پنجشنبه 17 ارديبهشت 1388-0:0

تشکر و اعتذار

قدرداني مهندس موسوي از مازندراني ها:بر خود وظیفه می‌دانم مراتب سپاس و قدرشناسی خویش و همراهان را از این همه محبت و صفای عزیزان آن دیار اعلام کنم.


مهندس موسوی با صدور پیامی، مراتب سپاس و قدرشناسی خویش و همراهان را از محبت و صفای مازندرانی ها در دیدار روز دوشنبه اعلام کرده و صمیمانه از چشم انتظاران شهرهایی که فرصت دیدار با آنها در این سفر فراهم نشد پوزش خواست. متن این پیام به شرح زیر است:

که به مازندران شهر ما یاد باد / همیشه بر و بومش آباد باد

مردم شریف استان سبز مازندران
پیشگامان تشیع در تاریخ ایران کهن
صادقان عرصه ی ایثار و مهربانی
به حکم لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
بر خود وظیفه می‌دانم مراتب سپاس و قدرشناسی خویش و همراهان را از این همه محبت و صفای عزیزان آن دیار در دیدارهای اخیر اعلام کنم.

بی‌تردید محبت و صفای علمای عزیز، پشتکار فعالان عاشق ستادها که رهروی از امام عزیز چاشنی محبت آنان به این رهرو امام شده است، ژرف اندیشی و محبت دانشگاهیان عزیز در بابلسر، ایمان و اخلاص مردم خوب امیر کلا، صفای ستودنی بابلیان سخت کوش، عشق و ایثار قائم شهر پر صلابت، شور و شعور و حوصله ی جمعیت پرشمار سالن سید رسول قهرمان ساری هرگز از خاطرم محو نخواهد شد و همواره به آن می‌بالم.


بدین وسیله ضمن اعلام سپاس صمیمانه از این همه عشق و صفا به ایران بزرگ و این فرزند کوچک این سرزمین فداکاری، ایثار و تمدن، از اینکه در دغدغه ی مشترک "تغییر سازنده وضع موجود" این همه مصمم هستید و این حقیر را لایق همراهی عاشقانه ی خویش کرده‌اید بر خود می‌بالم.


ای کاش و صد ای کاش شرایط زمان و مکان و محدودیت‌های فراوان پیش‌رو اجازه می‌داد از خوبان عاشق و صمیمی و فکور و احتمالا چشم به راه شهرها و توابع دیگر از جمله رامسر، تنکابن، نوشهر، چالوس، نور، محمودآباد، آمل، فریدون کنار، سواد کوه، نکاه، بهشهر، گلوگاه و دیگر دیار خوبان نیز خوشه ی عشق و محبت و صفا می‌چیدم.


با ابراز تاسف از ناکامی خویش در وصل یاران، صمیمانه از چشم انتظاران پوزش خواسته و امید است همچنان محبت و عشق دو طرفه‌مان دغدغه‌ی تغییر را پررنگ‌تر کند.
سبز و پیروز باشید.

میرحسین موسوی