تعداد بازدید: 11474

توصیه به دیگران 6

يکشنبه 28 خرداد 1391-18:17

نیاز ِ دانشجو/رییس دانشگاه آزاد ساری ماندنی شد

آن چه که رییس دانشگاه آزاد ساری را در سال های اخیر برجسته کرد،نه تالیفات و اخذ مدرک دکترایش و نه پیشینه کاری اش است؛بلکه او مدیری است که توانست 45 هزار متر مربع فضاهاي آموزشي، پژوهشي، ورزشي، فرهنگي و خدماتي را در مدت كمتر از 18 ماه بسازد و تحویل دهد.


مازندنومه:پس از انتصاب فرهاد دانشجو به جای عبدالله جاسبی در سمت دانشگاه آزاد اسلامی و آغاز عزل و نصب ها در این مجموعه بزرگ آموزشی،برخی نگاه ها به مازندران و به طور خاص دانشگاه آزاد ساری بود تا ببینند آیا کیومرث نیازآذری-مدیر محبوب جاسبی و هاشمی رفسنجانی-ابقا می شود یا خیر.

شاید خیلی ها دل شان می خواست نیازآذری برود و بعد تیترهای داغ بزنند و رفتن او را جشن بگیرند،ولی یک شنبه از سوی رییس دانشگاه آزاد،کیومرث نیازآذری در مسوولیت خود ابقا شد.

کیومرث نیازآذری اهل بابل است که سال ها مدیرکل اطلاعات مازندران بود.او از سال ۱۳۷۹ به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری فعالیت خود را آغاز کرد و پاییز سال 85 رییس دانشگاه آزاد مرکز استان شد.

نیازآذری مدرک دکترایش را سال 81 گرفت؛دکتراي تخصصي مديريت آموزشي از دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات. عنوان پايان‌نامه اش نیز" ارائه مدلي جهت اعتبارسنجي در دانشگاه آزاد اسلامي"بود.

او تاکنون چندین مقاله و چند جلد کتاب هم تالیف کرده است:کتاب نظریه های سازمان و مدیریت در هزاره سوم ، فرهنگ جامع علوم تربيتي ، چشم اندازی بر نیازها و مسائل نوجوانان و جوانان ، اعتبار سنجی در آموزش عالی از کلاسیک و مجازی ، رفتار و روابط انساني در سازمانهاي آموزشي هزاره سوم ، نظریه های سازمان و مدیریت با تاکید بر سازمانهای آموزشی ، فراشناخت در فرآیند یاددهی و یادگیری و رویکردهای رفتاری در نظام های آموزشی از جمله تالیفات دیگر دکتر کیومرث نیازآذری است.

به گزارش مازندنومه، آن چه که رییس دانشگاه آزاد ساری را در سال های اخیر برجسته کرد،نه تالیفات و اخذ مدرک دکترایش و نه پیشینه کاری اش است؛بلکه او مدیری است که توانست 45 هزار متر مربع فضاهاي آموزشي، پژوهشي، ورزشي، فرهنگي و خدماتي را در مدت كمتر از 18 ماه بسازد و تحویل دهد.

 طراحي و راه‌اندازي آزمايشگاه‌هاي روان شناسي ، بيماري‌هاي گياهي، زمين‌شناسي ، لابراتوار زبان انگليسي و كارگاه‌هاي برق، خط گرم، شبكه هوايي، سركابل مفصل، فشار قوي و ترانس ، احداث كتابخانه مركزي دانشگاه به مساحت 1000متر مربع،احداث و راه‌اندازي ساختمان آزمايشگاه به مساحت 7000متر مربع  و احداث استخر،مسجد و...تنها بخشی از تغییرات ایجاد شده در دانشگاه آزاد ساری پس از ورود نیازآذری ست.

تحولات ایجاد شده از سوی او باعث شد که نیازآذری دو بار به عنوان مدير نمونه دانشگاه آزاد اسلامي سراسر كشور انتخاب شود.

این موفقیت ها از چشم رییس دانشگاه آزاد نیز پنهان نماند و فرهاد دانشجو چاره ای جز ابقای نیازآذری نداشت تا مسیر تغییر و تحولات مثبت در دانشگاه آزاد ساری ادامه یابد.


  • شنبه 11 ارديبهشت 1395-22:42

    این مسایل که فلانی کارهای خوبی کرد یا مدیریت فلانی فراتر از استان هست و این قبیل موضوعات در این کشور چیزی جز بچه بازی نیست, این ماندنها و ابقا شدنها داستانش سری دراز دارد………

    • يکشنبه 10 شهريور 1392-0:0



      خدا صاحب فضل بی انتهاست کند فضل ورحمت به هرکس که خواست

      مدیریت افتخاربزرگی است که پروردگارمتعال آن رابرعهده ی کسانی قرارداده که باعمل خالصانه ی خویش درمسیرخشنودی ورضایت مردم گام برمی دارد.



      • مرضیه کلبادیپاسخ به این دیدگاه 6 3
        دوشنبه 4 شهريور 1392-0:0

        دکترنیازرابعنوان یک اسطوره وارزشی میشناسم وجایگاه مدیریتی ایشان فراترازاستان است

        • کاظم حاجی تبارپاسخ به این دیدگاه 6 4
          چهارشنبه 8 خرداد 1392-0:0

          بنده از کارکنان مجتمع نفت محمود آباد می باشم آقای دکتر نیاز انسان بااخلاق وسایشته مدیریت در سطح کشوری رادارند.حق ایشان بیشتر از اینها می باشد.انشاالله در کنار خانوده اشان باسلامت کامل باشند.

          • اسدالله اسماعيلزادهپاسخ به این دیدگاه 4 1
            سه شنبه 20 فروردين 1392-0:0

            بنده از جانبازان بالاي 50درصد هستم وورودي ترم بهمن 92 با ورود به فضاي آموزشي دانشگاه ازاد بايد به اين مدير گرانقدر بها داد چرا ،چون وجود ونفس اين مديران براي نسل جوان ارزشمند و اين گوهر گرانبها اگر ابقا نميشدند مديريت اين گرامي كه با تلاش وسرعت بالا كه در احداث اينفضاي اموزشي كه در مقاله فوق ذكر شد جاي خود را به مثال صدها پروزه نيمه رهاشده وسرمايه هاي ملي حيف شده ميداد وعبادت به جزخدمت خلق نيست به تسبيح وسجاده ودلق نيست من به عنوان جانباز كه در ملاقات عمومي دانشگاه اين بزرگوار را زيارت كردم ومتانت وبرخورد مقتدرانه توام با عطوفت اسلامي ايشان را ملاحظه نموده ام به نوبه خودم از اين برادر بزرگ تشكر نموده وازخداوند منان ميخواهم هميشه وجودشان تندرست و سالم باشد تا بتواند به اين مردم وملت مبارز خدمت نمايد وبه درجات بالاتر ارتقا يابد براي اينكه اين حرفهايي كه گفته ام نه براي چاپلوسي است وفقط اين انرژي واقتدار را دارد وآزموده را دوباره ازمودن خطاست چون در گذشته وحال ثابت نموده اند با تشكر اسد الله اسماعيل زاده دانشجوي علوم قضايي

            • محمودي از عالم كلاپاسخ به این دیدگاه 4 2
              چهارشنبه 14 فروردين 1392-0:0

              مرد شريف و انسان لايق در ميدان برزگتر كار برزگتر خواهد كرد چون افق ذهنش وسيع است . تنگ نظر نيست.قطعا اثراتي برزگتري از ايشان ميببينيد

              • معافی مدنیپاسخ به این دیدگاه 5 2
                چهارشنبه 9 اسفند 1391-0:0

                با سلام. دانشجویان و کارکنان بهتر می توانند در مورد ایشان نظر بدهند. مطمئن باشید نظر اکثریت نسبت به توانمند بودن ایشان مثبت است. از خداوند متعال می خواهم که هر کجا ایشان هستند سالم و موفق باشند.

                • چهارشنبه 4 بهمن 1391-0:0

                  باسلام وتبریک به سرورگرامی جناب دکترنیازاذری
                  جاداردباتشکرفراوان ازعملکردبسیارخوب درخصوص دانشگاه ازاداسلامی مازندران که امام عزیزومهربان ضمن روشن کردن همه جوانب مربوط. درنهایت آرزو ودعامی کردندکه دانشگاهی مفیدبرای ملت داشته باشیم آنچنان دانشگاهی که مرکز تخصص علمی و انسان سازی باشد که نه تنها از کشورهای اسلامی بلکه از ملتهای دیگر نیز برای تحصیل به دانشگاهای مابیایند. سخن امام ومدیریت خوب جناب دکترنیازشدنی وعملی خواهدبود . به امیدخدا

                  • ابوالفضل پاسخ به این دیدگاه 5 3
                    پنجشنبه 23 آذر 1391-0:0

                    جناب اقاب دكتر نياز اذري مديري با توانمندي هاي بسيار بالاست به طوري كه توانستند دانشگاه كوچك واقع در تيركلا را به دانشگاه بزرگ و زيباي فعلي تبديل كنند ....

                    • محمدرضاعباسی دنگسرکیپاسخ به این دیدگاه 6 3
                      چهارشنبه 19 مهر 1391-0:0

                      جناب آقای دکتر نیازآذری شماشایسته مدیریت درسطح کلان کشوررادارید به وجودشما افتخار می کنیم.*دماوند*سمادماوند*

                      • سه شنبه 28 شهريور 1391-0:0

                        دكتر سلام دمت گرم خيلي خوشحالم كه شما هم مثل ساير بندپي هابه افتخار افريني خود ادامه ميدهيد

                        • جمعه 3 شهريور 1391-0:0

                          دکتر نیازی آذری جراحی بزرگ برای مدیریت هستند،وشایسته مدیریت در بالاترین سطح.

                          • میثاقه سلیمیپاسخ به این دیدگاه 5 3
                            جمعه 3 شهريور 1391-0:0

                            مدیر لایق درهر سطح و سمتی مدیر است ‏,‏ مدیر لایق و توانمند و زیرک و خلاقی همانند دکتر نیاز تکرار نخواهند شد ‏,‏ نیاز اذری بتنهائی نیاز اذری ‏,‏ نیاز به کسی نیازی ندارد سر فرازیت را ارزومندم ‏,,‏ سلیمی ‏

                            • سه شنبه 30 خرداد 1391-0:0

                              آقای دکتر پروژه های بعدی دانشگاه کی اجرایی میشه؟ بیمارستان فوق تخصصی ، نیروگاه برق،احداث ساختمان جدید واحد علوم تحقیقات مازندران و ...
                              لطفا اطلاع رسانی کنید، البته بعید نیست یه شب بخوابیم صبح ببینیم دکتر نیاز همه این پروژه ها رو با هم ساخته و افتتاح کرده!

                              • مازندرانپاسخ به این دیدگاه 3 4
                                سه شنبه 30 خرداد 1391-0:0

                                دکتر نیاز با اینکه اصلیت ساروی ندارند و فقط اهل ساری هستن اما مورد احترام تمامی ساروی ها هستن به خاطر خدمات ارزنده ای که تو تمام سالهای حضورشون تو مرکز استان انجام دادند. به نظر بنده ایشون حداقل لیاقت استانداری رو دارن

                                • محسن بیگلر بیگیپاسخ به این دیدگاه 5 6
                                  دوشنبه 29 خرداد 1391-0:0

                                  دکتر نیاز اذری بازوی توانمند اجرایی است.در این چند سال دانشگاه ازاد ساری تبدیل به قطب اموزشی شمال کشور شده است.

                                  • دوشنبه 29 خرداد 1391-0:0

                                    با تبریک به آقای نیاز آقای دکتردانشکده علوم پزشکی دانشگاه ازاد ساری نیاز به بیمارستان تخصصی دارد

                                    • يکشنبه 28 خرداد 1391-0:0

                                      دکتر نیازآذری توان اداره یک کشور را داراست

                                    • يکشنبه 28 خرداد 1391-0:0

                                      فرهاد دانشجو نتوانست به وعده هایش عمل کند . این هم یک نمونه .

                                      • شهرام چال اشتریپاسخ به این دیدگاه 4 1
                                        شنبه 21 دی 1392-14:39

                                        نمیدانم بگویم نیا ز به کس نمی ما ند یا کس به نیا ز نمی ماند.


                                      ©2013 APG.ir