پنجشنبه 25 شهريور 1395-19:39

چهارمین نمایشگاه تخصصی سیستم های سرمایشی و گرمایشی، در و پنجره؛

استقبالِ فوق العاده مردم و متخصصان

مدیرعامل مرکز نمایشگاه بین المللی مازندران: علاوه بر متخصصان این حوزه، شاهد حضور مردم عادی در چهارمین نمایشگاه تخصصی سیستم های سرمایشی و گرمایشی، در و پنجره و صنایع وابسته مازندران بودیم و استقبال فوق العاده ای شکل گرفت.


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، کلثوم فلاحی: مرکز نمایشگاه بین المللی مازندران در قائمشهر، میزبان برگزاری نمایشگاه های متعدد در طول سال است. این بار چهارمین نمایشگاه تخصصی سیستم های سرمایشی و گرمایشی، در و پنجره و صنایع وابسته مازندران، از 23 شهریور در این مرکز برگزار شده که شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف داشت.

مدیرعامل مرکز نمایشگاه بین المللی مازندران اظهار کرد: چهارمین نمایشگاه تخصصی سیستم های سرمایشی و گرمایشی، در و پنجره و صنایع وابسته مازندران، با حضور بیش از 80 شرکت داخلی و خارجی غرفه برگزار شد که شرکت‌کنندگانی از کشورهای هلند، ژاپن، تایلند، چین و آلمان در این نمایشگاه حضور داشتند.

سید رضا حسینی با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی بالغ بر پنج هزار مترمربع برگزار شد، افزود: علاوه بر متخصصان این حوزه، شاهد حضور مردم عادی در نمایشگاه هم بودیم و استقبال فوق العاده ای شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه از دستگاه های متولی انتظار داریم در برگزاری نمایشگاه ها به ما کمک کنند، گفت: شرکت نمایشگاه بین المللی مازندران برای برگزاری بیش از 50 نمایشگاه در طول سال، نیازمند کمک دستگاه های متولی است.

حسینی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه ها موجب می شود که بازار هدف مازندران بیشتر شناسایی شود، تصریح کرد: این مسئله باعث می شود شرکت ها به شکل پررنگ تری در نمایشگاه حضور یابند.

وی ادامه داد: آشنایی با تازه ترین فناوری روز جهان، نمایش دستاوردهای تحقیقاتی و چالش های فراروی صنعت ساختمان در راستای گسترش تعاملات بازرگانی به منظور مشارکت در تولید و عقد قراردادهای بی واسطه و در نهایت صدور خدمات فن و مهندسی به خارج از کشور از مهم ترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.