تعداد بازدید: 3877

توصیه به دیگران 2

جمعه 24 آذر 1391-23:31

نماینده تهران:عروسم مازندراني است

گزارش تصویری +حاشیه نگاری مازندنومه از نشست غلامعلی حداد عادل-ساری:24 آذرماه 1391


مازندنومه؛متن:محمداسماعیل بخشی سورکی/عکس:مصطفی کاظمی شهابی:

-مراسم قرار بود ساعت 2 آغاز شود كه با يك ساعت تاخير در ساعت 3 آغاز شد.

- سالن همايش كوچك و مملو از جمعيت بود به گونه اي كه بسياري از دانشجويان در راهروهاي كنار سالن به شكل ايستاده مباحث را دنبال مي كردند.

-حدادعادل در پاسخ به سوال دانشجويي كه پرسيده بود كانديداتوري شما براي انتخابات تا چه حد جدي است به مزاح گفت:كمي تا قسمتي!

- وي در پاسخ به سوال دانشجوي ديگر كه پرسيده بود بي توجهي مسئولان كشور به مازندران تا كي؟! به مزاح جواب داد:تا اطلاع ثانوي!حداد در ادامه گفت:بنده اين موضوع را نمي پذيرم چرا كه چشم همه ما به مازندران است.

 -نماينده مجلس شوراي اسلامي همچنين گفت:البته من به مردم مازندران علاقه دارم چرا كه عروس من هم مازندراني است و از اهالي جويبار است.

- وي ادامه داد:زن در درجه اول بايد همسري خوب براي شوهرخود باشد و بعد از آن مادري خوب براي فرزندان باشد كه با توجه به حرف و حديث هاي اخير تعداد اين فرزندان بايد از دو تا هم بيشتر باشد.

- حدادعادل،دكتروحيد دستجردي را نمونه خوبي از زن جامعه اسلامي دانست كه با تخصص خود عهده دار يك وزارتخانه بزرگ در ايران است.

- وي گفت:بنده هشت سال است مديرعامل دايره المعارف اسلامي مي باشم كه موسس آن مقام معظم رهبري بوده است.

- نماينده مردم تهران زماني كه گفت بنده پاي بسياري از اين مقالات براي تحقيق و پژوهش امضا مي زنم،يكي از حضار با تقديم يكي از مقاله ها بر درستي حرف هاي حدادعادل صحه گذاشت.

- حداد عادل چون سوالات را از مجری برنامه گرفته بود و خود سوالات را مي خواند،در انتها خطاب به دانشجويان گفت:يك فكري هم براي خط هاي خود بكنيد.وی از مسئولان برگزاري نشست خواست تا يك كلاس خط هم براي دانشجويان بگذارند.

 - نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد:خط خوب هنر است و خط و ربط سياسي هنر نيست و شما بدانيد حضرت امام (ره)هم خط نوشتاري اش زيبا بود و هم خط سياسي اش.

- حداد عادل در بخش ديگري از سخنان خود گفت:مقام معظم رهبري يك سخنراني مستقل در مورد اصولگرايي بيان كردند و در آن شرايط اصولگرايي را مشخص كردند كه من از ايشان تشكر مي كنم.

- وي در بيان مطالبه دانشجويی در مورد كار فرهنگي دولت در جامعه ضمن پاسخ كامل و مشخص نمودن وظايف افراد جامعه و شهروندان گفت:دولت چه كاري كرده يا نكرده را شما از من نپرس كه من بخواهم آن را مطرح كنم ديگر پايان عمر دولت است و چه نيازي است كه من آن را مطرح كنم.

-در پايان مراسم محافظان دكترحدادعادل از خبرنگاران مازندنومه كارت و هويت و اصالت و.....طلب كردند و اين قدر سخت گرفتند كه حتي سوال های من و دیگر همکارم ناتمام ماند.

 

 


  • سه شنبه 28 آذر 1391-0:0

    سلام و درود بر دوستان.من انتظار چاپ نظرم رو نداشتم .یه درد دلی بود که واسه تحریریه این سایت نوشتم.کاش یا کاملا" پخش نمیشد یا کامل میزاشتن.من خودم توی یه ارگان صنعتی و نظامی کار میکنم.متاسفانه افرادی که با پاچه خاری و بدون داشتن تخصص پله های ترقی رو طی میکنن هر روز در حال افزایشه.این دولت فقط نخبه کش کرد.شرکت های خرده پایی که نیازمند آلیاژ و مواد صنعتی هستند در حال فروپاشیه کاملا".چرا؟؟یه دلیل بزرگش وجود افراد تندرویی مثل این آقا حداده.این آقایی که ...بماند.اونوقت مسولین استانی به جای بازخواست این افراد فقط در حال بله قربان گویی هستند.هممون باید دوباره برگردیم سیره ی حکومت امام علی یه بازخانیه دوباره بکنیم اونوقت خیلی چیزها دستمون میاد.به امید سرفرازی ایران عزیز به امید آزادی به امید رفاه مردم محروم ومضلوم.یا حق

    • شنبه 25 آذر 1391-0:0

      آقای سانسوری!
      اینجا سایته، نظرات رو چاپ نمی کنه عزیزم، اون روزنامه ست

      • دوست سانسوریپاسخ به این دیدگاه 0 0
        شنبه 25 آذر 1391-0:0

        بابا عجب توقعی دارید دلتون میخواد دولت بیاد به سرمایه دارانی که از تعطیل کردن کارخانجات برای تحت فشار قرار دادن دولت استفاده می کنند آوانس بدهد. همین نساجی را ببینید دولت تا کی باید بیاید هر دفعه مشکل را حل بکند و باز نساجی روی پای خودش نتواند بایستد و باز دولت بیاید مشکل را حل بکند و باز ... این هم شد وضع که نساجی نمی تواند تولیدات مناسب تولید بکند ...و بعد ورشکستگی و فشار کارگران و کارکنان به دولت که اگر پشت ماجرا را پیگیری کنید می بینید که خود سرمایه گذاران دارند تحریک می کنند که دولت را تحت فشار قرار دهند. هیچکس هم جرات ندارد حقیقت ماجرا را پیگیری کند و بازگو نماید.

        • شنبه 25 آذر 1391-0:0

          من اولین بار میام این سایت.واقعا" شماها چقدر ساده اید.چی میگه این همایش...؟.برو واسشون کار درست کن.الان نصفه کارخونه های استان تعطیله بقیه شون هم دارن فقط پیش میبرن خودشونو.مطمانم که حرفام چاپ نمیشه میگم.این آقا ...زندگی میکنن؟میدونید فقط ....برو عمو برو .متاسفم ...یا حق

          • شنبه 25 آذر 1391-0:0

            شما بدرد ریاست جمهوری نمیخورید... بهتر است اول شهدار شهر های کوچک و بعد کلانشهر وسپس استانداری استانهای محروم بشرک موفقیت میتوانید در صورت سابقه درخشان کاندیای ریاست جمهوری کشوری که میرزا تقی خان برای اون وزیر شد داوطلب معا ونت ریاست جمهوری بشوید

            • شنبه 25 آذر 1391-0:0

              متن جذاب بود.عکس ها هم به درک مطلب کمک کرد.مثل همیشه حرفه ای و زیبا کار کردید.تشکر

              • شنبه 25 آذر 1391-0:0

                حالا که عروس آقای حداد جویباریه لطف کنند یک سر تشریف بیارن جویبار و ببینند که مسئولان ما کاری برای جویبار نمیکنند.همین سیکاپل را فکر کنم بدیم حدادعادل پیگیر میشه


                ©2013 APG.ir