تعداد بازدید: 9317

توصیه به دیگران 7

شنبه 28 شهريور 1394-22:17

پدیده ای به نام مهدی عبوری

می گویند عبوری یک احمدی نژاد کوچک و توده گراست، وعده های بزرگ و توخالی می دهد و آن گونه که ادعا می کند موفق نیست، علیه مخالفانش پرونده سازی می کند و بگم بگم های دروغین راه انداخته و...الخ؛ لیکن همینان نیز از راز محبوبیت شهردار بین  مردم آگاهند و او هر وقت بخواهد طرفدارانش را به کف خیابان ها می کشاند و مانور می دهد.


مازندنومه، سرویس سیاسی: با این که بر خلاف ادعاها بعد از هر بارش تند، خیابان ها و کوچه های ساری دریاچه می شود یا شهردار جوان به خاطر گاف مرکز امور رسانه ای خود، درباره فضای سبز مرکز استان آمار نادرست می دهد و آن را برابر با استانداردهای دنیا قلمداد می کند و یا زمانی به اشتباه ساری را کلان شهر معرفی کردند و... هنوز مهدی عبوری بین مردم مرکز استان محبوبیت نسبی دارد و این موضوع منتقدان و مخالفان شهردار را آزار می دهد.

آن ها می گویند عبوری یک احمدی نژاد کوچک و توده گراست، وعده های بزرگ و توخالی می دهد و آن گونه که ادعا می کند موفق نیست، علیه مخالفانش پرونده سازی می کند و بگم بگم های دروغین راه انداخته و...الخ؛ لیکن همینان نیز از راز محبوبیت شهردار بین  مردم آگاهند و او هر وقت بخواهد طرفدارانش را به کف خیابان ها می کشاند و مانور می دهد.

عبوری برای خود یک پدیده است. او تلاش می کند مانند قالیبافِ قبل از انتخابات سال 92، اندکی باز عمل کند و در جمع خود پذیرای هر نوع دیدگاهی باشد.

مانیفست او به ویژه در موضوعات فرهنگی بسیار به دیدگاه های اصلاح طلبان مانند است. اهل تئاتر خیابانی، جشن های بزرگ، موسیقی پاپ و ...است و می کوشد بروز باشد.

به رغم این که گفته می شود شهردار جوان عملگرا و غیر سیاسی است، او یکی از سیاسی ترین شهرداران ادوار ساری است که زیرپوستی و لایه لایه عمل می کند. او که خیالش از طیف اصولگراها راحت است، مدت هاست روی تک مهره های اصلاح طلب ها کار می کند، هم مستقیم و هم غیر مستقیم به کمک رسانه های حامی خودش. قشنگ هم پول خرج می کند.

 چندی پیش مهدی احمدی فولادی -از نیروهای باتجربه اصلاح طلبان در مرکز استان- هر چه داشت در تمجید از عملکرد شهردار مرکز استان خرج کرد و این هفته نیز هم طیفش -حسین روزبهی-در نشریه تمشک -متعلق به عضو شورای شهر ساری-در جملاتی تاریخی به توصیف مهدی عبوری پرداخت:
 «اگر بگویم ایشان کار ده شهردار را طی این مدت انجام داده اند، بیراه نگفته ام»، «کارهایی که ایشان در شهر کرده مرا به یاد آقای کرباسچی در تهران می اندازد»، «آدمی است که به لحاظ گیرندگی عمیق است و گیرایی و نبوغ بسیار بالایی دارد و به خوبی مسایل را تحلیل می کند» و....



 روزبهی اصلاح طلب آن قدر در تعریف مهدی عبوری غرق می شود که «مهار آبهای سطحی» را هم که این روزها پاشنه آشیل شهردار مرکز استان شده، جزو عملکرد برجسته او معرفی می کند.

 هر چند شهردار در یادواره شهدای تویه دروار، مانند گذشته از رفع 80 درصدی این مشکل نگفت و توپ را به زمین علی حجازی انداخت که در دوره او هم آبگرفتگی وجود داشت! غافل از این که حداقل شهردار قبلی به این مشکل معترف بود و ادعای رفع 80 درصدی نداشت.(دوستی می گفت زمان شهردار قبلی ساری هر وقت باران می آمد فقط کوچه شان پر از آب می شد، در این دوره اصلاحات مهندسی صورت گرفت و حالا وقتی باران می بارد علاوه براین که کوچه چند ساعت زیر آب می ماند، اضافه آب وارد حیاط منزل شان هم می شود!)


شهردار جوان با بهره گیری از رسانه ها و پروپاگاندا و بسیج گری امکانات خود، اذهان را به هر سوی که تمایل دارد می کشاند و حتی بین اصلاح طلب ها نیز دودستگی ایجاد کرده است؛ تنانی مثل همین روزبهی و احمدی فولادی و چند تن دیگر را که اتفاقا" از جمله اصلاح طلبان نزدیک به فرماندار مرکز استان هستند، جذب کرده و بخشی دیگر از بدنه اصلاح طلب ها را در برابر این افراد قرار داده است.

اصلاح طلبان منتقد شهردار این رویه هم قطاران خود و بازی در زمین شهردار و دفاع و تمجیدهای آن چنانی را برنمی تابند و آن را گل به دروازه خودی و «غضنفر بازی» قلمداد می کنند.

این جاست که هنر سیاست ورزی شهردار جوان آشکار می شود. او در گام نخست توانست بین حامیان اصلاح طلب محمد دامادی -نماینده کنونی مجلس- افتراق ایجاد کند.

فراست دیگر مهدی عبوری در انتخابات این دوره مجلس آشکار می شود. او پس از این که نتوانست جای ربیع فلاح را در مسند استانداری مازندران بگیرد، می توانست نامزد انتخابات مجلس شود و رای اول را هم بگیرد، اما تیزهوشی به خرج داد و با نامزد نشدن هم محبوبیت بیشتری بین افکار عمومی کسب کرد(با این ادعا که هدف من خدمت به شهروندان است و از شهرداری برای ترقی خودم استفاده نمی کنم)  و هم این که با در نظرگرفتن زیرپوستی نامزدهای چند لایه، مهره چینی مناسبی کرده است. بنابراین نیازی ندید راسا" وارد کارزار دشوار انتخابات مجلس شود.

لایه نخست انتخاب او در کارزار مجلس آینده به احتمال گزینه شجاعی-یوسف نژاد و لایه دوم این انتخاب گزینه شجاعی-بهاری است. او در لایه های پایین تر، برای فروریزی نسبی آرای محمد دامادی، افرادی مثل آقامیری، نقیبی و یوسفی را هم دارد.

شهردار و حامیانش به هیچ وجه تمایل ندارند از صندوق آرا نام دامادی خارج شود، بنابراین  ترجیح می دهند کنار سید رمضان شجاعی، حتی گزینه ای اصلاح طلب مثل بهاری راهی بهارستان شود.

او کنشگری است که: 1- خوب بازی می کند. 2- ابایی ندارد رو بازی کند. سیگنال هایی که شهردار جوان به اردوگاه رقیب می فرستد، کاملا" واضح است و فیدبک آن نیز برایش اهمیتی ندارد. او کار خودش را می کند و حرف خودش را مونولوگ وار و نه دیالوگ وار می زند. برای مثال او هنوز مصاحبه اختصاصی و چالشی با رسانه ای در استان نداشته و تنها یک بار با رسانه های استان نشست خبری گذاشته است، اما چند روز پیش ترجیح داد از اکیپ خبرنگارانی که از تهران آمده بودند پذیرایی و با آن ها گفت و گو کند.

در هفته های آینده آتش تهیه تیم شهردار بیشتر هم می شود. بگم بگم های عامه پسند او باز هم ادامه می یابد و از تخلفاتی خبر می دهد که می تواند رو کند، اما نمی کند.

 اگر سندی دال بر تخلف تیم پیشین وجود داشته باشد، می توان به محکمه سپرد تا متخلف به سزایش برسد، اما شهردار جوان ترجیح می دهد به جای کار حقوقی، همواره روی موج و توپخانه اش این گونه بر روی رقیب فعال باشد.

آری، مهدی عبوری شهرداری سیاسی است تا فنی؛ و تلاش می کند هرطور شده رقبایش را در بازی شطرنج سیاسی مرکز استان مات کند. او با این که به اردوگاه اصلاح طلب ها تعلق ندارد، بسیاری از اوقات ژست اصلاح طلبی هم در کلام و هم در عمل می گیرد و بین این طیف نیز طرفدارانی پیدا کرده است. فرازهایی از سخنرانی بهار گذشته او در جمع بانوان شهرداری گواه این اعاست: «معاونت فرهنگی شهرداری ساری با همکاری مدیرکل جدید ارشاد برنامه ریزی کنند تا در ساری کنسرت ویژه بانوان برگزار کنیم... آیا نمی‌توان مدیرکل، فرماندار و مدیر زن هم داشت، چرا این اتفاق نمی‌افتد...چرا تا خواهری مسئولیتی را می‌پذیرد ذهن‌ها به سمت دیگری می‌رود، این افراد نیاز به خوددرمانی دارند. این نوع مدیران و مسئولان با این افکار پلید و غلط به درد مدیریت در جامعه اسلامی نمی خورند....»

 شاید عنوان موفق ترین شهردار ساری از ابتدا تا کنون کمی برای او گزاف باشد، لیکن جسارت وشهامت او در سیاست ورزی معطوف به تفکر خود، شفافیت در سخن و کردار، اقتدارطلبی، مهره چینی کنشگرانه، پروپاگاندا و فعالیت های پشت صحنه از او یک پدیده ساخته است که به آسانی از کنار این پدیده نمی توان گذشت. پدیده ای به نام مهدی عبوری، 33 ساله! ساری هم چنان بااوست.


  • پنجشنبه 29 آبان 1399-14:22

    با چه منبعی این مطالب را نوشته‌اید؟ شهردار بابل و آمل بود هم همین را می‌کردید؟ از ساروی‌ها چه کینه شتری به دل دارید؟ اتحاد بین مردم طبری را بیشتر کنید نه اینکه مایه نفاق میان آنها باشید. این را برای مدیران مازندنونه می‌نویسم نه مردم اگه خواستید پخشش نکنید ولی به گوش مدیران برسانید. شمه خنابدون. یا حق.

    • چهارشنبه 1 مهر 1394-12:26

      محبوبیت آقای عبوری در حوزه شهری ساری شکی نیست اون هم به روش پوپو لیستی ایشون مسلط به حاشیه سازی و موج سواری هستش به غیر از عوام فرهیختگان را هم فریفته اونایی که از استاندار , دامادی و ... بدون سند دفاع میکنند دوستان دانایی برای اونها نیستند متاسفانه شناخت عبوری ونتیجه کارهاشون مانند معجزه هزاره سوم زمان زیادی میبره (مازندرانی)

      • چهارشنبه 1 مهر 1394-11:25

        آقای برزگر ولیکچالی خدمت شما عرض شود که مردم مثل شما که هشت سال دوران اصلاح طلبی که حکومت را در دست داشتید و هروز جنگ اعصاب و رسانه ...داشتید بجای کارکردن پدر مردم را درآوردید .مگر من نوعی بخاطر خوندن چهار کلمه و تعریف و تمجیداز زبان دیگران و مقاله که طرفدار کسی نمی شم گذشت اون دوران برادرعملکرد افراد هست که مردم قضاوت میکنند نه تعریف لسانی/قطعا این سایت هم این نظر مرا درج نمی کند که بگم شما اصلاح طلبان بخاطر پست و مقام از همه چیز می گذرید.اقای برزگر شما در انتخابات شورا و هیت مطبوعات رای نیاوردید هی اعتراض داشتید و می گفتید تقلب شده /سران شما هم همینطور مردم دو دوره به احمدی نژاد رای دادند گفتند تقلب شده /تفکر شما اینه مرده باد مخالف من ، گفتار و گردار شما چرخش 180 درجه ای داره /لطفا به عقاید مردم احترام بگذارید و از این سایت هم میخواهم نظرم را درج نماید چرا که برای نوشتن اون وقت گذاشته و به اون احترام گذاشتم با تشکر

        • سوادکوهی کیجاپاسخ به این دیدگاه 10 14
          سه شنبه 31 شهريور 1394-9:6

          پیشنهاد می کنم مسئولین استان حتما شبکه TOLO نیوز افغانستان رو ببینن تا بفهمن که واقعا چی هستن!!!!! و از دید مردم کی هستن؟؟؟ حالا شما هی بگید عبوری ...طلوعی.... غروبی ...پدیده... ندیده ... شدیده... از دید ما ... به قول خدای رحمان روشنایی از تاریکی قد تبین شده کسی که دنبال جمع کردن رای از یه مشت مردم ساده و روستاییه معلومه از کسی که به دنبال جمع کردن رای اذهان و افکار بیداره.............. خدایا هدایتمون کن

          • سه شنبه 31 شهريور 1394-1:51

            جناب عبوری همه میدونن شما داری کار انتخاباتی میکنی...شما که مدعی هستی دامادی کاری نکرده واسه مردم ریس تو که هشت سال تو مجلس بود چه گلی سر ما زده اون از جاده کیاسر سایپا که تو گوهر باران تابلو ش زنگ زذ به قول خودت بگم باز

            • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 25 13
              يکشنبه 29 شهريور 1394-23:44

              آ قا یان محترم شما را به خدا .ول کنید این بازیهای سیاسی را به فکر شهرمان باشیم .به فکر شهری که تا حالا میبایست کلان شهر میشد با همین اختلاف های ما بود که چنین نشد .بعد از سالها یک جوانی مثل مهندس عبوری پیدا شده که برای این شهر کار می کنه .درست مثل زمان فرمانداری حاج مجید حسین زاده گان کسانی بودند که قسط خراب کردن ایشان را داشتند .سر آ خر هم همین کار را کردند ...عملکرد مهندس عبوری قابل تقدیر است..آ قایان نماینده مجلس شهرمان تو این چهار سال چه کار کردند که تازه به فکر شان رسید مردم شهر مشکل دارند .حالا که متوجه شدند مردم قبولشان ندارند به فکر خراب کردن مرد خستگی ناپذیر شدن.لازم به ذکر است که آ قایان به فکرجمع کردن رای در میاندرود ودودانگه وچهاردانگه هستند

              • چهارشنبه 1 مهر 1394-11:13

                حسین زاده گان؟ یا حسین زادگان؟
                قسط خراب کردن یعنی چی؟ یعنی خراب کردن قسطی؟ آهان، منظورت قصد خراب کردن بوده. قصد عزیزم. قصد. تکرار کن. قصد

              • يکشنبه 29 شهريور 1394-23:27

                عین همین متن حتی بدون جابجایی یک کلمه در خبرگزاری نگاه نیوز هم موجود هست میخواهم بدانم کار خبرگزاری کپی کردن تحلیل میباشد؟؟ آیا شما از سایت نگاه نیوز کپی کردید یا نگاه نیوز از سایت شما این تحلیل را کپی کرده؟؟

                • چهارشنبه 1 مهر 1394-11:11

                  این که کاری نداره. تاریخ انتشار رو نگاه کن متوجه میشی. مازندنومه زده. یادداشت سردبیره.
                  در ضمن نگاه نیوز خبرگزاری نیست....

                • يکشنبه 29 شهريور 1394-23:3

                  ... رسانه باید در د مردم داشته باشد نه عقده شخصی.

                  • حاج سهرابپاسخ به این دیدگاه 13 10
                    يکشنبه 29 شهريور 1394-21:32

                    ... دوستان چرا میگید از روزبهی بعید بوده؟مگه ایشون در زمان نمایندگی ایشون در مجلس جزء امضا کنندگاه آن نامه کذایی نبوده پس نباید از چنین آدمی توقعی داشت. درود بر امام خامنه ای

                    • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 25 26
                      يکشنبه 29 شهريور 1394-19:20

                      عبوری یک شهردار است
                      یک آدم معمولی با مسئولیت مدیر شهری
                      چند کار مفید انجام داد ولی حسابی دارد با احساسات مردم بازی می کند
                      یک مسئول حق ندارد منت بر دیگران بگذارد مخصوصا مردم پاک ساری

                      • يکشنبه 29 شهريور 1394-16:46

                        با سلام و درود
                        احسنت بر قلم صریح جنابعالی
                        مشخصه که مثه دیگر رسانه ها قابل خریداری نیستین و دین و رسالت بزرکتان را بر چیزهای پوچ دنیایی نفروخته اید.
                        خیلی وقت بود که در این خفقان رسانه ای این شهر همچنین مطالب مستند و واقعی ندیدیم.حرف دل خیلی ها را زدید.
                        خدا به شما خیر دهد و ایستادگی و مقاومت.
                        در برابر این گروه...محکم مقاومت کنید که خدا یاری دهنده حق طلبان و حق جویان است...
                        در ضمن این بزرگوارانی که شما به عنوان اصلاحطلب نام می برید اصلاح طلب نیستن بلکه منفعت طلبن...اگر بخواهین منفعت طلبی این دوستان را ثابت می کنم.
                        باز هم میگم درود بر شمااا
                        اجر کم عندا...

                        • يکشنبه 29 شهريور 1394-16:40

                          یک روزی حامیان آقای عبوری خجالت خواهند کشید اسم ایشان را بیاورند.
                          احمدی نژاد که خوب است...

                          • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 35 25
                            يکشنبه 29 شهريور 1394-15:22

                            به نظر بنده بهترین و محبوب ترین شهردار تاریخ انقلاب اسلامی ایران شهر ساری .شهردار جوان و با آ تیه مهندس عبوری است .وجا دارد به شخصه از ایشان تقدیر و تشکر می کنم .واین دست مطالب را به ایشان نسبت دادن کار شایسته ای نیست

                            • خان چکنیپاسخ به این دیدگاه 21 30
                              يکشنبه 29 شهريور 1394-15:2

                              دقیقا درست فرمودید،جناب عبوری دست از بگم بگم ها بردار شهر رو به حاشیه نبر....راستی جناب عبوری کدام پروژه بزرگ عمرانی رو شما کلنگ زدی و افتتاح کردی؟راستی ایا پایه پل خزر نقشی در ایگرفتگی میانگذر تازه احداث شده شما داشته؟ راستی چطور با ان همه هزینه در خیابان فارابی کانال کشی شده و پیمانکار ان هم ... بوده و ساختمان توحید رو اب گرفته عجب مهندسی شده چطور با احداث کانال شما جلوی پارک افتاب تا کمر در اب فرو رفته بودیم و با ان همه بوق و کرنا کردن حضرتعالی و تیم ... ابگرفتگی در منطقه 3 بیداد میکرده ایا این بود خدمت شما و رفع 80 درصد ابگرفتگی شهر؟

                              • يکشنبه 29 شهريور 1394-14:59

                                بهاری کیه

                                • يکشنبه 29 شهريور 1394-14:40

                                  جناب روزبهی از شما بعید بوده شما دیگه چرا بازیچه ...شدی

                                  • يکشنبه 29 شهريور 1394-14:18

                                    عالی نوشتی سردبیر. دمت گرم

                                    • يکشنبه 29 شهريور 1394-13:29

                                      عبوری احمدی نزادی دیگراست !!!
                                      پوپولیست و خودمحور. اهل بگم بگم و....
                                      عوام گول میخورند حالا چرا اصلاح طلبان در چاهی که کندند می افتند !!

                                      • يکشنبه 29 شهريور 1394-13:10

                                        سلام؛جناب عبوری با پول شهرداری داره حرکات سیاسی انجام میده/محرم نزدیک است حالا نامه های کمک مالی هیات مذهبی به شورا سرازیر میشه و فقط به کسانی نامه میدن و کمک میکنند که با حرکت آنها همراه باشد ... واقعا جایز است واین حرکات رو مردم رصد میکنند

                                        • يکشنبه 29 شهريور 1394-13:9

                                          جالب است در مملکتی که نه حزبی است و نه شبه- حزب، دو گروه سر براورده اند به نام اصلاح طلب و اصول گرا که پیش از اینکه نشان دهنده موضع اجتماعی- اقتصادی -فرهنگی باشند گویای موضع مذهبی یا حداکثر جهت گیری نسبت به اصول انقلابی و از این منظر تا حدودی فرهنگی است. اما نکته عجیب تر اینکه افرادی که در سیاست اصول گرای دو آتشه! شناخته می شوند در موضع گیری فرهنگی از اصلاح طلب های دوآتشه! جلو می زنند. این واقعیت را نمی شود به راحتی توضیح داد. مگر توجه ویزه به متن یا زمینه ای که این اتفاق رخ می دهد. یعنی ایران.
                                          در این بین فردی پیدا می شود که هم اصول گرا است و هم در برخی موارد اصلاح طلب و مهمتر اینکه هیچ کاری انجام نمی دهد یا آنطور که ادعا می کند انجام نمی دهد. نمونه اش را دوستان ساروی می بینند و باید بگویند. یک نمونه اش را خودم دیدم، در حوزه فکر و کتاب. چند ماه پیش جمال ناشر ی مازندرانی چند جلد کتاب با نویسندگی آقای عبوری که بعدا به شهردار بودنش آگاه شدم در آورد. کتاب که چه عرض کنم جنگی از مطالب در حد رساله دانشجویی و حتب کمتر از آن کار کلاسی دوره لیسانس. ان هم در موضوعات متنوع و غیر قابل جمع در یک نفر. تعجبم از ناشر است که در این وانفسای باز نشر و کتاب چرا و چگونه ریسک این کار را پذیرفت.
                                          اما غرض اینکه انسان همه کاره ... [از ترس طرز کار مازندنومه می دانم که حذف می کند. بنابراین همین جا قلم در می کشم.]

                                          • دوشنبه 30 شهريور 1394-19:26

                                            قضاوت شما از گونه بغض شخصی به نظر می رسد موارد مطرح شده اینگونه در ذهن متبادر می شود که شما مشکل شخصی دارید. در تمام مراحل چاپ کتاب بررسی و نظارت از سوی وزارت ارشاد صورت می گیرد که فکر کنم از مویدات این بحث است ضمن اینکه این فرد توانمند می تواند اینده ای بهتر از این داشته باشد که تنگ نظری شما را هم بیشتر فعال کند. در این استان فرزند کش بیایید بیشتر روی سرمایه های انسانی سرمایه گذاری کنید و از له کردن افراد مهم دست بردارید

                                          • يکشنبه 29 شهريور 1394-13:4

                                            سلام.بنده به عنوان یک شهروند این رو میگم که جناب شهردار فقط دنبال عوامفريبی هستند و خودشان خیلی دوست داشتن تو انتخابات ورود کنند ...دیگه نمیدونم مردم از تمام حرکات اون خبر دارند واقعا جای تاسف داره این حرکات .شما که دم از خدمتگزاری میزنید برید دنبال مدیریت شهری...

                                            • يکشنبه 29 شهريور 1394-12:53

                                              درود بر دامادی که با عملکردش جواب همه را داد

                                              • يکشنبه 29 شهريور 1394-12:18

                                                بسیار تحلیل خوب و جالبی بود

                                                • يکشنبه 29 شهريور 1394-12:11

                                                  عبوری تو قلب ماست هیشکی هم نمیتونه با نقد های مغرضانه جایگاهشو خراب کنه شما به فکر انتخابات بعدی باشین بهتره !!!

                                                  • از پایتخت بهار نارنجپاسخ به این دیدگاه 27 13
                                                    يکشنبه 29 شهريور 1394-12:9

                                                    فقط میشه برای تو و اونایی که شیرت کردن از این مثلا تحلیلا بنویسی متاسف بود ماتزند نومه چون در مقابل عبوری عزیز و کاراش حرفی واسه گفتن نداری اینجوری دست و پا میزنین تا شاید بتونین حقایق رو جوری دیگه جلوه بدین مردم هوشیارن و تو انتخابات بعدی بهتون نشون میدن که کدوم تفکر منسوخ شده است و کی باید بره دنبال کارش !!! عبوری تو قلب مردم ساری جا داره اینو به اون اربابات بگو !!!

                                                    • شمیم مازندرانپاسخ به این دیدگاه 3 8
                                                      سه شنبه 31 شهريور 1394-13:54

                                                      البته کسر شأن هستش اما یادآوری میشه به شما که :
                                                      بابل شهر بهارنارنج و پایتختش در ایران

                                                      • از پایتخت بهار نارنجپاسخ به این دیدگاه 6 0
                                                        چهارشنبه 1 مهر 1394-11:7

                                                        شتر در خواب بیند پنبه دانه!!! یه مدت یه سری بهتون گفتن شهر بهار نارنج واقعا باورتون شده ظاهرا!!! ساری پایتخت همیشگی بهار نارنج میمونه و هست با شهردار فوق العادش شما برین یه فکری به حال چاله چوله های شهرتون بکنین بهار نارنج پیشکش !!!

                                                      • يکشنبه 29 شهريور 1394-23:8

                                                        الان به نظرت این یادداشت حرفی برای گفتن نداشت؟!!! سواد داری؟ بیسوادی؟!!

                                                      • يکشنبه 29 شهريور 1394-11:4

                                                        اين گروه چون چا ره اي ندارند دست به هر كاري ميزنند تا رقيب قدرتمند را از ميدان رقابت بيرون كنند ولي نميدانند در هر كوچه و برزن مردم دارن از كارهاي شان صحبت ميكنند.فقط دنبال حاشيه سازي هستند و مردم براي شادي دور هم جمع ميشن نه چيز ديگري/لاف بزرگ هم جمعيت صد هزارنفري...خوبه باعث خنده و خوشحالي مردم شده ايد با دادن آمار غلط

                                                        • يکشنبه 29 شهريور 1394-10:52

                                                          درود بر استاندار محبوب و دوست داشتنی جناب آقای دکتر ربیع فلاح جلودار. انشاالله روز به روز شاهد پیشرفت استان خواهیم بود

                                                          • يکشنبه 29 شهريور 1394-9:58

                                                            درود بر مازندنومه که در دوره خفقان در شهرداری ساری هرگز اصولش را فدای پول و پست نکرد.

                                                            • ساروی پایتخت نشینپاسخ به این دیدگاه 22 7
                                                              يکشنبه 29 شهريور 1394-9:51

                                                              نمیشه گفت کاملا دارید گذاف میگید اما چیزی که واضحه در عمل بسیار موفق عمل کرده آقای عبوری و کارنامه موفقشه که محبوبش کرده هر چند منکر ضعفشون تو بعضی موضع گیریهاشون نمیشم اما هیچ بشری 100 درصد نیست و ضعفهایی داره .مطمئنا میشه گفت تمام مردم ساری به دور از تفکرات سیاسی ایشون رو دوست دارن و پشتیبانشون هستن

                                                              • يکشنبه 29 شهريور 1394-9:33

                                                                آقای برزگر... چون در تیم عبوری جایی نداشتید باز هم ارزش قلم رو پایین آوردید و مغرضانه قضاوت کردید... مردم شاهد و ناظر هستند...

                                                                • يکشنبه 29 شهريور 1394-9:28

                                                                  همه دوربین به دست از سیل عکس میگیرند
                                                                  همه چه ربطی به دامادی دارد؟
                                                                  دامادی مگر دوهزار پرسنل دارد
                                                                  3 منطقه شهرداری دارد
                                                                  سازمان عمران دارد
                                                                  یه رئیس دفتر دارد تمام
                                                                  کارش پیگیری وقانونگذاریه
                                                                  شما کارتون اجراییه
                                                                  نقد وبپذیرید
                                                                  همیشه جشن خیابانی
                                                                  وعده ووعده تا به کجا
                                                                  ؟!!!
                                                                  اقا شما از دامادی کمک نمی گیرید
                                                                  فقط همه جا تخریب
                                                                  رزومه ایشان هست
                                                                  در ارشیو در خدمتیم.....
                                                                  ماسک اهنین خواهد افتاد
                                                                  بگذریم

                                                                  • يکشنبه 29 شهريور 1394-9:26

                                                                    متاسفانه برخی اصلاح طلبان گل به دروازه خودی می زنند. آقای روزبهی مقدمت را به اردوگاه اصولگراها تبریک میگوییم

                                                                    • يکشنبه 29 شهريور 1394-11:53

                                                                      احسنت

                                                                      • يکشنبه 29 شهريور 1394-9:35

                                                                        روزبهی خنده ام میگیرد
                                                                        چطور نماینده مجلس بوده است؟!!!!!
                                                                        ایشان حتی در اداره یک دانشگاه بعنوان مسئول اموزش توانایی ندارد
                                                                        بارهها خدمتش رسیدم
                                                                        وای
                                                                        بزار اصولگرا باشد
                                                                        عشوری کجا
                                                                        حاج مجید کجا؟!!!!
                                                                        براش احترام قائلم
                                                                        ادم بسیار خوبیست
                                                                        فقط می تواند معلم خوبی باشد

                                                                        • يکشنبه 29 شهريور 1394-9:31

                                                                          عوام فریبی تمام شد
                                                                          5 دقیقه بارون عملکردشون را نمایان کرد
                                                                          همین مردم شریف احمدی نژاد وبغل میکردند
                                                                          حالا کو؟!!!!!

                                                                          • دوشنبه 30 شهريور 1394-7:33

                                                                            اتفاقا مردمي كه تو ميگي هنوز عاشقانه احمدي نژاد را غاشقانه دوست دارند

                                                                        • يکشنبه 29 شهريور 1394-9:13

                                                                          تحلیل درستی بود بنظرم. همین است که گفته شد.تشکر

                                                                          • يکشنبه 29 شهريور 1394-8:12

                                                                            يه سوال؟...
                                                                            عبوري به قول شما سي وسه ساله ! درعرض اين دوسال چه كرد كه همه شهرواستان راجع به ايشان مي نويسند وميگويند!؟
                                                                            عبوري چه كرد كه دربين مردم محبوب شد؟
                                                                            آيا اين محبوبيت دروغين است؟
                                                                            بنده درجشن 100هزارنفري درجشن ولادت باسعادت امام رضا(ع) درپادگان قديم ساري چطورمردم به محض حضور عبوري درجايگاه كف ودست وسوت و هورا ميكشيدند وچند نفرازبغل دستي هايم دست به آسمان بااشك شوق عبوري را دعا ميكردندوبه روح برادران شهيدش صلوات ميفرستادندهمانند مادروهمسرم دردعاي اختتام درسجاده نمازشان عبوري را دعا ميكنند به راستي عبوري چه كرد كه مردم با شهرداري آشتي كردند نمونه آن تخريب ديوارجلوي ساختمان عمارت شهرداري حرف بزرگي داشت آن هم اين بود شهرداري ازمردم با مردم وبراي مردم است

                                                                            • يکشنبه 29 شهريور 1394-16:41

                                                                              به راستی اپورتونیست هستش ایشان.

                                                                              • يکشنبه 29 شهريور 1394-14:17

                                                                                بازم که تو سپر دفاعی شدی. احمدی نژاد بازی در نیار. زود سوال طرح میکنه. به راستی عبوری چه کرد؟!!
                                                                                خوب پسر خوب، عبوری یه سری کارها کرد. اما کارهاش در حدی نبود که انقدر ادعا می کنه. تحلیل کاملاً درست بود. بدون کمترین اشکال. حتی خود عبوری هم از خوندن این تحلیل ممکنه به فکر فرو بره. دیوارهای جلوی عمارت برداشته شد تا دیوارهای جلوی سیاسی کاری ها کشیده بشه.

                                                                              • حسین برزگر ولیک چالی،فعال سیاسی اصلاح طلبپاسخ به این دیدگاه 33 21
                                                                                يکشنبه 29 شهريور 1394-8:7

                                                                                مهدی عبوری محصول ومولود فقدان نظام غیر حزبی و ترجیح گزینه منفعت شخصی بر منفعت جمعی در مرکزاستان است.او از جنس عوام گرایی است تا مردم مداری.رویکرد جوابگو نبودن،اقتدار گرایی،تمامیت خواهی و کنترل گری او را به اسلاف خویش یعنی جریان احمدی نزادی مبدل کرده است.حمایت و تمجید چهره های خاص اصلاح طلبی مرکز استان به دلیل همبستگی های عاطفی و نیز رویکردهای حمایتی آنان در دهه های 60و70بوده است و ربطی به موضع رسمی اصلاح طلبان یا جبهه اصلاحات ندارد.گذشت زمان برخی از زوایا و ابعاد نهفته در حوزه عملکردی او را مشخص خواهد کرد که احتمال وقوع برخی کارکردهای نامناسب و مبهم در مدیریت شهری ،آنگاه قضاوت و ارزیابی از این محصول را متفاوت و ومتحیر خواهد کرد بسان چرخش آشکار از عملکرد رییس دولت نهم و دهم.منتظر آینده باشد.چنانچه برخی از نشانه ها ونمادها از ساختمان عمارت هم اکنون برخاسته شده است.

                                                                                • يکشنبه 29 شهريور 1394-18:29

                                                                                  درست است .ملت ما معجزه هزاره سوم را تجربه کرده اند وحالا هم پدیده ای به نام عبوری . برای تک چهره های اصلاح طلبان هم متاسفم .این تعابیر بسیار پررنگ ترش برای معجزه هزاره سوم بود و نتیجه اش معلوم شد. دلم برای نخبگان می سوزد که باید چند خون به جگر شوند تا توده ها موضوعات دستشان بیاد . اخرش هم کسی که باید هزینه اش رو بده بیشتر همان توده مردم هستند . راستی شهر ساری یکی شبیه عبوری را به یاد کرد . مرحوم کردان !!! خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند .

                                                                                  • يکشنبه 29 شهريور 1394-16:44

                                                                                    عالی بود
                                                                                    همین است.

                                                                                    • يکشنبه 29 شهريور 1394-9:49

                                                                                      اصلاح گر يا نابودگر1000 مسئله اين است
                                                                                      گر برزگر باشي متاسف شدم برات مردمي تر ازعبوري تا بحال نديديم هرچند عبوري همانند سايرمديران بي عيب نيست هرچند شما كه دم از اصلاح طلبي ميزنين به چيزي كه فكرنميكنين همين اصلاح طلبي ه نه تنها اصلاح گرنيستين بلكه نابود گرين اگر فيلمسازهاي هالي وود ميدانستند درساري چه نابودگرايي هستند ومجاني كارميكنند ميومدند وازشماها استفاده ميكردند!!
                                                                                      عبوري هم روزي از شهرداري خواهد رفت وآيندگان قضاوت ميكنند


                                                                                    ©2013 APG.ir