تعداد بازدید: 3805

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 20 آبان 1392-0:47

جمشیدی: باید بانوان را از انزوا خارج کنیم

در گفت و گو با مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری مازندران مطرح شد:خانواده سالم هم به دست بانوی سالم به دست می‌آید/به دور از افراط و تفریط‌ها به فکر ارتقای جایگاه زن مازندرانی هستیم/باید در هر یک از شهرستان‌ها نماینده مدیرکل بانوان داشته باشیم.


مازندنومه، کلثوم فلاحی: مدیرکل بانوان استانداری مازندران در نخستین روز از انتصاب خود به این سمت، پاسخگوی پرسش های ما شد.

 مریم جمشیدی متولد سال 1356 شهرستان فریدونکنار است و در رشته‌های عربی، ادبیات و فقه و حقوق تحصیل کرده است.

جمشیدی در گفت‌و گو با مازندنومه اظهار داشت: 50 درصد از جمعیت مازندران را بانوان تشکیل می‌دهند که دارای ظرفیت‌های بالا در زمینه‌ فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ... هستند.

 وی با بیان اینکه زنان در مشارکت‌های عمومی، صادقانه و مجدانه در صف مقدم قرار دارند، افزود: وقتی نوبت به تعیین جایگاه واقعی که می‌رسد، می‌بینیم بانوان در هاله‌ای از تنگ‌نظری و تنگناها گرفتار شدند و نمی‌توانند به حقوق خود دست یابند.

 جمشیدی با اشاره به اینکه نگاه جمهوری اسلامی به زنان، مثبت است، تصریح کرد: کیان خانواده مهم‌ترین و اساسی‌ترین عنصر و جایگاه در جامعه است و اگر اتفاق خوبی در خانواده رخ دهد در جامعه هم بروز پیدا می‌کند و خانواده سالم هم به دست بانوی سالم به دست می‌آید.

 وی با بیان اینکه به دور از افراط و تفریط‌ها به فکر ارتقای جایگاه زن مازندرانی هستیم، یادآور شد: این تفکر با رویکرد دینی و مذهبی است که به فرموده امام علی (ع) مطابق با زبان زمان ما باشد.

مدیرکل بانوان استانداری مازندران با اشاره به اینکه در هزاره نداشتن هویت و الگوی سالم، باید الگوسازی کنیم، خاطرنشان کرد: این الگوسازی باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم هر گروه و قشری را جذب کنیم.

وی با بیان اینکه حوزه کاری بانوان، وسیع است، ادامه داد: باید بانوان را از انزوا خارج کنیم.

 جمشیدی با اشاره به اینکه باید در هر یک از شهرستان‌ها نماینده مدیرکل بانوان داشته باشیم، تصریح کرد: به این ترتیب از نیازمندی‌های بانوان هر شهرستان مطلع باشیم.

وی با بیان اینکه درنظر داریم تسهیلات لازم را برای رفاه، امور فرهنگی و اجتماعی بانوان فراهم کنیم، اظهار داشت: شایسته‌سالاری در عرصه مدیریت خرد و کلان بانوان مازندرانی و جذب امکانات برای اشتغال و رفاه بانوی مازندرانی از دیگر دغدغه‌ها است.


  • يکشنبه 26 آبان 1392-0:0

    امروز ایشان را زیارت کردم ایشان را مدیری کم تجربه یافتم

    • زن مارندرانیپاسخ به این دیدگاه 2 0
      شنبه 25 آبان 1392-0:0

      ما که رزومه ای از خانم مذیرکل ندیدییم لااقل برنامه هاشونو اعلام کنند تا همه در جریان قرار بگیرند.

      • شنبه 25 آبان 1392-0:0

        در وجود مدیران موفق سه ویزگی بارز است تواضع .دارا بودن مشاوران قوی وتعهد .امیدوارم خانم جمشیدی از این سه ویزگی برخوردار باشند

        • سوادكوهي كيجاپاسخ به این دیدگاه 2 0
          شنبه 25 آبان 1392-0:0

          به خدا صحبتايي ازين جنس جز بوي تمسخر و به بازي گرفتن شعور زنان براي زنان نبوده!!!! بسه، به خدا بسه؟!! نهايت كار فرهنگي شما خروج زن از انزوا و ورودش به ... ساختن طبل هاي تو خالي ؟ زن امروزي از ديد شما چه زنيه كه قراره درون جهت فرهنگ سازي كنيد؟ چرا نبايد بر اساس واقعيت ها حركت و مدلسازي كرد،چرا بايد يه پافشاري بي معني در حوزه زن داشته باشيم كه در عمق خودش عقب ماندگي زن رو خواستاره كه اتفاقا همون تفكر و متد زن امروز رو به لجام گسيختگي كشونده چون متاسفانه جامعه با رشد شعور جامعه زنان نخواست پيش بره !!!!!!، خانم جمشيدي من به نوبه خودم به شما تبريك عرض مي كنم و لي اجراي طرحهايي ازين دست در عمل جز مقابله با رشد مثبت اجتماعي زن و در لفظ جز تمسخر زن چيزي نبوده و اميدوارم طريق شما به غير از اين ها باشد كه به صلاح هيچكس نيست نه زن نه جامعه و نه نظام... در پايان مسئله اينست ما يك زن ديني روشنفكر مي خواهيم يا يك زن ديني سنتي يا يك زن ديني ديني و يا روشنفكر روشنفكر !!! مجال دهيم هر زني اونچه كه مي خواهد باشد نه اونچه كه شما ميخواهيد چون به تقابل مي رسيد... حال و روز زن امروز ايران نتيجه همون خواسته هاي تزريقي است. تجربه نشان داده اين جريان مثل رود مسير خودش رو پيدا ميكنه شايد كمي ديرتر، پس بهتره بر اساس واقعيت زن امروز برنامه بريزيم چون اگه بخوايم سرسختانه بر خلاف جهت شنا كنيم بسي اب در هاون كوفتيم بودجه هدر داديم و بدتر شكافي بين زن و جامعه ايجاد كرديم كه خساراتش جبران ناپذيره. با ارزوي موفقيت براي شما

          • جمعه 24 آبان 1392-0:0

            غلط انداز سوادکوهیه و نه بابلی.یه بابلی می تونه این مدلی نظر بده؟

            • پنجشنبه 23 آبان 1392-0:0

              قابل توجه استاندار محترم سرویس اتوبوس کارکنان بابلی استانداری پر شده یه زحمتی بکشید یه سرویس دیگه برای استانداری به گتاب هم بگیرید با تشکر

              • پنجشنبه 23 آبان 1392-0:0

                این غلط انداز بازم نظرات جالبی داد بدم نمیاد از این بابلی مرکز نشین

                • سه شنبه 21 آبان 1392-0:0

                  بهار من رزومه کاری هرشخص باید نوشته وتحویل گردد و کارشناسان بررسی نمایند وتاییده صادر گردد . این خانم در استانداری چنین رزومه به بهی تحویل نداد . آخه این خانم یه دفعه ایی از آسمون برای استاندار رسید . استاندار پر مشغله ما بخاطر اینکه این خانم پر نزد سریع مدیرش کرد مبارکش باد .حالا بانوان توانمند دور جمشیدی ،جمشید تا بانوان انزوایی را نجات دهید .

                  • سه شنبه 21 آبان 1392-0:0

                    عزیزجان انده پیرهن پاره نکنید، خانم جمشیدی انده موفق بیه پس چه مدرسه ناظم هسه وچه؟! اتا پست بهتر چه وره ندانه؟ عضو هیئت علمی دانشگاه، مدیری، اتاچی؟ خا شاید صبر هاکردن ربیع فلاح استاندار بوه وره پست هادن. خا الحمدالله

                    • مازندرانيپاسخ به این دیدگاه 2 0
                      سه شنبه 21 آبان 1392-0:0

                      الان ديگر زماني نيست كه يكي بياد در حوزه بانوان يك استان چند ماه باشه تا كار و ياد بگيره .. ديگه وقت عمل كردن هست..



                      مدير كل بانوان استان بايدهم مدير باشد و هم در حوزه بانوان اطلاعات لازم را داشته باشد..

                      اميدواريم انتخاب استاندار انتخابي درست باشد و خانم جمشيدي را موفق ببينيم..

                      • سه شنبه 21 آبان 1392-0:0

                        جهت اطلاع دوستان سرکار خانم مریم جمشیدی "پژوهشگر برتر سازمان آموزش و پرورش استان مازندران در سال 1386-87 و دارای 2 تالیف،3 تحقیق میدانی ،32 مقاله علمی ،20 سخنرانی علمی و ارائه پوستر در همایش های ملی و بین المللی ،2 اثر بدیع خلاقانه و کسب 15 رتبه و افتخار ملی " منبع همایش پژوهش انگیزی "اندیشه نو"

                        • گل ببو از بهشهر پاسخ به این دیدگاه 3 2
                          سه شنبه 21 آبان 1392-0:0

                          پاییز عزیز بریم خدا راشکر کنیم که استانداریک دکترای دامپزشک یا یک دکترای دامپروری یا گیاه پزشک و چه می دانم از این قسم ها را مدیر کل امور بانوان نکرد . همین که این فکر به ذهن شان نرسید باید کلاهتان را به هوا بندازی .حا لا ناظم مدرسه ......

                          • سه شنبه 21 آبان 1392-0:0

                            اگر در دولت ان مادر مرده همچین حکمی صادر میشد اولین نفر که فریاد میزد کلثوم فلاح بود اما حالا از .... صدا در میاد از ایشون ...

                            • سه شنبه 21 آبان 1392-0:0

                              موفق باشي خانم جمشيدي

                              به حق جايگاه شما همين جاست.شما كه باانگيزه وداراي درايت و توانايي هستين.

                              • سه شنبه 21 آبان 1392-0:0

                                خانم جمشیدی یک فعال سیاسی تمام عیار است اکر نمیدانید بدانید مثل بعضیها جابلو س نیست که دنبال بست مقام باشد خیلی کمنام داریم

                                • سه شنبه 21 آبان 1392-0:0

                                  باارزوی توفیق وسربلندی برای سرکار خانم جمشیدی.

                                  عرصه تعلیم وتربیت شایسته ترین تجربیات رابه همراه داردکه حتی اگر تنها این امر در کشور عزیزمان مسیر حقیقی بابهره گرفتن از تعالیم ناب دینی واندیشه فرهیختگان ،اندیشمندان وعالمان رابابرنامه وبدرستی میپیمود شاهد کاستی ها در حوزه های فرهنگی اموزشی نبودیم.

                                  لذادر کنار تخصص ارزشمند شما ضرورت دارد

                                  امور خانواده وزنان ،بامدیریت صحیح دربکارگیری تمامی ظرفیتها

                                  ومشاورین توانمند واندیشمند در حوزه های اجتماعی سیاسی فرهنگی ،حقوق زنان وکودکان،اسیبهای اجتماعی،مطالبات لایه های مختلف اجتماعی ،اموزش و...بتواند بستر مناسب برای مشارکت زنان باشد تابه تدوین واجرای مناسب سیاستهای کلان راهبردی بیانجامد برای داشتن خانواده ای بانشاط ،دینی ،توانمند،پویا وسلامت .ونهایتا جامعه ای سالم وپویا.

                                  به امید روزهایی سرشار از امید وتدبیر برای زنان استانم . موفق باشید.

                                  • سه شنبه 21 آبان 1392-0:0

                                    شما هر چه ميخواهيد حرفهاي جاهلانه و دور از منطق بزنيد تا مگر در دل ايشان خلا ايجا كنيد. اما نمي دانيد كه ايشان از فرهنگيان موفق و مبارز و محققي هستند كه از آزمونهاي سخت تا كنون با سربلندي بيرون آمدند. كاري كه مدير كل قبلي در طول 8 سال وقت تلف كردن و استفاه از منصب بدون هيچ كارايي انجام نداده ايشان در مدتي كوتاه چنان خودش را نشان خواهد داد و عملكرد موفقي خواهد داشت كه دهان همه ياوه گويان را خواهد داشت.

                                    خانم جمشيدي مثل هميشه سربلند و محكم باش كه شكي نيست امور بانوان با حضور شما بسيار تغييرات شايسته خواهد داشت.

                                    • سه شنبه 21 آبان 1392-0:0

                                      وقتی شایسته سالاری در مازندزان رنگ می بازد

                                      در پی حکمی از سوی استاندارمازندران مریم جمشیدی بعنوان مدیر کل امور بانوان و خانواده استان مازندران انتخاب شد .

                                      ما در این روزهای پر رمز و راز و پر رفت آمد در استانداری و در لابه لای رزومه های پر تعداد خیل بانوان بدنبال مدیری متفکر ،مدبر و توانمند بودیم که دغدغه همیشه، بانوان فرهیخته و نخبه وهمچنین فعالان سیاسی و اقتصادی وفعالان رسانه ایی بوده تابا بهره گیری از توان بانوان توانمندوتحصیلکرده با تجربه های مدیریتی بالا بتوان اندکی بر مشکلات این بخش فایق اید.

                                      گویا شایسته سالاری که شعار رئیس دولت بوده کم کم رنگ میبازد . این کرسی که باید بیشتر مورد توجه قرار میگرفت از همه سبک تر و بی ارزشتر شمرده شد . تا انجائیکه در کمال نا باوری ناظم یک مدرسه ای در بابل جایگزین مدیر کل قبلی شد اما آنچه ما در کسری از ثانیه به ان پی بردیم ودر کمال ناباوری پیگیر شدیم عدم اطلاع بسیاری ازشخصیت ها و مشاورین استاندار از این انتصاب بوده است.و تلاش ده ساعته یکی از مشاورین محترم استاندارکه خود نیز در کمال ناباوری این انتصاب را پیگیری میکرد وکرارا اظهار می داشت که این انتصاب شایعه ای بیش نیست فقط یک پیام بود.در اصل خبر را به خبررسان دوباره خبر داد . که بله حرف شما درست است!!!!!!!!!

                                      مدیریت زهرا شرف الدین با تمام فراز ها و فرودها ،تلخی ها و شیرینی ها ،اجرای همایش ها و طرح های بی دلیل و با دلیل تمام شد ، او رفت .گویا با افتخار رفت وووو.... و می توانست این بخش با سرانگشت تدبیر استاندار حل شودواز خیل زنان توانمند واشنا به این حوزه بانویی قوی انتخاب می شدونشدومتاسفانه صفحه کتاب قصه پرغصه مدیری توانمندکه بتواند برحداقلی از مشکلات بانوان استان غلبه کند،بازماند.

                                      این جایگاه به تغییر نگاه ها نیاز دارد و صرفا دفتری بنام بانوان نیست .اینجا مملو از مسائل و مشکلات خاص زنان در حوزه های اقتصادی ،سیاسی ،فرهنگی،اجتماعی... است که همه اینها خانواده و جامعه را تحت تاثیر قرار میدهد .

                                      ما هم منتظرماندیم تا درروزتودیع ومعارفه ، عملکرد 8 ساله زهرا شرف الدین وبرنامه هایی مدیر کل جدید بانوان وخانواده استانداری را بشنویم اما متاسفانه این هم محقق نشد گوئیا این در روی همان پاشنه اهنین می چرخد فقط می توان دعا کرد که این مدیر جدید در کارش موفق باشد پاییز

                                      • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

                                        قضاوت زودهنگام به بسترهای مدیریتی ما ضربات مهلکی وارد نموده بنده بدون هر گونه پیش داوری ارزوی موفقییت میکنم امیدوارم از این ازمون دشوار سربلند بیرون بیایید

                                        • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

                                          خانم صحرایی، خانم ها خله امیدوار نواشین خوری نیه با این انتخاب

                                          • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

                                            خانم فلاحی توام با این مصاحبه های آبکی ات! یه رزومه بده ببینیم کیه طرف

                                            • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

                                              درود بر شما .خانم جمشیدی ضمن عرض تبریک امیدوارم بر نامه های شما تحقق شعارهای دولت محترم یازدهم باشد.

                                              • نرگس ارم کلایی از آمل پاسخ به این دیدگاه 6 0
                                                دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

                                                ضمن تبریک به شما اگر استحضار داشته باشید در جامعه تربیت شدگان رشته مطالعات زنان و خانواده -مدکاری بسیار هستند امید است از این نیروهای به نحو احسن در فرمانداری ها و بخشداری ها و سایر امور مرتبط به زنان و خانواده بهره گرفته شود

                                                • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

                                                  با عرض تبریک و آرزوی توفیق برای سرکار عالی امیدوارم شما بتوانید با تدبیر خویش و مشورت از بانوان اندیشمند استان بسترهای مشارکت زنان را ارتقا بخشید و در پایان خدمتتان آماری که از مشارکت سیاسی ،اجتماعی و مدیریتی زنان در استان ارائه می دهید قابل تامل باشد و رضایت جامعه زنان در استان را کسب نماید.

                                                  • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

                                                    اخه شما تا حالا چند بار در مشارکتهای سیاسی شرکت کردی که الان بخواهی زنان را از انزوا خارج کنی شما خبر ندارید که سالیان سال است به برکت این انقلاب زنان ما پا به پای مردها در فعالیتهای سیاسی شریک هستند شما بالاترین فعالیت سیاسی ات رای دادن بود تا حالا عضو فعال کدام گروه سیاسی بودی چه رزومه کاری سیاسی داری تو که میدونی توانایی این کار را نداری چرا این مسیولیت را می پذیری دوباره یکسال دیگه با عرض شرمندگی باید به اموزش و پرورش برگردی

                                                    • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

                                                      با عرض تبریک خدمت شما دوست عزیز امیدوارم در راستای تحقق اهدافتان موفق باشید

                                                      • محمدی فولادیپاسخ به این دیدگاه 5 4
                                                        دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

                                                        سرخانم جمشیدی ضمن تبریک بعنوان مدیر کل محتر م بانوان استان امیدوارم که بتوانی شحن وشخصیت خانواد ه راحفظ نموده دراین راه با استا ندار محترم همگام وهمفکر بوده انشا الله با برنامه های خوبتان درخانوادها نشاط وسروربه همرا ه داشته باشد متاسفانه نتواسته بودند در گذاشته هیجکونه برنامه ای ارایه بدهند دررابطه باخانواده انشاالله شما خواهر عزیزم موفق معید باشید

                                                        • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

                                                          خانم جمشيدي يه فرهنگي دلسوز اهل تحقيق و مبتكر هستن. شكي نيست كه موفقيت زيادي هم در اين حوزه دارن

                                                          • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

                                                            درود بر خانم جمشیدی.ایشان چند بار پژوهشگر برتر استان و معلم نمونه استانی و کشوری انتخاب شده اند.تبریک به ایشان و بانوان مازندران.

                                                            • فعال اجتماعی سیاسی استانپاسخ به این دیدگاه 10 0
                                                              دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

                                                              به خانم جمشیدی پیشنهاد میکنم دراولین فرصت نهادهای اجتماعی سیاسی فرهنگی استان راشناسایی واز توانمندی وتجارب ایشان بهره مند گردند.

                                                              • بانوی مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 9 2
                                                                دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

                                                                لطفا مازندنومه سابقه فعالیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مدیر کل امور بانوان را اعلام کند.

                                                                • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 4 6
                                                                  دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

                                                                  خانم جمشیدی

                                                                  هیچکس را نباید تلاش کرد از انزوا خارج نمود بلکه همینکه شما از انزوا خارج شدید کافی است.

                                                                  آقای استاندار شما را از کجا پیدا کرد و از معاونت مدرسه ای برای هدایت امور بانوان استان در قحطی نیروها از شما استفاده کرد خدا می داند.

                                                                  چقدر برای غلط انداز سخت است که می شنود استاندار دارد بابلی عمل می کند و مشاورهای مهمش را از بابل و گتاب و بندپی انتخاب می کند.

                                                                  آیا استاندار قائمشهر ستیز، بهشهر ستیز، میاندرود ستیز، سوادکوه ستیز، بابلسر ستیز، فریدونکنارستیز، محمودآبادستیز است؟

                                                                  آیا استاندار فقط به دو شهر توجه دارد و لاغیر؟

                                                                  آیا لابی های پشت صحنه آقای فرماندار احمدی نژادی تنکابن آنقدر قوی بود که استادار را مجاب به بکار گیری ایشان در پست معاونت خود شد؟

                                                                  آیا استاندار نمی توانست رئیس حوزه خود را از غیر از بابل انتخاب کند؟

                                                                  آیا نمی توانست مشاور در امور دانشگاهها را از غیر از بابل انتخاب کند؟

                                                                  آیا نمی توانست مشاور در امور زنان خود را از غیر از بابل انتخاب کند؟

                                                                  آیا این کارکردهای سوگیرانه استاندار را زیر سوال نمی برد؟

                                                                  • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

                                                                    استاندار محترم اين انتخابتان عالي بود. من اين خانوم رو دورادور مي شناسم بسيارباانگيزه باسواد و اهل اخلاق و درك هستن. موفق باشن ان شالله

                                                                    • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

                                                                      با سلام و تبریک این جایگاه

                                                                      ما فکر کردیم زنان مازندرانی کمتر از 50 درصد هستن چه آمار دقیقی بود.

                                                                      باید الگو سازی شود که هر قشری جذب شوند؟ یه چندتایی الگو هستن مثل: مدونا، جسیکا، چاولا و ... خانم خود چی در چنته داری؟


                                                                      ©2013 APG.ir