دوشنبه 9 آبان 1384-0:0
خروج از بن بست
وزير راه و ترابري گفت: بالاخره پروژه احداث آزاد راه تهران-شمال كه چندين سال معطل مانده بود، از بن بست خارج شد و كار احداث آزاد راه با سرعت خوبي آغاز شده است .
محمد رحمتي اظهار داشت: پرداخت 50 درصد هزينه آزادراه تهران_شمال از سوي دولت و واگذاري قطعه اول به صورت فاينانس به چينيها از جمله عواملي بود كه اين آزاد راه را از بن بست خارج نمود.
وي ادامه داد:در حال حاضر كار در سه قسمت در حال انجام است كه مهم ترين آن قسمت اول يا مسير تهران به گچسر ميباشد كه راه را تا شمال 50 كيلومتر نزديك ميكند، ضمن آن كه مشكلات ورود به كرج را نيز مرتفع ميسازد.
وزير راه و ترابري خاطر نشان كرد: اين قسمت از مسير با فاينانسي معادل 260 ميليون دلار به چينيها واگذار شد و پيش بيني ميشود،اين قطعه در پايان سال 88 به بهرهبرداري برسد.
وي خاطرنشان كرد:از سمت چالوس نيز احداث آزاد راه حدود 50 درصد پيشرفت داشته است، ولي قطعه مياني كه قسمت كندوان ميباشد، عليرغم انجام مطالعات و كارهاي مقدماتي هنوز به پيمان نرفته است. (khedmat)
وي ادامه داد:در حال حاضر كار در سه قسمت در حال انجام است كه مهم ترين آن قسمت اول يا مسير تهران به گچسر ميباشد كه راه را تا شمال 50 كيلومتر نزديك ميكند، ضمن آن كه مشكلات ورود به كرج را نيز مرتفع ميسازد.
وزير راه و ترابري خاطر نشان كرد: اين قسمت از مسير با فاينانسي معادل 260 ميليون دلار به چينيها واگذار شد و پيش بيني ميشود،اين قطعه در پايان سال 88 به بهرهبرداري برسد.
وي خاطرنشان كرد:از سمت چالوس نيز احداث آزاد راه حدود 50 درصد پيشرفت داشته است، ولي قطعه مياني كه قسمت كندوان ميباشد، عليرغم انجام مطالعات و كارهاي مقدماتي هنوز به پيمان نرفته است. (khedmat)