سه شنبه 25 دی 1386-0:0

به ما ربطي نداره!

قناعت در واکنش به اظهارات رعيت- نماينده مردم قائم شهر- در مجلس گفت: برخي به جاي دلجويي و تشكر از مردم و مسئولان به دنبال معرفي خود در زمان بحران گاز هستند.


جواد قناعت-معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران- با اشاره به اينكه اظهارنظر نماينده مردم قائم شهر در مجلس شوراي اسلامي پس از 17 روز از مشكلات مردم و استان جاي سئوال دارد اظهار داشت: زماني كه تمامي مديران مرتبط دستگاه هاي اجرايي به صورت 24 ساعته در جهت رفع بحران تلاش مي كردند تماسي و يا ارتباطي از جانب شما برقرار نشد.


وي با يادآوري اين نكته كه گاز برخي استان ها از چند مجرا تهيه شده است، بيان كرد: زيرساخت و مديريت غلط گذشته در كنار قطع گاز از كشور تركمنستان اين مشكل را براي استان به وجود آورده است و هيچ ارتباطي به مديريت استان ندارد.


قناعت خاطر نشان كرد: تعدادي از نمايندگان مجلس به جاي اينكه مديران را كمك كند در مجلس انتقاد مي كنند.


وي پيگيري مسئولان استاني به ويژه استاندار مازندران و شخص رئيس جمهور را ستود و افزود: كساني كه متعلق به شهرستان قائمشهر بودند، تاكنون چرا اظهارنظري نكردند.


معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران با اشاره به بيان مشكلات زيرساختي گاز در مازندران افزود: از بهمن ماه سال گذشته، استاندار مازندران مشكلات گاز استان را به وزير نفت اعلام كرده بود.
وي ضمن تشكر از رسانه‌ها و تمام مسئولاني كه در اين زمينه تلاش كردند، افزود: قطع گاز از سوي كشور تركمنستان، نويد قطع وابستگي و استقلال كشور است.


قناعت در بخش ديگري از سخنانش در مورد انتخابات گفت: نوع صف بندي‌هاي داخلي و نگرش هاي خارجي اهميت انتخابات مجلس هشتم را بيشتر مي كند.


رئيس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به نقش روابط عمومي ها در آگاهسازي عمومي جامعه خاطرنشان كرد: اصلي كه هيچ دستگاه دولتي اجازه ندارد امكانات خود را در اختيار نامزدهاي انتخاباتي قرار دهند بايد توسط روابط عمومي ها پيگيري شود.(farsnews)