سه شنبه 23 بهمن 1397-21:5

نخستین انتصاب جدی استاندار مازندران

«حسن نژاد» به مازندران برگشت

حسن نژاد و حسین زادگان می توانند زوجی مناسب برای پیشبرد امور استان شوند، اگر...


 مازندنومه، سرویس سیاسی: در دولت نخست حسن روحانی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران بود، اما در شب تاسوعای سال 1394 در پی انتقاد رسانه ای از عملکرد استاندار وقت مازندران در سفر ریاست جمهوری به ساری، ناگهان از سوی ربیع فلاح جلودار برکنار شد و استاندار اسبق با این فرافکنی، به جای برطرف کردن ضعف های مدیریتی خود، حسین حسن نژاد سورکی را قربانی کرد.

چند ماه بعد در خردادماه سال 1395 حسن نژاد معاون فنی پست جمهوری اسلامی ایران شد

حسين مهري که به ریاست هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن منصوب شد، حسن نژاد را هم همراه خود برد. او از مهرماه امسال عضو هيات مديره شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران(L. A. B ) شد.

همان زمان که این مدیر خوشنام به اجبار به تهران کوچ کرد، در گفتگوی خود با مازندنومه گفته بود: «اگر کسی بخواهد در استان خود کار کند و این اجازه را ندهند و فضای کار را فراهم نکنند، کار خوبی نیست.» حالا احمد حسین زادگان –استاندار مازندران-  پستی را برای حسین حسن نژاد در نظر گرفته که تا چندی قبل، خود عهده دار آن بود.

دو ماهی می شود که زمزمه حضور این دانش آموخته دكتراي رشته حقوق در سمت معاونت سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران شنیده و در روزهای دهه فجر آمدنش به استان قطعی شد. هرچند خبر حضورش را امروز رسانه ای کردند.

حسن نژاد و حسین زادگان می توانند زوجی مناسب برای پیشبرد امور استان شوند، اگر:

1- قانون را سرلوحه عمل قرار دهند و برخی مصلحت ها اندیشی ها را کنار بگذارند.
2- علاوه بر نشاط اجتماعی، به نشاط سیاسی استان توجه داشته باشند.
 3- در انتصابات به بدنه آرای حسن روحانی توجه و تلاش کنند امید را به حامیان دولت استان برگردانند.
4- از چهره های هوچی گر، عربده کش، رانت طلب و موج سوار دوری کنند .
5- با مردم صادق و شفاف باشند.