته به 1200 میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم.

  یونسی در بخش دیگری از سخنان خود صداقت، خدمت به مردم، اهتمام به منویات مقام معظم رهبری، دلسوزی برای مردم، خیر خواهی برای جامعه و پاکدستی و پاک منشی را از فرماندار جدید بابلسر خواستار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران استدلال کرد: قدرت مطلق در هر مرتبه ای منجر به فساد و سواستفاده خواهد شد وغرور، تکبر، خودبزرگ بینی و روح انتقام جویی از جمله نتایج منفی قدرت است.

*معارفه بدون حضور نماینده و امام جمعه

در ادامه ی مراسم سید کریم سجادی فرماندار سابق شهرستان بابلسر گفت: بنده هیچ علاقه ای به ارائه ی گزارش در چنین مراسمی ندارم، زیرا معتقدم اگر کاری انجام می گیرد تنها متعلق به یک فرد نیست.

 فرماندار جدید شهرستان بابلسر نیز در سخنانی بسیار کوتاه گفت: بنده قصد ندارم در این جلسه به ارائه برنامه ها بپردازم و در اولین فرصت در شورای اداری شهرستان برنامه هایم را ارائه می دهم.

سیدعلی اسد به ماجرای تماس ربیع فلاح به او برای پذیرش پست فرمانداری اشاره کرد و گفت: در مشهد بودم که استاندار به موبایل من زنگ زد و خواست تا مسئولیت جدید را بپذیرم.

وی با بیان اینکه از سال 76 به استخدام دولت درآمده، اضافه کرد: بنده خود را نماینده ی دولت تدبیر و امید در بابلسر می دانم و در راه دستیابی به این هدف از همه ی ظرفیت های موجود بهره خواهم گرفت.

گفتنی است در این مراسم نماینده منطقه و امام جمعه شهرستان حضور نداشتند.

رضا محسن پور -معاون فرماندار بابلسر-که بسیار امیدوار بود به کمک نجف نژاد بتواند فرماندار شود، در ابتدای این جلسه به بیان اقدامات انجام شده در زمان مسئولیت سجادی پرداخت.

در بخشی از برنامه هم دختر سید کریم سجادی با اهدای گل و لوحی از پدرش قدردانی کرد.