شنبه 17 فروردين 1387-0:0

محسني:عقب نشيني اخلاقي نيست

انوشيروان محسني- كانديداي اصلاح طلب- حوزه انتخابيه نوشهر و چالوس گفت: عقب نشيني گروه سياسي اصلاح طلبان را در دور دوم انتخابات از نظر اخلاقي درست نمي دانيم.


انوشيروان محسني با اشاره به برخي اظهار نظر هاي مختلف اصلاح طلبان درباره عدم حضورشان در دور دوم انتخابات مجلس گفت: در دور دوم انتخابات حضور داريم و به خاطر احترام به راي مردم در اين دوره نيز شركت مي كنيم.


وي استقبال بي شمار مردم در انتخابات را يكي از عوامل در پيروزي انتخابات گروه هاي اصلاح طلب برشمرد و اظهار داشت: خوشبختانه مردم در اين دوره از انتخابات حضور پررنگ و معناداري را از خودشان نشان دادند.


محسني با مثبت ارزيابي كردن روند برگزاري انتخابات در دور اول افزود: از برگزاري انتخابات راضي هستيم و شرايط براي همه گروه هاي سياسي در اين دوره از انتخابات يكسان بوده است.


وي ضمن تاكيد بر حضور ائتلاف اصلاح طلبان در دور دوم انتخابات تصريح كرد: مردم به خيلي از صف بندي هاي سياسي اعتقادي ندارند و بر اساس سلايق خود در قوم و قبيله هاي مختلف راي مي دهند.


نماينده فعلي مردم نوشهر و چالوس در مجلس شوراي اسلامي به برخي هزينه هاي ميليارد ريالي تعدادي از كانديداها براي ورود به مجلس اشاره كرد و گفت: اين نمايندگان بدهكار افراد و گروهاي خاص مي شوند و نمي توانند به صورت كامل به شعار هاي عمومي خود در قبال مردم عمل كنند.


منتخب مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي نيز روند برگزاري انتخابات را بهتر از دوره هاي گذشته اعلام و گفت: افراد بر اساس قابليت ها و توانمندي ها به مجلس راه يافتند.


علي اصغر يوسف نژاد با اشاره به اينكه حضور مردم در انتخابات با دوره هاي گذشته اختلاف زيادي نداشته است افزود: تاكيد بر اين نكته است كه تعيين سرنوشت و حضور در پاي صندوق هاي راي از نتيجه انتخابات مهم تر است و باعث افتخار ملي و بين المللي مي شود.


وي با تاكيد بر حضور در دور دوم انتخابات تصريح كرد: همه بايد براي نقش آفريني بيشتر در انتخابات شركت كنند.
يوسف نژاد در پاسخ به سوالي درباره عوامل پيروزي در انتخابات اين دوره گفت: برطرف كردن نقاط ضعف دوره هاي گذشته، بهره گيري از اهرم هاي قانوني تبليغاتي در انتخابات و پرهيز از تخريب ديگران و پرداختن به مسائل واقعي انتخاباتي از عوامل پيروزي است.


رئيس ائتلاف اصلاح طلبان استان مازندران نيز با مثبت خواندن روند برگزاري انتخابات در دور اول انتخابات مجلس هشتم اظهار داشت: در مرحله دوم انتخابات مجلس هشتم شركت مي كنيم.
مهدي احمدي فولادي افزود: نسبت به برگزاري انتخابات در دور اول اعتراضي نداريم.
مازندران 9 حوزه انتخابيه دارد كه انتخابات حوزه انتخابيه نوشهر و چالوس به دور دوم كشيده شد.(farsnews)