تعداد بازدید: 3454

توصیه به دیگران 4

يکشنبه 14 اسفند 1390-23:55

با منتخبان خانه ملت/حسینی:کاری به عزل و نصب ندارم

در گفت و گوی مازندنومه با سید هادی حسینی مطرح شد: :‌از مازندنومه به خاطر پشتیبانی ها و حمایت هایش تشکر می کنم/وعده من به مردم این است که در چهار سال آینده ساعتی را به بطالت نگذرانم و تلاش کنم برای معیشت،رفع گرفتاری ها و توسعه استان/اقدام جدی در خصوص حقوق عقب افتاده کارگران نساجی و البرز مرکزی و بازنشستگان خواهم داشت/آچار فرانسه هستم و می توانم با هر کمیسیونی مطابقت داشته باشم/با پریچهره رفیق هستم.


مازندنومه:در ادامه سلسله گفت و گوهای مازندنومه با منتخبان مجلس نهم،به سراغ سید هادی حسینی-منتخب مردم قائم شهر،جویبار و سوادکوه-در مجلس رفتیم.او که تا چند روز مانده به انتخابات،هنوز ابلاغیه تایید صلاحیت خود را نگرفته بود،در روزهای پایانی گوی سبقت را از رقبایش ربود و همراه کمال علیپور روانه مجلس شد.گفت و گوی ما را با حسینی بخوانید.

------------------------------

* چه پیامی برای مردم دارید؟

-مردم آن قدر بزرگ هستند که نمی شود پیامی داد، مردم بصیر ، هوشمند و عاقل هستند و رصد می کنند ، به کسانی که بتوانند خدمت کنند، فرصت می دهند و اگر نتوانند از فرصت استفاده کرده و خدمت کنند، مردم هم با احترام آنها را کنار می گذارند. این نگاه بزرگ را چه می توان کرد. از مردم به خاطر اعتمادی که به من داشتند تشکر می کنم. وعده من به آنها این باشد که در چهار سالی که به عنوان نماینده مردم ، انتخابم کردند ساعتی را به بطالت نگذرانم و تلاش کنم برای معیشت ، رفع گرفتاری ها و توسعه استان.‌از مازندنومه هم به خاطر پشتیبانی ها و حمایت هایش تشکر می کنم.

* فکر می کنید نخستین اقدام شما در مجلس چه باشد؟

-باید در مجلس سوگند یاد کنیم به آنچه که به مردم تعهد دادیم و از حقوق مردم و نظام دفاع کنیم. اقدام جدی در خصوص حقوق عقب افتاده کارگران نساجی و البرز مرکزی و بازنشستگان خواهم داشت.

استان چشم انداز بیست ساله دارد و برنامه دستگاه ها در این خصوص باشد مشخص باشد. در برنامه استان نقاط ابهام زیادی وجود دارد که باید برطرف شود، نباید از برنامه عقب باشیم. بیشتر گرفتاری های ما این است که از برنامه توسعه استان عقب هستیم.

 تشکیل مجمع نمایندگان کارا از دیگر اقدامات است ،بین همه دوستانی که در انتخابات مجلس نهم مورد اعتماد مردم قرار گرفتند ، سابقه دوستی وجود دارد. این دوستی و الفت می تواند نویدبخش یک مجمع نمایندگان فعال باشد. امیدوارم این مجمع بتواند با برنامه خوب ، استان را اداره کند.

 *مایل به عضویت در کدام کمیسیون هستید؟

 -تقریبا آچار فرانسه هستم و می توانم با هر کمیسیونی مطابقت داشته باشم. باید بررسی کنم که کدام کمیسیون مورد نیاز استان است و مجلس در کدام کمیسیون به من نیاز دارد. کار را بر عهده بزرگان حوزه انتخابیه گذاشتم، پیگیر نیازهایی خواهم بود که بزرگان حوزه انتخابیه تشخیص دهند. در چند کمیسیون دقت می کنیم و در نهایت یکی انتخاب می شود.

* پس از ورود به مجلس ، به عزل و نصب می پردازید یا به کارهای عقب مانده استان و شهرستان توجه می کنید؟

-کاری به عزل و نصب ندارم ، عزل و نصب کار وزارتخانه ها ، استاندار و مدیران و مسئولان استانی است. توصیه هم به دوستان دیگر هم این است که در عزل و نصب دخالت نکنند.

بنای ما کارنامه و برنامه خوب است و با هر نگاهی که باشد تفاوتی ندارد. این گونه نیست بگوییم فلانی درانتخابات بازنده بوده پس باید همه نیروهایش را جمع کرده و نیروهای خودمان را بگماریم. مردم حوزه انتخابیه را برادران و خواهران خود و کوچکترها را هم مانند فرزندان خود می دانم.

دست در دستگاه های اداری نخواهم برد، بر اساس قانون نظارت می کنم و مفهوم نظارت هم این است که باید برنامه چشم انداز را ادامه دهند و ببینیم در چه مقطعی از برنامه هستند، اداره ها هم باید علاوه بر پیگیری سند چشم انداز ، برنامه های یک یا دو ساله داشته باشد ، ما پیگیر مطالبات مردم هستیم.

* گفته شده هادی حسینی پس از پا گذاشتن به مجلس ، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران را تغییر می دهد، این موضوع را تایید می کنید؟

-پریچهره از دوستان خوب من است و با هم رفیق هستیم. بنای دخالت در هیچ اداره ای را ندارم من نماینده تربیت بدنی نیستم، نماینده مردم هستم. به هیچ وجه در هیچ کار عزل و نصب دخالت نمی کنم. اگر از من مشاوره بخواهند در اندازه نماینده مجلس پیشنهاد می دهم.

همه دوستانی که اکنون مشغول به فعالیت هستند زحمت می کشند. ممکن است وزیر یا رئیس سازمانی قصد تغییر زیرمجموعه خود را داشته باشد اما نظر من بر ثبات است.

 از دو سال گذشته که سعیدلو بر اریکه ورزش نشست می خواست برای تغییر ، از من مشورت بگیرد اما تقاضا کردم صبر کند و تغییر ایجاد نکند. هم سعیدلو و هم عباسی از دوستانم هستند، وزیر ورزش فرزند مازندران است و بهتر از من اینجا را می شناسد و نیازها را می داند. ورزش را تقویت خواهیم کرد اما زیر پای کسی را خالی نمی کنیم.

جهاد اقتصادی باید محقق شود تا مردم و جمهوری اسلامی پیروز شوند ، اگر این گونه نشود با شکم گرسنه نمی شود جایی را اداره کرد. هرجا که تقویت استان باشد کمک خواهیم کرد،آمدیم که دست همه دوستان را بگیریم.


  • چهارشنبه 30 فروردين 1391-0:0

    آچار فرانسه بارك ا..

    • پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0

      چوب خدا صدا ندارد.وقتی 4 سال پیش اکبری می رفت با چوبدارها و قصابها و کارگرها جلسه می گذاشت و رعیت را تخریب می کرد تا رای بیاورد.،حالا بخورد.همین بلا سر خودش هم آمد.اون مغرور شده بود و کار خاصی هم نکرد.باز گلی به جمال ادیانی که وعده توخالی نداد.نساجی گردابه،رعیت را برد،حالا هم ادیانی واکبری را.

      • قائم شهریپاسخ به این دیدگاه 0 0
        پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0

        عملکرد اکبری حی و حاضر است و به تمام وعده هایش عمل کرد اگر طالب حقیقت باشید که نیستید..می توانید با چشمانتان ببینید گر چه چشم دلتان کور شده است

        تخریب را هم تمام کاندیداها 4 سال بر علیه اکبری کردند و در 7 روز تبلیغات بجای تبلیغ فقط تخریب کردید .... و خوشبختانه اکبری شان و مقامش بالار از اینها بود که بجای عمل بخواد کسی را تخریب کنه ..
        با اینهمه تخلفات انتخاباتی و خرید و فروش رای و ..اما وقتی رای نیاورد نه شکایت کرد و نه پیگیری ..گفت بخاطر حفظ نظام هیچ شکایتی نخواهم کرد..این مرام و شخصیت بزرگ اکبری را میرساند ...

        اما شماها چی ؟
        من چیزی نمیگم فقط یکسال دیگه هستیم و شماها را خواهیم دید ..

        • پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0

          هادی حسینی را دوست دارم چون از ابتدای فعالیت انتخاباتیش به هیچکس وعده رانت شخصی نداد...........................هادی حسینی را دوست دارم چون چهره به چهره با مردم ارتباط برقرار کرد. ......................هادی حسینی را دوست دارم چون به نخبگان احترام گذاشت وبه دیدارشان رفت............................هادی حسینی را دوست دارم چون به دور از اسراف وهزینه های انتخاباتی باسلامت وصداقت چارچوب فعالیتهای انتخاباتی را متحول کرد.......................................هادی حسینی را دوست دارم چون سنت همدلی را با رفاقت با علیپور به سیاسیون آموخت........................هادی حسینی را دوست دارم چون به مشورت با دیگران اعتقاد دارد...............................هادی حسینی را دوست دارم چون به دنبال حاشیه نیست.......................................هادی حسینی را دوست دارم چون رفتار عاقلانه توام آرامش را به اطرافیان می آموزد...................هادی حسینی را دوست دارم ...................هادی حسینی را دوست دارم .................. و همیشه او را دوست خواهم داشت.

          • پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0

            آقای حسینی سرباز گمنام امام زمان امیدوارم درجا نزنی . گفتی در عزل و نصب دخالت نمیکنی!! پس در دانشگاه علوم پزشکی چه اتفاقی توسط شما رخ داد ؟!!درست دو روز بعد از انتخابات و با تهدید جنابعالی!!!

            • جواب صالح نژادپاسخ به این دیدگاه 0 0
              پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0

              برادر عزیز من،حالا گیریم نامزد شما اکبری رای نیاورد،چرا مرتب داری با کامنت حسینی را تخریب می کنی؟مگر قرار است حسینی شق القمر کند؟او هیچ کار نکند فقط وعده دروغ ندهد و مثل اکبری خالی بند نباشد برای ام کافیست.اکبری چوب وعده های توخالیش را خورد و مردم فهمیدند.حالا شما هی بیا اینجا علیه نماینده های کنونی کامنت بگذار.جواب حسینی را 4 سال دیگر بدهید نه الان که به مجلس نرفته و کاری نکرده

              • جانباز صالح نژادپاسخ به این دیدگاه 0 0
                پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0

                دوستانی که از سید هادی دفاع میکنند من کامنتهای شما را یاد داشت میکنم و سیو میکنم ..یکسال نه 4 سال ..یکسال دیگه در همین سایت خواهیم دید که شماها بر علیه این نماینده مطالب فراوانی خواهید نوشت..
                قائم شهر کاندید پرور است نه حامی کاندیدا

                اصولا دوست دارند هر 4 سال یه نفر جدید بره مجلس ...

                • قاسم نژادپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                  سیدهادی باداشتن کادررسانه ای قوی کاندیداهارازمین گیرکرده است،کادررسانه ای با اطلاع رسانی بموقع وتاثیرگزاری برافکارعمومی دفاع جانانه ای ازایشان درحقانیت وشایستگی رابه مسولان گوشزد کرده است آنهاازیکطرف مقابله با رقبای سرسخت وازطرف دیگربه ساپورت مظلومیت او ودفاع ازجایگاه رفیع او که توسط رقبای ایشان خدشه وارد می شدپرداختندتااوراپیروزازصندوق درآوردند/آفرین برآنهاکه قدرسیدهادی رادانستندانشاالله ایشان هم قدرنیروهای فکری وباهوش خودش رابداندورفتاری که ادیانی واکبری بانیروهایش داشته اندتکرارنکند

                  • دوستدارسوادکوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                    حقیقتا"حق سید هادی بود که کرسی نمایندگی را از آن خود کند.انشاءالله با درایت وتوانمندی که در ایشان سراغ داریم بتواند به دور از جریانات جاری و سیاستهای بیگانه با مسایل روز مدیریت منطقه واستان را کارآمدتر وبهینه تر گردانند و در عرصه قانونگذاری موفق و پیروز باشند.

                    • سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                      کسانی که با پول رای بیارن و به مجلس بروند کاری نمیتوانند برای مردم انجام دهند

                      • میثم کاوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                        سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                        سید هادی با مدیریت توانمندش می تواند آرامش و نشاط را به خانواده های قائمشهری ها ، سوادکوهی و جویباری ها برگرداند . انشاالله

                        • سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                          آقای حسینی دورود بر شما ،امیدوارم که موفق باشید.

                          • سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                            نگاه اقای حسینی بسیار خوب است در تربیت بدنی ثابت کرد با برنامه وکلان نگر است

                            • فرزند ملتپاسخ به این دیدگاه 0 0
                              دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                              به آقای حسینی خیلی امیدواریم . انشالله موفق باشند .

                              • مـــعجزه خامــوشپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                صحبت هاي جناب آقاي حسيني منو به ياد جناب "غلط انداز" انداخت!
                                منظورم همون كسيه كه با عنوان غلط انداز نظرات جالبي را در مازندنومه مينوشتن. دلم برا نظراتشون خيلي تنگ شده.
                                ولي جناب آقاي حسيني عــــــــــزيز
                                اي كاش كمي خارج از شعارها و كليشه ها صحبت ميكردن! خودمونيما حالا كه ديگه راي آوردين و به قول معروف خرتون از پل گذشته . . . . اميدوارم تركيب نمايندگان مازندراني مجلس نهم نتايج خوبي را براي مردم مازندران در پي داشته باشه.
                                "ياعلي"

                                • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                  آقاي حسيني جاده شيرگاه به فيروزكوه را پيگيري كنند . در آن سمت تهران پروژه را تمام كرده فقط مازندرانيها با سرعت لاك پشت دارند كار ميكنند . اميدوارم نمايندگان ما هم با سرعت لاكپشت اقدام نكنند. يا علي

                                  • حسین پیروزیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                    دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                    آقا این پریچهره رو برکنار کنید لطفاً، بزرگترین صدمه به نساجی در دوره ایشون و توسط خودش به نساجی وارد شد.لطفاً پیگیری کنید آقای حسینی، بر حسب رفاقت او را نگه ندارید، ببینید چه کاری به نفع شهرمان است.با تشکر

                                    • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                      اقاي حسيني قشر جوانان تحصيلكرده شما را خيلي دوست دارند برايشان كاري بكنيد

                                      • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                        امیدوارم آقای حسینی به وضعیت بیکاری جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار در قائم شهر توجه ویژه ای داشته باشد

                                        • moha.7531@gmail.comپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                          دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                          جناب آقاي حسيني با سلام ضمن تبريك به جنابعالي چند پيشنهاد دارم :
                                          1-لطفا گزينشي عمل نكنيد (مثل آقايان گذشته) . 2- اقتصاد مازندران را توريست نجات خواهد داد بطور جدي به اين قضيه فكر كنيد.3- اتحاد نمايندگان كل شهرستانهاي مازندران را در تدوين استراتژي كلي توسعه مازندران حفظ نمائيد تا موفق شويد 4- انشاالله در تعامل با دولت و وكيل المله باشيد 5- به جاي نان دادن ،نان در آوردن را بياموزيد (سرمايه گذاريهاي اشتغالزا) 6- كار آقاي حاج عزت در جذب سرمايه گذار ترك بسيار در خور تحسين بود پشتيباني نمائيد 7-شهركهاي صنعتي پتانسيلهاي خوبي براي جذب سرمايه گذار هستند تقويت نمائيد 8 -ايجاد شهرك هتلداري و توريستي در بعضي نقاط ،بسيار جاذب خواهد بود مثل اطراف سد البرز ، لذا در اين زمينه مطالعه نمائيد .9-زير ساخت ارتباطي در سوادكوه ضعيف است بدان بپردازيد و آخر اينكه به اهداف بزرگ بينديشيد تا امور كوچك دست و پا گيرتان نشود. انشاالله موفق باشيد.

                                          • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                            سلام ضمن عرض تبریک به آقای حسینی
                                            ادبیات ثبات در بیان آقای حسینی بسیار جالب است ولی فقط یک نکته راباید عرض کنم و این است که تعدادی از مسئولان بر اساس شایسته سالاری انتخاب نشده اند فقط صرف رفاقت با نمایندگان سابق انتخاب شده اند و بی کفایتی آنها بر همه محرز شده است لذا تغییرات را نباید در این حوزه فراموش کرد. با تشکر ساری و جاری باشید


                                            ©2013 APG.ir