تعداد بازدید: 3234

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 16 اسفند 1390-22:45

مردم می فهمند،شما را نمی دانم!

این ها که تشت رسوایی شان گوش فلک را هم کر کرده،فتنه جدید شده اند و هم نوا با دشمنان انقلاب ندای تقلب و تخلف در انتخابات را سر داده اند،بدون این که بدانند آب به آسیاب دشمن می ریزند و شگفت آن که خود را ارزشی هم می پندارند!


مازندنومه،یادداشت ارسالی کاربران:انتخابات تمام شد و روسیاهی اش ماند به زغال!زغال همان ها هستند که سال به سال که نه، ماه به ماه رنگ عوض می کنند،سفید وسیاه می شوند،گاه ضد فتنه می شوند،گاه احمدی نژادی دو آتشه ،گاه با مشایی و اذنابش فالوده می خورند و گاه به پایداری و این جریانات بی پایگاه سرویس می دهند!

زغال و روسیاه همان ها هستند که پس از رای نیاوردن نامزدشان فضا را امنیتی کرده اند و کار را نه فقط به رسانه های داخلی،به سایت های ضد انقلاب هم کشانده اند!

این ها که تشت رسوایی شان گوش فلک را هم کر کرده،فتنه جدید شده اند و هم نوا با دشمنان انقلاب ندای تقلب و تخلف در انتخابات را سر داده اند،بدون این که بدانند آب به آسیاب دشمن می ریزند و شگفت آن که خود را ارزشی هم می پندارند!!

ارزشی و حزب اللهی از دید این جماعت کج فهم یعنی آنارشیسم،یعنی تک روی،یعنی فقط من و برادرم،یعنی خود خواهی و ندیدن دیگران.

این ها دست روی چشم و انگشت در گوش شان فرو کرده اند و خود را به بی خبری زده اند،نمی فهمند که شکایت و پیگیری حقوق،راه کار قانونی دارد و راهش رسانه ای کردن و فحش و ناسزا و اتهام به مسئولان انتخابات و رسانه های پرتلاش و تاثیرگذار استان نیست.

این ها ثابت کرده اند که ظرفیت باخت را ندارند،متوجه نیستند که رقیب با بیش از 2 هزار رای بیشتر برنده شده است،باید حلاوت و شیرینی انتخابات را به کام ملت تلخ کنند،فضای مرکز استان را امنیتی کنند،آب به آسیاب دشمن بریزند،دل مخالفان نظام را شاد کنند،که چه؟که نامزدشان رای نیاورده است.

انگار اویی که به مجلس رفته ضد انقلاب است،مامور اینتلجت سرویس است،کافر حربی است و فقط این ها هستند که پاکند و هر چه می گویند صحیح و هر کار که می کنند حلال است!

از این جماعت کج فهم که تا نوک بینی خودشان را بیشتر نمی بینند بگذریم،ماجرای دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران تامل برانگیز است که بیانیه داده که مثلا" به مردم بابت پیروزی شان تبریک بگوید،اما انتهای بیانیه حرف دلش را زده و آورده:"انتظار دارد هیات محترم نظارت نسبت به بر طرف نمودن برخی دغدغه ها در بعضی از حوزه های انتخابیه از جمله مرکز استان اقدام موثر انجام داده تا با روشن گشتن حقیقت آرا مردم قهرمان ، حلاوت این حضور بزرگ و حماسی مضاعف گردد."

انگار هیئت نظارت منتظر دستور محمد اسماعیل امامزاده بود تا به محض اوامر او پیگیری اش را آغاز کند! مشکل آقایان این جاست که سیدرمضان شجاعی در فهرست انتخاباتی آن ها قرار نداشت و آن یکی در فهرست بود و باید در بیانیه تبریک،گریزی هم به این ماجرا می زدند!

آقای دبیر جبهه متحد بهتر است از تخلفات خود بگوید که در جلسه شورای اشتغال،داد استاندار کم سر و صدا و مظلوم ما را هم درآورد:"این فرد بر اساس چه مجوز شرعی با ماشین بیت المال کارهای انتخاباتی انجام می دهد،اگر این گونه نیست،اثبات کن!چه کسی به شما اجازه داده با بنزین لیتری 700 تومان به دنبال علایق شخصی خودت باشی و تبلیغات انتخاباتی انجام دهی؟!"

حال یک متخلف انتخاباتی(به قول استاندار)از "دغدغه" می گوید و نمی پرسد چه کسانی دغدغه آفرین هستند و دارند شیرینی حضور مردم را در انتخابات تلخ می کنند و به جای پیگیری حقوقی،کار را به رسانه ي دروغ پرداز خود و رسانه های بیگانه کشانده اند و با فرار به سوی جلو،فضای استان را امنیتی کرده اند!

آقایان محترم،مردم می فهمند،شما را نمی دانم!

امضا محفوظ


  • جمعه 18 فروردين 1391-0:0

    شجاعي تنها نماينده اي بود كه ثابت كرد كه هم ميشه نماينده ساري بود و هم كاري براي ساري انجام داد.ولي بشخصه اميدوارم دامادي جواب اعتماد مردم را بدهد.البته بعيد ميدانم.درضمن مازندنومه با اين مقالت نتونستي از احترام و اعتبار زارعي كم كني و بيشتر خودتو زير سئوال بردي.متاسفانه عادت كرديم به توهين و تحقير!

    • پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0

      بهتر است کمی انصاف داشته باشید من از نزدیک شاهد بودم که فرمانداری ساری چه کمک های به این نماینده کرده است...

      • پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0

        تو دوران فرمانداري آقاي زارعي بود كه موسسات مالي رو بستند و ايشون به عنوان فرماندار هيچ تكوني به خودشون ندادند . يادمه تو روز و شب باروني كه وايميستاديم جلو موسسه يك شب يك جواني وسط خيابان دراز كشيد و گفت ول كنيد بزاريد ماشين از رو من رد بشه . من شهري رو كه فرماندارش اينقدر ... كه نمياد ببينه ما دردمون چيه و يك بار هم نيامده اينجا . ميگفت من دست فروشي ميكنم و تازه ازدواج كردم و وام ازدواجم و گذاشتم تو بهمن ايثار كه وام بگيرم عروسي كنم / من يكبار آقاي زارعي رو اونجا نديدم كه هيچ . فقط پليس ميفرستاد گاز اشك آور بزنه . حالا مي خواهد بياد از حق ما ساروي ها تو مجلس دفاع كنه !!! با جرات ميگم لياقت نداره ! نفر سوم شدن آقي زارعي هم تو شك و ابهام هستش . جريانات خاص بودند و .... نگم بهتره ، همه شما ميدونيد !

        • پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0

          اگه یه سر تشریف ببرید اداره کل کتابخانه عمومی ، برگه مرخصی امام زاده رو برای اون روزی که در جلسه انتخاباتی بود می بینید چرا بدون علم تهمت می زنید

          • پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0

            نه اینکه خودتون با این تحلیل متعصبانه و کورکورانه قانون را رعایت کردید !!!! معلومه از خودتون اعتماد ندارین که اعتراض قانونی زارعی را بر نمی تابید و با عصبانیت جواب می دهید و در مطالبتان سراسر هتک حرمت است و توهین / به امید سلامتی اخلاق همه / مازند نومه شجاعی به همه میلیونی کمک کرد به شما چی داد/ منصف باش بچاپونش

            • پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0

              مجلس برای زارعی لباس گشادیست.او و برادر رادیکالش به درد بخشداری و شورا می خورند و تمام

              • پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0


                آقاي شجاعي باكمك ...راي آورد وگرنه چهارم هم نبود

                • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                  مردم می فهمند ولی شما نه !!!کج فهم هم شماید نه مردم مردم دیدند شما هر رای را 50000تومان می خریدیند

                  • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                    درست هشت ماه پس از رای اوردن دکتر احمدی نژاد در اجتماع گروه امتداد مهر در کوچه شهید دوامی بعنوان مهمان حضور داشتم اقایان زارعی {فرماندار} ابراهیمی{استانداری}و شجاعی هم بودند از حضرات سئوالکردم که در سطح شهر ساری صندوقهای بهمن ایثار و وحدت و جلین و...مثل قارچ سبز شده اند چه سبک و سیاقی داشته و اعتبار اونا روکی ها تاییدکردند...اول از زارعی جواب خواستم گفت اصلا اطلاع ندارم نفر بعد ابراهیمی بود گفت اطلاع ندارم سوم شجاعی که گفت تایید نیستند و مشکلدارند... حالا مستر زارعی فکر کرده مردم ساری اونو زیر نظر نداشته اند و عملکرد اونو خبر ندارند اقای زارعی خیلی اشتباه فکر میکنی ...دایی ام دهیار یکی از روستا جاده دریاست چقدر پیشنهاد به دهیارا دادی تا در انتخابات حمایتت بکنند من بعنوان شهروند خجالت میکشم فرماندار شهر ما همچین دانایی باشد... اقای زارعی چند نفر از جمله برادرم به تو زمان فرمانداریت رجوع کردند اما دریغ از دادن یک نامه ساده ومرهم و.. امدی تک تک ارباب رجوع را از اتاقت بیرون انداختی .. با همه این کارهای شرافتمندانه ات باید به شما لقب سوپر ارزشی بدهند....اقای زارعی شامهای 20 میلیونی را از کجا اورده ای؟میخواهی بگی زمان فرمانداریت حلال خور بودی؟مردم بینا و هوشیارند

                    • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                      آقای زارعی،برو خودت را برای 4 سال آینده آماده کن.تو جایت سوم هم نیست.وزنی نداری.با کمک جاها و افراد خاص آمدی بالا،وگرنه خودت چیزی نداری.اخلاق را رعایت کن و برو برای 4 سال بعدی.

                      • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                        یکی بیاد تخلفات انتخاباتی زارعی رو اینجا کامل بنویسه تا نگه بقیه خلاف کردند و من مبرا بودم.یا همین امامزاده که بخاطر رای آوردن 4 نفر کار وبارش را ول کرد و ساعت اداری و غیراداری با امواب بیت المال تبلیغات چی شده.متاسفم

                        • شهروند مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                          چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                          متاسفانه این مقاله خیلی یک طرفه بود . شما که مثلا می خواهید کسی و یا نوشته ای را نقد کنید حداقل به خودتان زحمت بدهید و آن مطلب مورد نقد خود را مطالعه کنید تا اینگونه قلم تان به توهین و هتک حرمت دیگران نینجامد.مشکل شما در استقلال امامزاده است که برای ماندن در این منصب و آن منصب هیچگاه خود را به کانون های قدرت و ثروت وصل نکرد. شما به روزنامه حرف اشاره کردید که دروغ پرداز است ای کاش اندکی از دروغ های که مدعی هستید این روزنامه مستقل و شجاع به آن پرداخته را می آوردید تا ما ها هم باور می کردیم. اگر به روزنامه روز سه شنبه حرف مراجعه کنید خواهید دید که این روزنامه در مقاله ای که رضازاده آن را نوشته است به حقیقت انتخابات در مازندران اشاره کرد بدون آنکه از کسی نام ببر د و یا حمایت کند. مشکل برخی از افراد در مازندران حضور آدم های مستقل و حری چون امام زاده و رضازاده است . مردم خوب می فهمند ظاهرا دیگران باید میزان فهم خود را افزایش دهند.

                          • قائم شهریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                            چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                            رای دادن مردم بر اساس فکر و اندیشه نیست مخصوصا این انتخابات که حقایق زیادی برای بنده روشن شد ..البته نه همه مردم ..بعضیها ...
                            مردم دیگه به ارزشیها و مدیران توانا رای نمیدن..مردم پول میگیر رای میدن ..
                            الان هر کسی پول دارد رای می آورد ..

                            پول و تخریب رقیب دو عامل رای آوردن برای کاندیداها شده است ...
                            بی پولها هرگز رای نمیارن

                            • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                              اون بیچاره فقط گفت شورای نگهبان بررسی و انتیجه رو اعلام کنه نگفت شجاعی رو رد کنید . تو که این همه تو سایتت الان ادعا کردی دوباره حرفهاتو ببین و کلاه خودتو قاضی کن ببین کی آنارشیسم هست امام زاده یا تو، مرد حسابی هر چی فحش بود به امام زاده دادی

                              • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                                بهتر است نظراتي كه به نفع شما نيست هم رويت شود يكطرفه نرو...

                                • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                                  سلام..مادر 71ساله ام را با ماشین به مسجد جهت رای بردم افرادی بیرون مسجد اظهار کردند 50000 تومان رای شما را برای اقای دال میخریم مادر گفت دین ودنیا را به شرف رای نفروشم ...و من هم به او افتخار میکنم

                                  • حسین علیجانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                    چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                                    واه چقدر عصبانی و آتش گرفته!. یک تبریک و یک توصیه به خیر که اینهمه صغری و کبری و یقه درانی ندارد. آیا مردم را عاقل و اهل تحلیل نمی دانید که اینهمه فضاسازیهای الکی و مغرضانه انجام می دهید. چرا عاقلانه و منصفانه فکر نمی کنید. عصبانی نباشید. یکی دیگر می خواهد به مجلس برود شما چرا دین و ایمانتان را چوب حراج می زنید؟!.

                                    • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                                      استاندار آیا زورش به امامزاده نمیرسه؟خب اگه خلاف کرده تعویضش کنه.قحط الرجال که نیست

                                      • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                                        مردم فهیم و با شعور ساری کارکرد و عمل شجاعی را در مجلس هشتم دیدند و احساس کردند بخاطر همین مجددا ایشان را انتخاب کردند. این یه موضوع کاملا ساده و پیش پا افتاده است دعوا ندارد.
                                        همانطور که مردم فهیم قائمشهر عملکرد نمایندگان قبلی خود را دیده بودند و در این دوره هیچکدام از آن دو نفر رای نیاوردند.
                                        این موارد یه محاسبه ساده است همانطور که 2+2 می شود 4 نه 3 یا 5
                                        لطفا دست از این بچه بازیها بردارید انتخابات تمام شد.

                                        • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                                          مازند نومه عزیز چرا اینطور از کوره در رفتی ، من این بیانیه رو خوندم ، منظور این بیانیه این نیست که در انتخابات ساری تقلب شده بلکه منظور اینه با توجه به شایعاتی که شده شورای نگهبان بررسی کنه و با توجه به اعتمادی که کاندیداها و مردم به شورای نگهبان دارند به مردم این اطمینان رو بده که سلامت انتخابات مورد تایید هستش نه اینکه حتما زارعی بالا بیاید . در کجای این بیانیه برداشت میشه که از زارعی حمایت بشه یا هر کس دیگه من انتظار نداشتم رسانه ای مثل مازند نومه اینطور با الفاظ بد مخاطبانش رو تغذیه کنه

                                          • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                                            سلام تا به حال دو اتهام در انتخابات به امام زاده وارد شد که از طرف استاندار و یا هر مسئول یا فرد دیگری که بوده کاری ندارم، اول در خصوص حضور ایشان در ساعت اداری در جلسه انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان که باید بگویم آن روز ایشان در مرخصی بوده و به اداره یا استاندار یا هیچ کس دیگر ربطی ندارد که ایشان در روز مرخصی در کنار همسرش می ماند یا به جلسات انتخاباتی می رود دوم اینکه گفته بودید از ماشین بیت المال با بنزین لیتر 700 تومانی استفاده می کند که این هم دروغ است و باید آقای استاندار قبل از بیان آن از صحت و سقم آن مطلع شود چرا که ایشان جلسات انتخاباتی را با ماشین شخصی خودش که شبیه به ماشین تندر 90 اداره است شرکت می کرده ، آقای مازند نومه مردم می فهمند شما را نمی دانم.

                                            • به نام خداپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                              چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                                              حرف دل همه سارويها رو زدي . جز تعدادي كج فهم !
                                              اينها جز ضايع كردن سابقه خودشون كاري نميتونند بكنند . اي كاش سكوت ميكردن و بزرگي و منش خودشون و نشون ميدادند تا اگه با شعور بودن از خدمات انها در جاهاي ديگه و پست هاي ديگه استفاده كرد . اينها دارن تمام پل هاي پشت سر خودشونو خراب ميكنند . اعتماد مردم رو از بين بردن نسبت به خودشون و اعتماد مسئولين رو همينطور . من راي دوم خودم رو به آقاي زارعي دادم ولي وقتي ميبينم كه كسي رو كه انتخاب كردم اينطور داره يكطرفه ميره و داره راي بقيه رو به مسخره ميگيره مطمئن هستم اكه يه روزي هم راي مياورد ماهائي رو كه بهش راي داديم رو هم حاضر بود به هر قيمتي بفروشه . من ادعاي حزب اللهي و بچه مذهبي بودن ندارم ولي اينا با اين كارشون دل بچه مذهبي ها رو درد ميارن .

                                              • صداقت پیشهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                                                حرف حق را زدید.تشکر از شفاف سازی تان

                                                • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                                                  مازندنومه این روزها پول پارو میکنه.از بیشتر کسانی که در جریان انتخابات حمایت کرده رای آورده اند.من پیگیرم.شما از یوسفیان آمل،حسینی قائمشهر،مقیمی بهشهر،دامادی و شجاعی ساری و نیاز بابل حمایت شدید کردید که همه شان رای آورده اند،غیر از یوسف نژاد بقیه رای آوردن.و الان اونا شدن نماینده مجلس،حالا هم که با شجاعی بسته اید.چند میلیون گرفتید؟

                                                  • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0


                                                    تو که نه طرف عروسی نه طرف داماد

                                                    • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                                                      ای مردم شجاعی مظلوم است بخدا مظلوم است
                                                      شجاعی را هم میخواهند مثل کردان دق مرگ کنند


                                                      ©2013 APG.ir