تعداد بازدید: 4366

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 16 شهريور 1390-22:25

صالح زاده:سیاه رود را زیبا رود کرديم

شهردار قائم شهر گفت:در گذشته از رودخانه سیاه رود و حریم آن به عنوان یک چالش مهم شهری یاد می شد،اما امروزه این منطقه به یک مکان امن و مناسب برای مردم قائم شهر و نیز جذب گردشگر مبدل شده است.


 به گزارش سکينه مريخ-خبرنگار ما در قائم شهر-شهردار قائم شهر با اشاره به نازیبا بودن محیط اطراف رودخانه سیاه رود که از درون بافت عبور می کرد و نقطه ضعف اين شهر محسوب مي شد،گفت: با اجرای طرح های عمرانی و خدماتی توسط شهرداری شاهد هستیم که این منطقه به قطب گردشگری مبدل شده است.

 وی گفت : در گذشته از رودخانه سیاه رود و حریم آن به عنوان یک چالش مهم شهری یاد می شد،اما امروزه این منطقه به یک مکان امن و مناسب برای مردم قائم شهر و نیز جذب گردشگر مبدل شده است.

 صالح زاده عنوان کرد:ایجاد پارک و فضای سبز ، استقرار وسایل ورزشی ، ایجاد مبلمان شهری و استقرار آلاچیق برای استقرار افراد و مسافران از جمله فعاليت هاي شهرداری قائمشهر در ساماندهی محیط حاشیه رودخانه سیاه رود است.

شهردار قائم شهر گفت:سیاهرود که قبلا به دلیل آلودگی و لجن زار دچار حریق می شد و حریمش نقطه ضعف قائم شهر بود، امروز به زیبا رودی تبدیل شده که می توان از آن به عنوان یک فرصت برای جذب گردشگر نام برد.

وی با بيان اين که پل معلق حریم سیاهرود به طول 35 متر، به ارتفاع 1.4 متر و با هزینه ای بالغ بر160 میلیون ریال احداث شده است،تصريح کرد. این پل به منظور اتصال قسمت شمالی و جنوبی سياه رود اجرا شده که دارای کنف های اشباع شده با قابلیت ماندگاری طولانی جهت حفاظت جانبی عابران است.


  • پنجشنبه 24 آذر 1390-0:0

    گته کار هاکردی .مشکل مردم این نبود.

    • دوشنبه 21 شهريور 1390-0:0

      بهلول جان (انشاالله ازنوع عاقلش) قلابتو بگير بيا پائين دست سياهرود كنار كمربندي بريم ماهيگيري. عجله نكن نوبت بالادست سياهرود هم ميرسه، شرطش اينه يجاي متلك گفتن ونيشهاي بيجا زدن از كارهاي خوبي كه انجام شده حمايت كنيم.

      • يکشنبه 20 شهريور 1390-0:0

        سلام
        واقعا جای سواله که بعضی ها همیشه گله دارند.
        اگه کاری نشده چطور مهندس صالح زاده رو به عنوان شهردار و مدیر نمونه معرفی میکنن.
        آقای مهندس صالح زاده تبریک عرض میکنم. جای بسی افتخار است.
        همین طور از مردم فهیم و قدر شناس قائم شهر حامی این شهردار جوان و کوشا هستند تشکر میکنم.

        • كيوان قائم مقامي قاديكلائيپاسخ به این دیدگاه 0 0
          يکشنبه 20 شهريور 1390-0:0

          باسلام و احترام
          اززحمات جناب آقاي مهندس صالح زاده خيلي ممنونيم خداوندبه ايشان و ديگرهمكاران و دلسوزان و هسته فكري قائم شهرسلامتي و توفيق عطا فرمايدضمنا ايشان به عنوان مديرنمونه معرفي شده اند كه به جناب ايشان و ديگرهمكاران پرتلاش شهرداري تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.
          انشاء...درطول مدت خدمت ايشان كمربندي جنوبي قائم شهرافتتاح گرددوماشهروندان جنوبي قائم شهرباتبعيض و محروميت چندين ساله خداحافظي كنيم.
          نامه هاي قديم قائم شهر:شاهي-علي آباد-عشق آباد-قصرشيرين بوده است و ضمنا3300 سال قدمت تاريخي آن بوده و اغلب مردمان مازندران از اقدام تپوري بوده كه مقر حكومتي و زندگي آنان قائم شهر بوده است كه باعث افتخارما قادم شهري ها مي باشد.
          مهندس صالح زاده از دوردستان شما را مي فشاريم. موفق ومستدام باشيد.
          كيوان قائم مقامي قاديكلائي - تهران بزرگ

          • يکشنبه 20 شهريور 1390-0:0

            اميدواريم شعار شهرداري حيدري در سال 1368 كه قائم شهر را مي خواست زيباشهر نمايد تمام كند.

            • شنبه 19 شهريور 1390-0:0

              مازند نومه جان، چرا كامنت هاي مارو ظاهر نميكني عزيزم!!!!؟ نكنه تو هم مانند بعضي از سايتها فقط با انتقادكردن و بدوبيراه گفتن سرخوشي!! چرا تشكر و قدرداني ما از يك مسئول زحمتكش رو نشون نميدي!!؟

              • کوچکسراییپاسخ به این دیدگاه 0 0
                شنبه 19 شهريور 1390-0:0

                خوشکل پسر حسین جون.
                زمانی که قائمشهر نبود کوچکسرا بود.
                اصلا میدونی که کوچکسرا از کی تو بافت شهریه؟
                وقتی قبض عوارض میاد اولین کسایی که پرداخت میکنن کوچکسرایی هستن. برو واحد درآمد شهرداری تا اینا دستت بیاد.
                اینم ببین که حریم راه آهن چقدر بدهی دارن!
                صالح زاده برا کوچکسرا چیکار کرده که چشم ندارین کوچکسرا رو ببینین؟
                همه شهر واسه شهردار به یک چشمن.
                ولی یه چیزی: احتمالا تو کوچکسرایی ها رو نمیشناسی که داری پشت سرشون اینجوری میگی.
                یه چیز دیگه اینکه دلیل پیشرفت نکردن آدم هایی مثل تو اینه که چشم تنگی وگرنه باید از خدات باشه که شهردار برا یه جایی از شهرت داره کار میکنه و باعث پیشرفته شهرته.
                غصه نخور واست دعا میکنم.
                انشاالله خوب میشی
                آمین

                • شنبه 19 شهريور 1390-0:0

                  با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مهندس صالح زاده شهردار محترم و تمامی پرسنل خدوم و زحمت کش شهرداری قائمشهر.
                  اجرای نگاه طرح تفصیلی شهر نیازمند شهرداری همچون شماست که اعضای شورای شهر وظیفه قانونی شان را یاد بگیرند که بر اساس اصل قانون 105 عمل کرده و به فرموده حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است که شورا حق دخالت در امور اداری و پرسنلی ندارد.
                  هشدار به کسانی که طرح تفصیلی رو نمیشناسند.

                  • شنبه 19 شهريور 1390-0:0

                    تمامي ارادت خود را در طبقي از اخلاص نهاده و تقديم شهردار خستگي ناپذير و شجاع ومتعهد قائمشهر و پرسنل زحمتكش شهرداري مينمايم.اميدوارم جناب صالح زاده بدون توجه به اظهارات مغرضانه و يكجانبه بعضيها كه پيداست ازكجا خط وربط ميگيرند همچنان با توكل به خداوند و دلگرمي بعضي از اعضاي دلسوز شورا به تلاشهاي خود ادامه دهد واطمينان داشته باشد كه همواره مورد حمايت مردم قدرشناس قائمشهر خواهد بو.د

                    • شنبه 19 شهريور 1390-0:0

                      معلومه آشغالا تو سياهرود جاي ماهي غوطه مي خورند.

                      • پنجشنبه 17 شهريور 1390-0:0

                        احسنت به این شهردار جوان .به خیلی از جوانان در شهرداری بها دادی خیلی خوب هم نتیجه اش را گرفتی کمی هم به جوانانی که به گفته شما یا باند اقای سادات نیا نیستند هم بها بده از اینده شهردارانی همچون شیرخانی عبرت بگیر اونم مانند خود شما بود ولی الان کجاست همین شورا بلایی به سرش اوردند که نپرس .چرخ گردون واسه همه ما هست سعی کن برای همه همکارانت عزیز باشی نه برای یک عده خاصی یا محله خاصی لذیز باشد .بقیه شورائ شهرمان که شکر خدا خواب تشریف دارند اخه الان مرکز شهرمان شده کوچکسرا .اقای اسدزاده یا گوران از این طرف ریل هستند بروند ساری و کمی از اقلی نقیبده ای عضو شورای ساری یاد بگیرند .

                        • مازندرانيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                          پنجشنبه 17 شهريور 1390-0:0

                          با تشكر از مساعي شهردار محترم و همه ي زحمتكشان گمنام ، شايان ذكر است براي دستيابي به جايگاه واقعي قائمشهر ، اين كهن شهر تجزيه شده ، تلاش و كوشش و عزم و همت جمعي لازم و ضروري است . به اميد آن روز .....( نام هاي قديمي قائمشهر : شاهي ، علي آباد ، كوشكسرا ، چمنو ، تميشه )


                          ©2013 APG.ir