تعداد بازدید: 2936

توصیه به دیگران 11

شنبه 18 آبان 1392-23:48

احمدی لاشکی: دولت مسیر خوبی را پیموده است

دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: مردم می‌دانند در گذشته فضای خوب اقتصادی نداشتیم و با گفتن مکرر این مسئله، به جایی نمی‌رسیم/چه ضرورتی دارد این 2 نفر از سوی وزیر علوم حکم بگیرند و مگر افراد بهتری نبودند؟/گاهی احساس می‌کنیم وقتی دولت عوض شد انگار نظام عوض شده است.


مازندنومه: قاسم احمدی لاشکی در گفت و گو با ما اظهار داشت: رئیس‌جمهوری در مراسم روز تحلیف به مردم وعده داد بعد از صد روز، گزارش کلی از آنچه در کشور حاکم است ارائه کند که این حرکت خوبی بود تا مردم بدانند صد روز پس از تحویل دولت، وضعیت کشور در حوزه های مختلف چگونه است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس ادامه داد: این گزارش باید به گونه‌ای باشد که نقشه راه آینده را ترسیم کند.

وی افزود: آنچه مشخص است در این مدت هنوز کابینه کامل نشده و یکی از وزرا و بخشی از دستگاه‌های غیر وزارتی هم بلاتکلیف هستند که باید تعیین تکلیف شوند.

احمدی لاشکی تصریح کرد: امیدوارم مجلس فردا کمک کند تا آخرین عضو کابینه مشخص شود و دولت بدون دغدغه به مسیر ادامه دهد.

وی یادآور شد: قرار نیست مدام بگوییم وضعیت کشور در گذشته چنین بوده، چراکه مردم می‌دانند در گذشته فضای خوب اقتصادی نداشتیم و با گفتن مکرر این مسئله، به جایی نمی‌رسیم.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه باید برای آینده راه‌کار ارائه دهیم، افزود: در این صد روز باید برنامه ماه‌های آینده مشخص شده باشد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه‌های مختلف نقاط ضعف و قوت داشتیم، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در حوزه علم پیشرفت‌های زیادی داشتیم و آنچه قرار بود در افق 1404 به آن دست یابیم اکنون رسیده‌ایم اما در حوزه اقتصاد نقطه ضعف داریم که باید برطرف شود.

احمدی لاشکی متذکر شد: وزیر کار اعلام کرده 40 درصد از دانش‌آموختگان بی‌کار هستند اما من معتقدم این آمار، بالاتر از این‌هاست.

وی با اشاره به اینکه دولت وعده داده در 15 آذر لایحه بودجه را به مجلس تقدیم کند، افزود: دولت باید به نقاط ضعف و قوت توجه کند و برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه دهد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس با اشاره به اینکه در مجموع، دولت مسیر خوبی را پیموده است، گفت: اما باید بداند در چشم به هم زدنی، این صد روز به هزار روز می‌‌رسد و آن روز باید پاسخگو باشد.

وی در بخش دیگری از این گفت‌و گو درباره استیضاح وزیر علوم اظهار داشت: استیضاح مطرح نیست، مجلس حق دارد بپرسد.

احمدی لاشکی با بیان اینکه وقتی مجلس به وزیری رای نداد و شما او را به عنوان معاون و مشاور خود انتخاب می‌کنید در واقع خودتان حاشیه‌سازی کردید نه مجلس، تصریح کرد: ضرورتی به این حاشیه‌سازی‌ها نیست هرچند وزیر حق دارد مشاور انتخاب کند اما نباید اینگونه باشد که خود وزیر را دچار مشکل کند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس با اشاره به اینکه چه ضرورتی دارد این 2 نفر از سوی وزیر حکم بگیرند و مگر افراد بهتری نبودند، یادآور شد: وزیر علوم سابق، 2 معاون قوی داشت(مهدی نژاد و نادری منش) و چه ضرورتی داشت این 2 نفر که افراد علمی و بی‌حاشیه بودند، تغییر یابند؟

وی گفت: گاهی احساس می‌کنیم وقتی دولت عوض شد انگار نظام عوض شده است، بعضی جابه‌جایی‌ها ضرورتی ندارد و خود وزیر در حاشیه قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر در کمیسیون به ما گفته برخی نمایندگان عنوان کردند که نفرات جدید که حکم گرفته‌اند در قضایای سال 88 نقش داشتند و من از وزارت اطلاعات استعلام می‌کنم و اگر استعلام منفی بود این افراد برکنار می‌شوند، خاطرنشان کرد: چرا باید کاری کنند که به این مرحله برسد؛ این یعنی حاشیه درست کردن.


  • جمعه 4 بهمن 1392-14:12

    درخواست مصاحبه و دعوت شما از دیدن این سایت

    آدرس سایت:


    دفترچه خاطرات

    daftare-khatereha.ir

    • شنبه 25 آبان 1392-0:0

      من نه نوشهری هستم نه چالوسی، از کرج پیام می دهم، فرهنگی هستم، احمدی لاشکی واقعا آبروی مازندران است، تخریبش نکنید، من همسرم مازندرانی است، از من پرسید چرا مازندرانی در کابینه نداریم گفتم برو کامنت های سایتها رو بخون، خندید، گفتم خانم جان، هم استانی های شما در فضای مجازی به قصد نبودی هم رو تخریب می کنند، هر رئیس جمهوری می ترسد پست دهد. از احمدی لاشکی دفاع کردم چون بهترین مدافع مردم و دولت روحانی در زمان رای اعتمادها بود، او مردانه به دولت کمک کرد.تشکر از مازندنومه که در کرج هم دوستش داریم

      • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

        کسی احمدی را تخریب نکرد. فقط از ایشان و اوشون و دیگران عاجزانه استدعا داریم دست از سر دانشگاه بردارید. ایشان هم انشا... موفق باشند اما باید هوشمندانه تر قدم بردارند. هر وقت هم اصلاحات چی شدند همه می پذیرند البته در قول و فعل!

        • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

          شاهین جان بیخیال بابا، شما که بنرهاتون رو برای معاونی که حکم معاون نداره زدید، الان برای تخریب زوده، باز بزارید دقیقه 90 عین دوره قبل، احمدی روشنفکره، وقتی احمدی فرماندار اصلاحات بود آقای دوستت مسئولیت ستاد رقیب خاتمی رو داشت

          • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

            احمدی در دولت خاتمی اصلاح طلب بود در دولت احمدی نزاد جبهه پایداری شد حدس بزنید در دولت روحانی به کدام سمت میرود

            • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

              پرواز یا آقای x رو کامل می شناسم، احمدی میانه با اصلاحات نداره؟

              فراموش کردید احمدی فرماندار دولت اصلاحات بود برای گرفتن عکس با او خم و راست می شدی؟

              چند روز پیش احمدی لاشکی را دیدی و خم شدی و گفتی استاد!

              باز بگم؟

              بگم؟

              بابا انتخابات تموم شد و احمدی نماینده مردم است

              • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

                درود بر قاسم احمدی لاشکی نماینده پرتلاش، هر چقدر اطرافیان آقای x او را تخریب کنند ما مردم غرب استان دوستش داریم، مرد است و مردانه کار می کند، از مازندنومه تشکر داریم که با چنین مرد فهمیده و بزرگواری همکلامی کرد.

                خواهشمندم هر کامنتی ثبت نشود، برخی کامنتها توسط اعضای ستاد یکی از کاندیداهای دوره قبل فرستاده میشه که متاسفانه علیرغم اینکه یکسال و نیم از انتخابات گذشت ولی همچنان احمدی لاشکی تخریب می شود.

                • يکشنبه 19 آبان 1392-0:0

                  احمدی لاشکی از آنجا که موقع انتخابات طرفدار نامزد دیگری بود و ذاتا محافظه کار است و قلباً با اصلاحات میانه ای ندارد پس طبیعی است دل خوشی از دولت تدبیر و امید نداشته باشد. او هم نماینده ی قشری از مردم است و این یعنی دموکراسی. اشکالی هم نداره.

                  • يکشنبه 19 آبان 1392-0:0

                    اكثريت مجلس با راي مردم به دولت تدبير و اميد موافق نيستند وقتي از بودجه هاي چند صد ميليوني قاليباف براي تبليغات انتخابات خودشان استفاده كردند ديگر معلوم كه بايد در عدم موفقيت رقيب قاليباف تلاش كنند

                    • يکشنبه 19 آبان 1392-0:0

                      به معاون وزیر چیکار داری آخه؟! دست از سر دانشگاه بردارید لطفا

                      • يکشنبه 19 آبان 1392-0:0

                        قاسم احمدی انسان بسیار وارسته و شریفی است. کاش اندکی بیشتر سعی کند تا به دولت تدبیر و امید اعتماد کند. از او خواهشمندیم به رأی بالای مردم مازندران به دولت تدبیر و امید توجه کند.

                        • حاشيه سازي!!!پاسخ به این دیدگاه 9 3
                          يکشنبه 19 آبان 1392-0:0

                          جالبه در دولت قبلي از اين حرفا نمي زديد؟


                          ©2013 APG.ir