چهارشنبه 12 دی 1386-0:0

از نگاه مثبت وزير تا برخورد حراست وزارتخانه

در پي جمع آوری مجموع آثار انتشارات "ایران گام"؛ عبدالحسین مختاباد از حراست نمایشگاه موسیقی انتقاد کرد.


مجموع آثار نوشتاری و شنیداری انتشارات "ایران گام" که در نخستین نمایشگاه موسیقی عرضه شده بود صبح امروز توسط حراست وزارت ارشاد جمع آوری شد.

عبدالحسین مختاباد با اعلام این خبربه mehrnews گفت : قبل از برپایی نمایشگاه اعلام کردند که عرضه مجموع آثار انتشارات "ایران گام" با مجوز وزارت ارشاد بلا مانع است از همین رو این آثار در غرفه دیگری ارائه می شد ولی متاسفانه صبح امروز شاهد بودیم که حراست وزارت ارشاد بدون هیچ اطلاعی با رفتاری غیر فرهنگی، مجموع آثار "ایران گام" را جمع آوری کردند و از سوی دیگر حکم تعطیلی غرفه ای که این آثار به فروش می رساند را نیز صادر کرد .

دبیر نخستین نمایشگاه موسیقی با انتقاد به برخورد حراست وزارت ارشاد گفت : این نوع برخوردها ، برخوردی سلیقه ای ،شخصی و کاملا خودسرانه بود چراکه اگر اعتراض و انتقاد و یا حتی حکم به جمع آوری آثاری از سوی این وزارت خانه موجود بود مسئولان باید از طریق شورای عالی فرهنگی و یا معاونت هنری این وزارت خانه مراتب اعتراض را به مدیریت نمایشگاه اعلام می کردند نه اینکه بدون داشتن حکم قضایی اقدام به جمع آوری آثار بکنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : وزیر ارشاد صبح روز گذشته در کمال صبر و حوصله از مجموع غرفه های نمایشگاه موسیقی دیدن کردند و نسبت به مجموع فعالیت های انجام شده نگاه مثبت داشتند و حالا تعجب من از این است که چرا حراست همین وزارتخانه چنین رفتاری را می کند.

عبدالحسين مختاباد چند روز پيش هم به حضور و بازرسي غيرمنتظره نيروي انتظامي از نمايشگاه موسيقي اعتراض كرده بود.(http://mazandnume.com/?PNID=V8031)