دوشنبه 23 آبان 1384-0:0

انتقاد از مازندنومه

توضيح مدير سايت درباره "روزانه" ديروز.


در طراحي تازه مازندنومه،در سمت راست صفحه نخست،آيتمي را با عنوان روزانه ايجاد کرده ايم که به لينک برگزيده مدير سايت اختصاص دارد و روزانه تغيير مي يابد.

ديروز «حميد» يکي از خوانندگان سايت،با فرستادن مطلبي به ما خرده گرفت که لينک خبر مربوط به "افشين" -خواننده بابلي خارج نشين- با رويه mazandnume در تناقض بوده است.وي اين خواننده را با صفت "انگل" مورد خطاب قرار داد و از کارما انتقاد کرد.وي نوشته:

azizan ba salam khedmate shoma az site be in khubi baid ast az honarmandane dare piti neveshte shavad dar surati kh ma dar ostaneman in hame honarmandane khub o ba savad darim ensanhai hamchon afshin dar europa angaland.

خوشحاليم که مخاطبان با نگاهي نقادانه کار ما را از نظر مي گذرانند؛اما توضيحي درباره لينک ديروز:

1-شاخک هاي مازندنومه نسبت به برخي خبرها حساسيت بيشتري به خرج مي دهد.ياران قديمي مي دانند که خبرهاي فرهنگي و هنري،محيط زيست و گردشگري براي ما در رديف اولويت نخست است و پس از آن خبرهاي سياسي،ورزشي و...قرار دارد.لينک ديروز درباره يک خبر هنري بود.

2-ما بر اساس اصول و سياست هاي سايت،گستره مازندران فرهنگي را براي پويش برگزيده ايم.نگاه ما فارغ از داد و ستدهاي تنگ نظرانه و تحديدکننده،مازندران و مازندراني را جست و جو مي کند،هر که و هر کجا که باشد.خواننده مورد نظر مازندراني است.

3- چه موافق باشيم،چه نباشيم ترانه خوان هايي چون افشين و از اين دست افراد،مشترياني دارند که حتما" در ميان مخاطبان مازندنومه نيز يافت مي شوند.خبر ها و مطالب لزوما"  مورد پسند و رضايت ما تهيه نمي شود.مگر کسي از خبر بمباران،زلزله،ايدز،مرگ بزرگان و... احساس خوشايندي پيدا مي کند؟آيا نبايد اين گونه خبرها را پراکند؟

4-ما نيز چون اين مخاطب ارجمند،گوش مفت نداريم که در اختيار ترانه هاي ضعيف و پيش پاافتاده کساني چون"افشين" بگذاريم؛اما به ما حق بدهيد که به افشين و افشين ها هم در اندازه يک لينک يا خبر ساده بپردازيم ، در کنار درج خبر آناني که در عرصه فرهنگ و هنر اين خاک افتخار مي آفرينند.

5-پوزش ما را بپذيريد.