پنجشنبه 5 فروردين 1395-19:54

کار کارستان یگان ویژه پلیس مازندران

روزی که امیرحسین پلیس شد

امروز یگان ویژه پلیس مازندران برای خوشحالی یک نوجوان مبتلا به سرطان، به صورت نمادین تحت فرماندهی او قرار گرفت+عکس


مازندنومه؛ سرویس مهرورزان، کلثوم فلاحی: امیرحسین خوش‌بین نوجوان 13 ساله مبتلا به سرطان روده و گوارش است. پدر امیرحسین، فوت شده و مادرش هم کارگری می‌کند تا مخارج درمان امیرحسین را تامین کند.

امیرحسین پنج سال است که با سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، تا کلاس پنجم به مدرسه رفته و به دلیل شرایط جسمی نتوانسته به مدرسه برود.

او آرزو داشت عضو یگان ویژه پلیس باشد. گروه همیاران زندگی پیگیر تحقق آرزوی امیرحسین شد و امروز با هماهنگی سرهنگ سید رمضان یحیایی، فرمانده یگان ویژه مازندران، آرزوی امیرحسین محقق شد.

سرهنگ یحیایی با آغوش باز و صورتی گشاده، از امیرحسین استقبال کرد. روز قبل به دیدار امیرحسین در قائم شهر رفت، لباس یگان ویژه برای امیرحسین برد و امیرحسین امروز به مرکز فرماندهی یگان ویژه آمد و به آرزوی خود رسید.

فرمانده یگان ویژه مازندران در حاشیه این برنامه اظهار کرد: تحقق آرزوی امیرحسین، در روند بهبودی بیماری، موثر است.

یحیایی با اشاره به اینکه عمر و زندگی در دست خداست و نباید ناامید شویم، افزود: این گونه نیست که تصور کنیم چون فردی بیمار است پس حتما این بیماری منجر به مرگ او می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه رویکرد پلیس در انجام برنامه‌های این چنینی، مثبت است، گفت: همه ما به نوعی با بیماری سرطان در خانواده و اطرافیان، مواجه هستیم و اما با امید به خدا و توسل به ائمه، می‌توانیم با مشکلات مقابله کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیار خوشحال هستم که با این خانواده دیدار کردم، ادامه داد: برای ما بسیار ارزشمند است که خوشحالی این خانواده را شاهد بودیم.

یحیایی با بیان اینکه ماموریت‌های پلیس در مقابله با تخلفات، بخشی از کارهای ما است، تصریح کرد: بخش اصلی کارهای پلیس، اقدامات خداپسندانه‌ای است که با هیچ اقدام مثبت دیگری قابل قیاس نیست.

وی با اشاره به عضویت افتخاری امیرحسین در پلیس، گفت: آرزو می‌کنیم امیرحسین زودتر خوب شود.

جدای از رفتار بسیار دوستانه و مهربانانه سرهنگ یحیایی، امروز شاهد مهربانی جمع انبوهی از نیروهای یگان ویژه‌ای بودیم که شاید از بیرون، چهره مهربانی نداشته باشند.

افرادی با لباس‌های مشکلی که سر و صورت خود را هم پوشانده‌اند و قلبی مهربان در آن سوی ماسک سیاهی دارند که بر صورت کشیده‌اند.

امروز، جمعی به خط شدند و گوش به فرمان امیرحسین دادند، امیرحسین سوت زد تا یگان، مانور را شروع کند، سان دید و  به میدان، آزاد داد و رژه را به پایان برد و در همه این مراحل، سرهنگ یحیایی، در کنار امیرحسین بود و او را همراهی می‌کرد.

اگرچه امیرحسین به دلیل بیماری و وضعیت اقتصادی خانوده نتوانسته تا امروز به بسیاری از آرزوهای خود دست پیدا کند اما امروز پلیس کمک کرد و امیرحسین به یکی از آرزوهای خود رسید.