تعداد بازدید: 2912

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 1 بهمن 1392-10:52

همه برای یک نفر

آقای رییس نیامد، تودیع و معارفه به هم خورد!

مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید آبفای شهر و روستایی مازندران به دلیل حضورنیافتن مسئول کشوری انجام نشد(ویرایش دوم)


مازندنومه: صبح امروز در حالی که جمع زیادی از کارکنان آبفای شهری و روستایی و خبرنگارها در سالن اجتماعات شرکت آب و فاضلاب شروستایی جمع شده بودند تا شاهد معارفه مدیران جدید این دو شرکت باشند، با حضور نیافتن جانباز – مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور- مراسم لغو شد.

در حالی که ساعت حدود 10:30 را نشان می داد، مجری برنامه به زبان مازندرانی گفت: خدا از دست ما گرفتار شده، گاهی از او طلب باران می کنیم، بعد که باران آمد، از او آفتاب می خواهیم! الان هم شرایط جوی و مه آلود بودن هوا باعث شده هواپیمای حامل آقای جانباز نتواند به زمین بنشیند و مراسم کنسل شده است.

گفته می شود چون احکام دو مدیر جدید همراه این مسئول کشوری بود و هواپیمای او به خاطر شرایط جوی نتوانست فرود بیاید، مراسم به روزی دیگر موکول شده است.

نبیان –معاون عمرانی استاندار مازندران- نیز که قرار بود در این آیین سخنرانی کند، در سالن حاضر نشد.

 به گزارش مازندنومه قرار بود امروز محمد تقی حسین زاده مدیرعامل کنونی آبفای شهری، جای خود را به ذبیح الله ذاکری بدهد و مجید عبداللهی هم به جای محمد حسین برزگر، مدیریت آبفای روستایی استان را بر عهده بگیرد. 

تازه ترین خبر حاکیست که این مراسم فردا چهارشنبه ساعت 10 صبح در سالن شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران انجام می شود.

*خبر مرتبط:

مدیران عامل آبفای شهری و روستایی مازندران تغییر می کنند


  • پنجشنبه 3 بهمن 1392-13:30

    به جناب آقای مهندس ذاکری که دارای تجربیات فراوان مدیریتی می باشدتبریک میگم و برای ایشان توفیق روزافزون ازخدای متعال آرزومندم

    • چهارشنبه 2 بهمن 1392-0:14

      انشاالله بزودي معارفه دكتر ...وتوديع اقاي ... كه از تاريخ ٢١.١٠.٩٢ عزل شدهاند را شاهد باشيم هر چند ايشان هنوز حوزه رياست را به خاطر حب به قدرت ترك نكردند ولي سحر نزديك است عزت زياد

      • سه شنبه 1 بهمن 1392-11:42

        حتما کنسل شد

        • مازندرانی پاسخ به این دیدگاه 4 0
          سه شنبه 1 بهمن 1392-11:16

          برزگر و حسین زاده در دولت احمدی نژاد پست گرفتن ولی خط و مشی احمدی نژادی نداشتن ...


          ©2013 APG.ir