جمعه 21 دی 1386-0:0

لاريجاني:قطع گاز نشانه ضعف مدیریت کشور است

اولین گردهمایی ساروی های مقیم پایتخت با حضور سیصد نفر وبا سخنرانی دکتر علی لاریجانی به پايان رسيد.


 لاریجانی در اين گردهمایی برگزاری چنین نشست هایی را به شرط استفاده از همه ظرفیت های نیروهای شهرستان ساری براي رشد و توسعه این شهر مفید ارزیابی کرد.

 وی در سخنانش قطع گاز در برخی استان ها را یکی از نمونه های ضعف در مدیریت کشور دانست و گفت: باید همه تلاش کنند تا این ضعف ها بر طرف شود.

 به گزارش "محسن محمدی" -عضو هیات موسس ساروی های پایتخت-از نکات جالب توجه این گردهمایی در خواست چند باره مجریان برنامه برای صرفه جویی در مصرف گاز بود تا به یاد همشهریان خود در ساری بيفتند که این روزها مشکلات عدیده ای را تحمل می کنند!

در اين نشست هنرمند ساروي- عبدالحسین مختاباد- با توجه به ایام عاشورای حسینی مداحی و ديگر هنرمند اين شهر-حسن دولت آبادي-سخنراني کرد.

لازم به ذکر است که مقدمات برگزاری این گردهمایی از آبان 1386 آغاز شد. کمیته های فرهنگی و هنری،تحقیقاتی ،پشتیبانی و تدارکات ،فنی و اجرایی به همراه دبیر هیات موسس در دبیر خانه دایمی ساروی های مقیم پایتخت، چندین جلسه هماهنگی برای برگزاری این گردهمایی انجام دادند که در نهایت پنج شنبه 20 دی ماه 1386 این گردهمایی در سالن کوثر مجتمع جام جم اداری واقع در خیابان ولی عصر انجام شد.

در نظر سنجی که از مدعوین به عمل آمده است سوالاتی در مورد تشکیل صندوق و ترسیم خط و مشی آینده هیات موسس ساروی های مقیم پایتخت انجام گرفت که به زودی نتایج این نظر سنجی در سایتهای ذیل اعلام می شود www.sari-in-tehran.ir , www.kanoonesaraviha.ir