پنجشنبه 3 اسفند 1385-0:0

عهد كرده ايم خاك پاي مردم باشيم-سليماني

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات درساري گفت:امروز مديران ترسو جايگاهي ندارند.


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات همبستگي دولت و ملت را مطلوب دانست و گفت: امروز مديران ترسو جايگاهي ندارند و دولت نهم بسياري از مسوولان پرخرج را كنار گذاشته است.

"محمد سليماني" افزود:
برخي از مديراني كه ترسو و پرخرج هستند نيز با فشار دولت و ملت كنار گذاشته خواهند شد.

وي با بيان اين كه دولت نهم عهد كرده است تا خاك پاي مردم باشد تصريح كرد: امروز ملت هميشه در صحنه‌ها حضور پررنگ دارد و زالوصفتهايي كه مي‌گويند شرايط ايران بحراني است با حضور ميليوني مردم در راهپيمايي ‪۲۲‬ بهمن پي به اشتباهات خود بردند.  

سليماني ادامه داد: امروز بازي سياسي و گروه‌گرايي كنار گذاشته شده و فقط خدمت به مردم سرلوحه كار دولت نهم است.

وي با اشاره به اينكه فرهنگ بومي ملت ايران آنقدر غني و قوي است كه با تكيه بر آن مي‌توانيم به جايگاه واقعي خود برسيم گفت: اين ملت هر تصميمي بگيرد، آن را به نتيجه مي‌رساند و دولت نهم نيز تاكنون تمامي قول هايي را كه داده اجرا كرده است.

سليماني، توزيع عادلانه سرمايه و خدمات، آشنا شدن با مسايل و مشكلات منطقه و تصميم‌گيري و برنامه‌ريزي واقعي را از نتايج سفر هيات دولت به استانها عنوان كرد و گفت: تصميم‌گيري به موقع و اجراي كارشناسي آن از افتخارات اين دولت است.

وي گفت: سرعت در تصميم‌گيري به معني كار غيركارشناسي نيست و كساني كه از اين موضوع سواستفاده مي‌كنند، در حق مردم ظلم مي‌كنند.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: امروز با همگام شدن دولت و ملت اهداف حضرت امام تحقق يافت و اگر ايران اسلامي به جايگاه اصلي خود كه قدرت الهي است، برسد شاهد تحول جهاني نيز خواهيم بود.(irna+farsnews)