تعداد بازدید: 3108

توصیه به دیگران 108

دوشنبه 29 خرداد 1391-15:24

چند پیشنهاد دیگر هم داشتم-محسنی

در گفت و گوی مازندنومه با انوشیروان محسنی مطرح شد: وزیر بهداشت، قائم‌ مقامی خود و ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران یا گیلان را هم پیشنهاد داد، اما نپذیرفتم/‌وزیر بهداشت و رئیس جمهوری اصرار داشتند که از من باید استفاده شود.


مازندنومه:یک شنبه هفته جاری انوشیروان محسنی به طور رسمی به سمت قائم‌مقام معاونت آموزشی و مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، منصوب شد.

 وی در گفت‌وگو با مازندنومه اظهار داشت: وزیر بهداشت، قائم‌ مقامی خود و ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران یا گیلان را هم پیشنهاد داد، اما نپذیرفتم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس هشتم با بیان اینکه ما منتقد دولت بودیم اما نقد ما کارشناسی شده بود، متذکر شد:‌وزیر بهداشت و رئیس جمهوری اصرار داشتند که از این ظرفیت باید استفاده شود.

 قائم‌مقام معاونت آموزشی و مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در رابطه با برنامه‌های خود در این سمت، اظهار داشت:‌اولویت‌های درنظر گرفته در راستای قانون برنامه پنجم است که به بحث فراهم کردن بستر برای تامین و جذب استادان و هیات علمی و سرعت بخشیدن به پرونده‌های ارتقای اعضای هیات علمی می‌پردازد.

به گزارش مازندنومه،این نماینده سابق مجلس با بیان این که این اداره کل ، یک حلقه‌ی ارتباطی بین وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در رابطه با اعضای هیات علم است ، افزود: استاد بودن، تدریس، تحقیق و پژوهش توسط اعضای هیات علمی، به عنوان یک کار عاشقانه تلقی شود و در بعد کسب علم و فناوری باید بتوانیم به برنامه‌هایی که در چشم انداز 20 ساله مورد تاکید است یعنی رتبه یک علمی در منطقه و مرجعیت علمی با تراز جهانی در مقطع تحصیلات تکمیلی توسط اعضای هیات علمی، دست یابیم.


  • سه شنبه 27 تير 1391-0:0

    اگر کامنت مازندرانی مترادف بی شعوری باشد توهین مستقیم به مردم است وبایدعذرخواهی کند! و اگر مفهوم دور از ذهنی دارد باید توضیح دهد و روشن کند تا فضای زیبای مازندنومه لطیف بماند. اما پاسخ خط تیره هم قابل تامل است: چه کسی هست که نداند دکتر محسنی مرزبندی دقیق و کارشناسی با دولت نداشته ندارد این دیگر مصداق خود را به نابینایی زدن است!!مواضع ایشان نسبت دولت و حتی نسبت به جریانات سیاسی مشخص است.پس برای طرفداری یا مخالفت با کسی نیاز نیست که عقل و اخلاق را تعطیل کرد.از قرار معلوم هواخواه جناب آقای احمدی هستید،دوستی و شاگردی!! را به کنار بنهید و انصافا بگویید اینکه "نه طرفداری دولت را نه تایید میکنم و نه تکذیب چون وزرای غرب مازندران در کابینه هستند"را باشعار احمدی مدرس تطبیق دهید و حقیر را که نه پ و نه ق هستم را با شرف قلم خبرنگاریتان!! روشن سازید! آیا بنده بعنوان شهروند حق ندارم نسبت به عدم شفافیت نماینده ام نسبت به وقایع جاری و گذشته کشور انتقاد فکری کنم؟!!چرا در برابر گرانی کریه که چون شمس نمایان است کمترین سخن رسمی نمی شود؟اگر نمایندگی نظر مردم اینگونه است پس من در اشتباهم!!

    • سه شنبه 27 تير 1391-0:0

      آقا يا خانم مازندراني تو كامنتتون به سه شهر توهين كردين...به خيال خودت تحقيرشون كردي ولي فقط اصالت خودتو زير سئوال بردي.در ضمن شما لياقت يوزر مازندراني نداري بهتره با همون يوزر استان بابل كامنت بدي.كوتاه بيا

      • سه شنبه 27 تير 1391-0:0

        اگر منم تمام قدر از وزارت بهداشت و دولت دفاع می کردم الان معاون وزیر بودم، برام جالبه که آقایان پ، ق و غیره چقدر وقت دارند که اینجا واسه دفاع های خنده دار از محسنی کامنت میدن، مازندنومه نباید با ثبت کامنتهای رویایی و توهین به احمدی ذهن هوادارانش را خراب کند. چالوسي ها و نوشهريها واقعا نفهميدن به كي راي دادند این جمله توهین به مردم دو شهرستان است

        • مازندرانيپاسخ به این دیدگاه 0 0
          دوشنبه 26 تير 1391-0:0

          چالوسي ها و نوشهريها واقعا نفهميدن به كي راي دادند آخه احمدي شايد آدم خوبي باشه ولي نمايندگي اين آقا شهرستان رو از ساري هم عقب تر نگه مي داره شايد افتضاح تر از آن

          • سید حمید موسویپاسخ به این دیدگاه 0 0
            يکشنبه 25 تير 1391-0:0

            دکتر محسنی نیاز به تعریف و تمجید ندارد تحصیلات عالیه ونجابتش گویای همه چیز است ارزوی ماطرفداران نشستن بر مسند بالا وخدمت به مردم ایران خصوصا مازندرانیهاست

            • پنجشنبه 1 تير 1391-0:0

              حوزه پست جدید ربطی به پزشک یا غیر پزشک بودن ندارد اما باید در حوزه علوم پزشکی و بهداشت باشد. تخصص دکتر محسنی بهداشت و کاملا متناسب و مربوط حوزه علوم پزشکی است ایشان عضو هیات علمی د.علوم پزشکی با درجه دانشیاری هستند!همچنین سابقه نمایندگی در مجلس با چند نوبت نایب ریسی کمیسیون بهداشت مجلس و اخلاق و خردمندی و آزادگی از او سرمایه ای کم نظیر ساخته است! اکنون بعنوان یک فرد در حوزه علوم پزشکی به کسانی که فرق بهداشت محیط و محیط زیست رانمیدانندویا تخصص ایشان را غیرمرتبط با علوم پزشکی میدانندعرض می کنم نادانی تاسف دارد!! اول بدانید بعد سخن برانید که انسان زیر زبانش پنهان است وبا سخن خود را آشکار میکند، بدانید که دانستن حق مسلم شماست!!

              • پنجشنبه 1 تير 1391-0:0

                یکی از نشانه های شریف بودن اینه که : توی کاری که تخصصش رو نداره دخالت نکنه!

                • چهارشنبه 31 خرداد 1391-0:0

                  محسنی انسان بسیار با شخصیتی است.
                  بعضی انسان ها واقعا متین و شریف هستند.
                  محسنی ازآن دسته است.
                  خدا پشت و پناهت جناب دکتر

                  • چهارشنبه 31 خرداد 1391-0:0

                    برای وزیر بهداشت متاسفم

                    • چهارشنبه 31 خرداد 1391-0:0

                      امیر عزیز: اگه به رزومه ایشون مراجعه کنی متوجه میشی که مهندس کشاورزی بوده ودکتری محیط زیست داره. کجای دنیا دکترا محیط زیست توی مجلس توی کمیسیون درمان کار میکنند و بعدش میخان رییس دانشگاه علوم پزشکی بشن!؟البته توی مملکت پر از دلاور ! همه چی ممکنه!

                      • چهارشنبه 31 خرداد 1391-0:0

                        آقای دکتر محسنی پزشک نیستند ولی فرد علمی نماینده ای موفق وانسانی مودب هستند

                        • سه شنبه 30 خرداد 1391-0:0

                          دلاور عزیز: از خودشم میپرسیدی بهت میگفت که پزشک نیست . بهتره آدم با دقت بیشتری حرف بزنه!

                          • سه شنبه 30 خرداد 1391-0:0

                            به گزارش شاتا، دکتر مهدی غضنفری وزیر صنایع وتجارت آقایان علی‌اصغر یوسف‌نژاد (نماینده پیشین ساری)و احمد مهدوی ابهری از نمایندگان مجلس هشتم و عضو کمیسیون صنایع و معادن را نیز به عنوان مشاور خود برگزید.

                            • سه شنبه 30 خرداد 1391-0:0

                              آقاي محسني معلوم نشد شما اصلاح طلبي يا ؟؟؟ مردم شعور دارند و مي فهمند آقاي ....

                              • سه شنبه 30 خرداد 1391-0:0

                                قدر جناب دکتر محسنی ، پزشک حاذق و مدیر مدبر و نماینده زحمت کش را می دانیم.اگر برخی ناسزاگویان و دشمنان دگم نبودند جای دکتر بالاتر از اینها بود.احمدی نژاد از مخالف خود استفاده میکند اما برخی اینجا تهمت میزنند!

                                • سه شنبه 30 خرداد 1391-0:0

                                  باید به اون دانشگاه علوم پزشکی .... که یک غیر گروه پزشکی رییسش بشه ! خاک بر سر اون وزیر بهداشت که چنین در خواستی داده!مازند نومه وجود داشته باش و این کامنت رو بذار

                                  • سه شنبه 30 خرداد 1391-0:0

                                    ان شالله برای کشور و مازندرانی ها منشا خیر و برکت باشند .

                                    • دوشنبه 29 خرداد 1391-0:0

                                      دکتر افتخار مازندران

                                      • درود بر دکتر محسنی!پاسخ به این دیدگاه 0 0
                                        دوشنبه 29 خرداد 1391-0:0

                                        آنچه دکتر محسنی راعزیز کرده است علم،محبت و آزادگی اش بوده است.


                                        ©2013 APG.ir