تعداد بازدید: 3697

توصیه به دیگران 11

دوشنبه 9 اسفند 1389-22:4

نريمان:از اقداماتم دفاع می کنم

نماينده مردم بابل در مجلس گفت:براي نخستين بار 50 درصد نمایندگان مازندران درکمیسیون تلفیق بودجه سال 90 حضور دارند/نمایندگان مردم بابلسر، آمل و نمایندگان مردم ساری و بابل عضو کمیسیون تلفيق  شدند/بر خلاف مقررات، بودجه با 75 روز تاخیر به مجلس آمد-کسانی که در مجلس شعار دادند، قسم خود را زیر پا گذاشتند/فقط 25 نفر جلوي دفترم تجمع کردند.


 نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوي اختصاصي با مازندنومه اظهار داشت: نيمي از نمایندگان مازندران برای نخستین بار عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 90 مجلس شدند.

محسن نریمان با بیان اینکه هیچ استانی سابقه این میزان عضویت را در کمیسیون تلفیق  ندارد، گفت:نمایندگان مردم بابلسر، آمل و نمایندگان مردم ساری و بابل اعضای این کمیسیون شدند.

 وی افزود: انتظار بیشتر مردم در حوزه عمران و صنایع است.

نریمان با اشاره به اینکه از کل نمایندگان مجلس فقط 40 نفر عضو کمیسیون تلفیق می شوند،خاطرنشان کرد: این میزان کمتر از 15 درصد نمایندگان مجلس است اما 50 درصد نمایندگان مازندران موفق شدند این موقعیت را به دست آورند که فرصت مغتنمی است تا این شش نفر بتوانند در بودجه سال 90 هماهنگی داشته و بتوانند در بخش های مختلف برای استان دستاورد داشته و حقوق حقه مردم را مطالبه کنند.

وی در رابطه با بودجه سال 90 ضمن اشاره به اینکه لايحه باید 15 آذرماه به مجلس ارائه می شد تصریح کرد: اما بر خلاف مقررات و قانون این بودجه با 75 روز تاخیر به مجلس آمد.

 نریمان با بیان اینکه در تنظیم بودجه با اشکالات آیین نامه ای مواجه ایم و تلاش می کنیم تا بودجه بررسی و موانع رفع شود،گفت: حقوق نمایندگان این است که بودجه را به صورت جامع بررسی کنند و نمی توان این حق را از نمایندگان گرفت.

وی با اشاره به اینکه برخی پیشنهادهاي دولت در این بودجه نیاز به بررسی دارد، یادآور شد: متاسفانه وقت کافی در این خصوص نداریم.

 عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در رابطه با پروژه ایران خودرو در بابل با اشاره به اجرایی شدن فاز نخست آن اظهار داشت: امیدواریم بر اساس موارد گفته شده اولیه ، فازهای بعدی هم آغاز شود تا حداقل در این مرکز برای 500 نفر اشتغال ایجاد کنیم.

 نریمان با بیان اینکه در حال حاضر یک دهم این پروژه اجرایی شده افزود: باید برای رسیدن به اهداف کامل این پروژه تلاش کنیم.

نماينده مردم بابل در مجلس در بخش ديگري از اين گفت وگو در رابطه با حوادث اخیر و تجمع برخي از شهروندان بابلي در مقابل دفترش خاطرنشان کرد:از اقداماتم دفاع می کنم و تلاش کرده ام در راستای حقوق قانونی حرکت کرده و بر قسمی که خوردم پایبند باشم و هرگز از وادی افرادی که افراط گونه به قضایا نگاه می کنند دفاع نمی کنم.

 وی با بیان اینکه قوه مقننه ، قوه مقننه است و قوه قضائیه نیست، افزود:کسانی که در قوه مقننه شعار داده و حکم قضایی می دهند قسم خود را زیر پا گذاشتند در صورتی که باید به قانونگذاری بپردازند.

 نماینده مردم بابل با اشاره اینکه برخی صوت خود را بلندتر از نبی نکنند، تصریح کرد: جزء کسانی هستم که تلاش می کنم در جهت وحدت حرکت کنم و در زمینه هایی که موجب ایجاد مشکل و دغدغه و چالش در ذهن مردم می شود حرکت نکنم.

 وی با بیان اینکه توصیه می کنم که سرلوحه امور منویات رهبر انقلاب مبنی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی باشد، اظهار داشت: وقتی رهبر انقلاب می فرمایند سرانه فتنه در داخل کشور نیستند و  از خارج کشور اقدام می کنند باید متوجه شویم قضایا چیست ومقداری کلان تر فکر کنیم .

نریمان افزود: نقدهایی که به دولت می شود و مسائلی را که از ناحیه برخی توطئه گران مطرح است، باید از هم تفکیک کنیم.

وی یادآور شد: نقد دلسوزانه و نقد کینه توزانه را باید از هم شناسایی کرده و قضایا را باز کنیم تا مردم مسائل و مشکلاتی را که با دولت دارند مطرح کنند.

نریمان با اشاره به اینکه نفرات معدودي در مقابل دفتر کارش تجمع کردند،به خبرنگار مازندنومه گفت: به من گفته شد حدود 25 نفر در آن تجمع بودند و من هم در استان نبودم.

وي گفت:چهار دوره نماینده هستم و تلاش می کنم مردمی که به من رای دادند روسفید باشند و قول می دهم در راستای نظام و قانون اساسی حرکت مرده و در مقابل توطئه ها مقاومت کنم اما هرگز از من توقع نداشته باشند در جایگاهی که هستم به دنبال کسانی راه بیفتم که افراطی گری می کنند و به جای حرکت در مسیر قانون ، دچار هیجان شده و از قانون عدول می کنند.

وی با بیان اینکه هر حرکت غیرقانونی را محکوم می کنم خاطرنشان کرد:همواره در راستای اصل 110 قانون اساسی که پیروی از ولایت فقیه است حرکت می کنم.


  • طبرستانیپاسخ به این دیدگاه 1 2
    يکشنبه 19 تير 1390-0:0

    شما غرب استانی ها به هیچ عنوان امکان استقلال ندارید..
    باور بفرمایید از روی تعصب و حس جاه طلبی نمیگم ، ولی این را بدانید بـابــل بـزرگ با حومش ( بندپی ، بـابــلسر ، امیرکلا و فریدونکنار ) به مراتب شخصیت بیشتری برای استان شدن دارد تا غرب مازندران . . لین به معنی استقلال بـابــل کبیـر نیست ، به معنی اینه که غرب استان شما به هیچ عنوان شخصیت و عظمت استان شدن را ندارد . این را بدانید ما مرکز استانی ها به مازندرانی بودن خود افتخار میکنیم و به عنوان بک بـابــلـی دوست نداریم از مازندران سبز جدا شویم..
    کل غرب استان 10 تا نماز جمعه برگزار میشود ، این در حالیست که فقط در شهرستان بـزرگ بـابــل 5 تا نماز جمعه برگزار میگردد .
    کل غرب استان 3 تا نماینده دارد ، این در حالیست که مامطیـر کبیـر ما خود به تنهایی 2 تا نماینده دارد و در حال پیگیری سومین نماینده میباشد
    کل غرب استان 800 هزار نفر جمعیت دارد ، این در حالیست که دیار بهارنارنـج ما به تنهایی 500 هزار نفر ( شاید هم بیشتر ) جمعیت به خود اختصاص داده است
    این ها همه بدون در نظر گرفتن حومه بـابــل بـزرگ ( بـابــلسر و فریدونکنار ) بود

    • کامبیز سارویپاسخ به این دیدگاه 1 1
      شنبه 7 خرداد 1390-0:0

      البته مردم بابل فهیم اند اما برای بعضی از بابلی ها متاسفم که مردم استان های دیگه مثل اصفهان دنبال علم و پیشرفتند اما هنوز شما دنبال تفرقه وعقب ماندگی استان هستین براتون برای این تفکرات پوچ واقعا متاسفم.

      • بندپی واقعیپاسخ به این دیدگاه 1 0
        چهارشنبه 21 ارديبهشت 1390-0:0

        من به عنوان یک شهروند بندپی بابل باید این نکته رو عرض کنم که :
        اون کسی که خودش رو بندپی معرفی کرد کاملا واضح است که بندپی نیست و دارد بین مردمان شهرستان بابل دشمنی ایجاد میکند..
        من به عنوان یک بندپی با غیرت از طرف تمامی بندپی ها به دشمنان قسم خورده شهرستان بابل این نکته رو بگم که ما بندپی های بابل به هیچ عنوان نمیخواهیم از بابل جدا شیم و دوست داریم تا آخر پای عهد و پیمان خودمان با پدرانمان بایستیم و به بابلی بودنمان افتخار کنیم..کاری که اجداد پدریمان انجام دادند و یک لحظه هم به فکر جدایی از بابل نیفتادند و تا آخر پای بابلی بودن خودشان ایستادند و با نداریها و کاستی ها مبارزه کردند و خم به ابرو نیاوردند.درسته منطقه بندپی بابل ما دچار کمبودهایی است ولی این دلیل اینکه ما خواستار جدایی باشیم نیست و با این کارها فقط و فقط دشمنان بابل خوشحال میشوند..
        ساروی ها وقتی دیدند میاندرود از آنها جدا شد و با جدا شدن خودش بسیاری از امکانات کلان ساری مثل فرودگاه ، سایپا شمال ، قسمت عمده کشاورزی و اقتصادی و . .را با خود برد و احتمالا با جدا شدن فرح آباد دریا را نیز از دست خواهد داد به فکر ایجاد شایعه مبنی بر شهرستان شدن بندپی مطرح کردند تا با این کار بتوانند اندکی از دردهای خود را کاهش دهند و این را بدانند ما بندپی ها بابل بسیار باهوشتر و فهمیده تر از اینهاییم که بخواهیم به همین سادگی از بابل ( شناسنامه مازندران ) جدا شیم

        • سه شنبه 20 ارديبهشت 1390-0:0

          مگه کسی از حق مردم مظلوم بندپی دفاع می کنه؟ توروخدا به داد مردم بندپی برسید، ماتا کی باید تاوان سیاسی کاریهای عده ای را بدهیم، مگر از میاندرود چه چیزی کمتر داریم که شهرستان نشویم

          • حق بابل کجاست؟؟پاسخ به این دیدگاه 0 0
            پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390-0:0

            چرا کسی به داد بابل نمیرسه؟چرا کسی به فکر حل مشکلات و معضلات بابل بزرگ نیست؟ به خدا شهروندان بابلی از این همه محرومیت خسته شدند..شماهایی که انقدر داد و بیداد راه انداختید و مدام میگید بابلی ها و ساروی ها حق ما رو خوردند و همه چی رو برای خودشون گرفتند ، لطفا یه سری به بابل بزنید تا متوجه کمی امکانات و کم لطفی و بی مهری مسئولین به این شهرستان باشید..
            جناب مهندس طاهایی استاندار عزیز چالوسی مازندران ، جناب مهندس هاشمی معاون عمرانی و همشهری بابلی ما ، جناب ابراهیمی معاون سیاسی و امنیتی میاندرودی ما ، مهندس نریمان و دکتر کریمی نماینده های محترم ، حاجاقا روحانی امام جمعه و فرزند برومند آیت الله روحانی که انشاالله و در آینده راه پدر را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان ادامه خواهی داد و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی باور کنید این حق مردم ولایت مدار شهرستان دارالمومنین بابل نیست و حق بابل به عنوان یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین و مهمترین شهرستان استان مازندران و به گفته خیلی ها شهر اول استان خیلی بیشتر از اینهاست..
            آقای استاندار چرا فکری به حال بابل نمیکنید ؟ چرا بابل این دیار همیشه سبز بهارنارنج رو از این وضعیت نجات نمیدهید؟ باور کنید صبر مردم بابل در حال تمام شدن است و شما باید پاسخگوی این همه بی مهری و کم لطفی و حق خوری مردم شریف و فهیم بابل و حومه باشید و بدانید فردایی هست و باید پاسخگوی خداوند متعال باشید.. مهندس طاهایی عزیز درک و فهم مردم بابل بسیار زیاد میباشد و میدانند در استان مشکلات و دست هایی وجود دارد ولی ما شما را قوی تر و با شهامت تر از این ها میدانیم و مطمئن هستیم اگر بخواهید میتوانید در مقابل این همه ظلم مقاومت کنید و نگذارید حق مردمان بابل بیشتر از این ضایع و پایمال شود..
            بنده به عنوان یک فرده تحصیل کرده و استاد دانشگاه این خواسته را از شما به عنوان شخص اول تصمیم گیرنده دارم که از حق مردم مظلوم بابل دفاع کنید و نگذارید بیشتر از این بر پیکر نیمه جان بابل ضربه ایی وارد شود و این شهر ولایت مدار و مهم استان دچار لغزش و نابودی شود..آقای استاندار ، چرا باید بودجه شهری مثل آمل که از نظر وسعت و جمعیت به مراتب از بابل کمتر است تقریبا 2 برابر بابل باشد؟چرا بودجه ساری و بابل قابله مقایسه نیست؟چرا این همه اختلاف در بودجه؟ حق مردمان بابل چگونه باید دفاع شود؟خواهشا جلوی این همه بی عدالتی ها رو بگیرید..ما شما را خیلی بیشتر از اینها قبول داریم و به شهامت و اقتدار شما ایمان ، ولی . . .

            • يکشنبه 28 فروردين 1390-0:0

              با سلام خدمت تمامی مردمان دلیر و بی باک مازندران سر افراز.
              بنده یک بابلی متعصب به خاک پاک مازندران هستم و از همینجا از تمام آملی ها ، بابلی ها ، قائم شهری ها و در کل همه مازندرانی ها عزیز میخواهم با مشتهای گره کرده و آهنین خود در مقابل دشمنان و بد خواهان خاک پاک مازندران بایستیم و نگذاریم یک بار دیگر از وسعت مازندران سبز ما ( حتی یک متر ) کاسته و از آن جدا کنند..
              بنده از همینجا به نمایندگی از همه بابلی ها و حتی مازندرانی ها از استاندار محترم (طاهایی) ، معاونین محترمشان ( آقایان هاشمی ، ابراهیمی و. .) و تمامی امام جمعه های استان ، فرمانداران استان ، نماینده های استان (در رآسشون بابل ، آمل ، نور ، ساری ، قائم شهر ، تنکابن ، بهشهر ، رامسر ، بابلسر و . .) این درخواست را دارم که جواب محکم و قاطعی به این بی احترامی و خیانت دیگر استان ها به استان همیشه سبز مازندران ما بدهند.
              قله دماوند ، امام زاده هاشم و . . قسمتی از خاک پاک این مرز و بوم است و اسم آنها با مازندران اجین شدست ، و هیچکس اجازه و جرآت دخل و تصرف به اینها را ندارد ، که اگر داشته باشد ما مازندرانی ها جواب محکمی به آنها خواهیم داد تا جرآت فکر کردن به این موضوع هم در ذهنشان خطور نکند.
              فقط تعجب بنده از این است که چرا آملی ها و مسئولین آملی ساکت نشستند و حرکتی نمیکنند؟؟ نکنه آنها با جدا شدن این نقاط تاریخی که از افتخارات ما مازندرانی هاست موافقند؟؟؟ اگر شما موافقید ما مخالفیم ، اگر شما دست بکار نمیشوید بگویید ما دست بکار شویم ، اگر شما جرات و شهامت ندارید ما داریم ، اگر شما غیرت و تعصب ندارید ما داریم و حتی جانمان را فدای شهر و دیار و استانمان میکنیم تا از خاک و مرز و بوم اجدادی خود دفاع کنیم
              اگر مسئولین و امام جمعه آمل نمیخواهند کاری کند کنار بکشد تا ما از طریق مسئولین و امام جمعه خودمان و 2 تا نماینده ساعی و فعالمان از حق مازندران دفاع کنیم..
              آخر کلام : آملی ها ، بابلی ها ، قائم شهری ها ، ساروی ها ، نوری ها ،چالوسی ها و . . بجنبید ، بجنبید که فردا دیر است..از خواب غفلت بیدار شوید. بابلی ها ، ساروی ها ، آملی ها و . . بیایید این کینه و دشمنی ها رو کنار بگذاریم و با اتحاد و یکارچگی از مازندرانمون دفاع کنیم تا مازندران مسیر پیشرفت و توسعه را در پیش گیرد و از این نابسامانی خارج شود.
              بیاییم این بابلی _ ساروی کردن ها رو کنار بذاریم که مازندران ما چشم به همت و دوستی و برادری ما بابلی ها و ساروی ها و آملی ها و نوری ها و بهشهری ها و. . دارد ، که با این کارها فقط تیشه به ریشه خود میزنیم

              • جمعه 26 فروردين 1390-0:0

                تویی که خودتو استاد دانشگاه صنعتی معرفی کردی (ادعا می کنی) و همین نظرات رو با کمی تغییر تو چندتا از سایتها گذاشتی، ( واقعا که خیلی بی کاری) به جای این چرندیات یک نظر مثبتی برای پیشرفت استان بده تا حال و روزش از این بهتر بشه نه اینکه تفرقه بیشتر بشه بعد هم این حرفها نظر متعصبانه تو و امثال تو هست نه واقعیاتی که وجو داره ...

                • محمد جواد عظیمی-بهار نارنجپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  يکشنبه 21 فروردين 1390-0:0

                  امیدوارم مهندس محسن عزیز رد صلاحیت نشود تا یک بار دیگر بابلی ها به داشتن یه همچین نماینده ساعی و پر تلاش و شناخته شده ایی افتخار کنند
                  بخدا بابل از خیلی جهات به خصوص داشتن نماینده های پرتلاشش یه سر و گردن از بقیه شهر های استان بالاتر است

                  • دوشنبه 8 فروردين 1390-0:0

                    استاد دانشگاه اینجور متعصبانه حرف نمی زنه

                    • مهندس فروغی-0111پاسخ به این دیدگاه 1 1
                      چهارشنبه 25 اسفند 1389-0:0

                      پیش به سوی گرفتن مرکزیت استان..
                      بابل کبیر مرکز استان همیشه سبز مازندران
                      همه و همه باید دست به دست هم بدیم و حق خودمون رو بگیریم

                      • سه شنبه 24 اسفند 1389-0:0

                        درود بر هرچی بابلیه باغیرت -
                        ناز نفس هر کسی که دلش برای بابل وبابلی ها می تپه-
                        حتی ساروی ها هم بارها علنی اعلام کردند که لیاقت مرکز استانی رو ندارند-
                        پس وظیفه ماست که اتحادمون رو حفظ کنیم-
                        تا به نتیجه برسیم

                        • استاد دانشگاه صنعتی_بابلپاسخ به این دیدگاه 1 0
                          دوشنبه 23 اسفند 1389-0:0

                          انصافا دیگر شهر های استان به بابل(مامطیر کبیر) این دیار همیشه سبز بهارنارنج حسادت میکنند..یکی از حسادت های آنان داشتن نمایندهای مجلس قوی،قدرتمند و شناخته شده ایی است که بابل این مرکز سیاسی استان مازندران در خود میبیند در حالی که دیگر شهر های استان فاقد این فاکتور مهم هستند.
                          به نطر بنده دیگر شهرها و در راسشون ساری چشم دیدن پیشرفت و سربلندی ما بابلی ها رو ندارند.من خودم استاد دانشگاه صنعتی بابل هستم و با اکثر دانشجو های مازندرانی که برخورد دارم یه حساب دیگه ایی از بابل میبرند و بابل رو به عنوان مرکز اصلی استان همیشه سبز مازندران میدونند..ولی بعضی ها هم در گوشه و کنار هستند که به شدت قصد تخریب و خراب کردن و تضعیف بابل کبیر رو دارند،در واقع چشم دیدن حرکت های رو به جلوی ما مردمان دیار بهارنارنج رو ندارند.ولی ما بابلی ها باید محکم به راهمون ادامه بدیم و از مسئولین،نماینده ها،اعضای محترم شورای اسلامی شهرستان،شهردار محترم،فرماندار عزیز و امام جمعه محترم و فعال شهرستان بابل که به احتمال قوی در آینده نماینده ولی فقیه در استان خواهند شد تقاضا داریم که کوتاهی نکنند و نگذارند یک عده با بغض و کینه چوب لای چرخ پیشرفت و اقتصاد بابل بگذارند تا بابل به حق خود که همانا مرکزیت در استان مازندران میباشد دست پیدا کند.
                          به نظر بنده بابل از خیلی جهات نسبت به ساری با اهمیت تر و با شخصیت تر میباشد:
                          1.از نظر جو فرهنگی و مذهبی موجود در بابل
                          2.از نظر جو شدید سیاسی حاکم بر بابل که به گفته اهل نظر بابل مرکز سیاسی استان مازندران میباشد
                          3.سطح بسیار بالاتر بابل از نظر علمی و دانشگاهی..که از بابل با وجود دانشگاهای معتبر و شناخته شده ائی همچون: 1.صنعتی بابل(صنعتی نوشیروانی) 2.علوم فنون مازندران 3.صنعتی مازندران 4.پیام نور 5.دانشگاه طبری مازندران 6.علوم پزشکی 7.دانشگاه راه و دانش و.. به عنوان قطب دانشگاهی شمال کشور نام میبرند
                          4. وجود متخصصین فراوان در بابل نسبت به ساری
                          5. وجود بیمارستانهای معتبر و بی رقیبدر بابل مانند : 1.بیمارستان بابل کلینیک 2.بیمارستان شهید بهشتی 3. بیمارستان یحیی نژاد 4.بیمارستان مجحز و کامل روحانی و . .
                          5.جمعیت بسیار بالای شهرستان بابل که اگر بیشتر از ساری نباشد حداقل مساوی است
                          6.وسعت و مساحت بسیار زیاد شهرستان بابل
                          7.وجود ادارات و ارگان های استانی در بابل:
                          1.اداره کل سازمان تبلیغات استان مازندران
                          2.اداره کل سازمان تامین اجتماعی استان مازندران
                          3.دفتر مرکزی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهای آزاد استان مازندران
                          4.اداره کل مخابرات استان مازندران
                          و . .
                          این ها همه از عظمت و بزرگی شهرستان بابل داره که باید با همت و تلاش مسئولین محترم به حق خودش برسه

                          • مهندس ابراهیمیانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                            پنجشنبه 19 اسفند 1389-0:0

                            من به عنوان یک مهندس کامپیوتر بابلی باید به دکتر کریمی(نماینده محترم شهرستانمون)این نکته رو گوشزد کنم؛ما بابلی ها به شما اجازه نخواهیم داد یک وجب از خاک با ارزش مامطیر کبیر رو از ما بگیرید و از وسعتش کم کنید،آخه با چه جراتی به خود اجازه میدید،به بابل این دیار همیشه سبز بهار نارنج خیانت کنید؟اونم خیانت به این بزرگی؟خیانتی که خیلی ها حتی جرات فکر کردن به اون رو هم ندارند

                            • علی رضا-نورپاسخ به این دیدگاه 0 0
                              چهارشنبه 18 اسفند 1389-0:0

                              بنده هم با نظر مهندس روح الله موافقم
                              ایکاش ما هم نماینده ائی در حد و اندازه های نماینده بابل داشتیم و دیگه این همه مشکل تو شهرمون نداشتیم

                              • سه شنبه 17 اسفند 1389-0:0

                                اکبری و ادیانی کمی از نریمان یاد بگیرند

                                • يکشنبه 15 اسفند 1389-0:0

                                  (((((تیکه کردن بابل کبیر رو ))))

                                  • مهندس روح الله_بابلپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                    شنبه 14 اسفند 1389-0:0

                                    به نظر بنده مهندس نریمان فعال ترین،شناخته شده ترین و با سواد ترین نماینده تاریخ استان همیشه سبز مازندران..و من به عنوان یک بابلی به داشتن یه همچین نماینده ائی افتخار میکنم،بر خلاف دیگر نماینده بابل که قصد تیکه کردن بابل کبیر رو داره و من از همینجا بهشون میگم شما نمیتونید یه همچین خیانتی رو به ما بابلی ها انجام بدید و مطمئن باشید مردمان بابل دیگر و به هیچ وجه به شما رای نمیدن،چون شما خیانت در امانت کردید.اگر مهندس محسن عزیز کاندید شود %100 رای میاورد

                                    • جمعه 13 اسفند 1389-0:0

                                      من به نریمان رای دادم ولی دور بعد توبه کردم نماینده ای که با شکار افراد بانفوذ محلات شهر بابل یا روستا به دنبال خرید یا جذب رای هست نماینده دیگر به فکر تکه کردن بابل هست این وسط مردم قربانی میشوند اگر شورای شهر بابل نبود بابل چی میشد اول تفکر بعد قضاوت نه از روی احساسات باشه....

                                      • پنجشنبه 12 اسفند 1389-0:0

                                        ظاهرا نریمان یا ... یا فکر میکنه مردم بابل مثل خودش هستند من که دور بعد بهش رای نمیدم وقتی به امام جمعه شهر بی ادبی میکنه و جمع بزرگ مردم رو 25 نفر میخونه جوابش موقع انتخابات

                                        • عسکری تبارپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                          پنجشنبه 12 اسفند 1389-0:0

                                          من میخوام به این (محمد) اقا که فرمودند شگرد اقای نریمان و اطرافیانشه که نظز موافق بدن اینو بگم که تو برادر جان اصلا کاری به اظهار نظرای ذیگرون نداشته باش فقط برو تو صحبت همین نماینده و ببین چطوری از رای و نظر خودش دفاع میکنه0 ااصلا بگو ببینم ما با شعارهای ضد اخلاقی و مشت های گره کرده بسوی همدیگه به کجا رسیدیم؟ به همینجا که در محاصره کامل باشیم و منزوی تاریخ و دلمون خوش باشه که نمایش مزایده ماشین رئیس جمهورمونو راه میندازیم و باز یکی از میون خودمون میاد دو میلیارد و نیم میده و اونو میخره.....! این برنده مزایده این پولو از کجا اورد؟ من بهت میگم : از رانت و تسهیلاتی که اعاظ.م مسئول براش فراهم کردند!! و ببین که ذئیس جمهور میخواد با این هدیه به بهزیستی برای معلولین خونه بسازه....یعنی ملت معلول سهمی از سرانه ملی نداره اما سرمایه داری میاد و صدقه میده....! چه بگم برادر بزار یک نفر هم تو مجلس باشه که حرف فقط حرفشو بزنه عمل که نمیشه...نمایندگان مورد نظر تو نمیزارن ....ته بلا مه دل شه چش و گوش ره وا هکن.......

                                          • محمدی فیروزجاییپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                            چهارشنبه 11 اسفند 1389-0:0

                                            زنده باد نماینده خدوم شهرمون درود بر نریمان

                                            • چهارشنبه 11 اسفند 1389-0:0

                                              یادمان نرود همان.......در زمان جنگ به ما کمک کرد زمانی که دنیا علیه ما بود

                                              • سه شنبه 10 اسفند 1389-0:0

                                                اولا ازشگردهای آقای نریمان واطرافیانش این است که به این بخش دائم مراجعه کنند ونظر موافق بنویسند ثانیا اینکه فرمودند 25 نفر بودند آدم را بیاد حرف های معمرقذافی درمورد مخالفانش درروزهای اخیر می اندازد

                                                • سه شنبه 10 اسفند 1389-0:0

                                                  جناب آقای مهندس نریمان از خادمان آگاه به نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد، و از دوستداران روحانیت معزز به خصوص حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت اله خامنه ایی در عمل هستند ، نه شعار

                                                  • سه شنبه 10 اسفند 1389-0:0

                                                    من هم از اقدامات شما دفاع می کنم.

                                                    • بابلی-ساروی!پاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                      سه شنبه 10 اسفند 1389-0:0

                                                      حضور در ساری دارم و افتخار میکنم بابلی هستم 0 افتخارم به جهت قرابت شهروندی با اقای نریمان است که جنابشان را از دوران مسئولیتش در استانداری مازندران می شناسم / عنصری پاک خدوم معتقد به انقلاب و ابا اصرار به جلوگیری از انحرافش ! شما ببینید چه میگویند وقتی پیرامون انتقاد خرده گیران به توضیح مبادرت میکنند؟ ایشان مرد عمل هستند نه شعار! و ایضا هرگز اهل ارزو برای مرگ بر گفتن نیستند! اینگونه شعارها مال اهالی سفسطه است و فرصت طلب 0 خداوند موفقش بدارد

                                                      • سه شنبه 10 اسفند 1389-0:0

                                                        نریمان نماینده ای که سرش به تنش می ارزه

                                                        • دوشنبه 9 اسفند 1389-0:0

                                                          از اقدامات غرور برانگیز نماینده شهرمان مهندس نریمان تشکر می کنم.واقعا" ایشان یکی از نمایندگان قدر استان و مجلس فعلی است که در زمینه تخصصی شان حرف زیادی برای گفتن دارند.امیدوارم برخی شهروندان بابلی متوجه شوند که حمایت از ایشان حمایت از توسعه شهرمان است.


                                                          ©2013 APG.ir