تعداد بازدید: 2557

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 6 دی 1395-8:10

بوی خوش قیر!

چند روز پس از انتشار خبری در مازندنومه مبنی بر پیگیری یک ساله شهروندان محله ای در ساری برای آسفالت،  با دستور شهردار ساری، این کوچه آسفالت شد.


مازندنومه، سرویس اجتماعی: در پی انتشار مطلبی با عنوان «دریغ از یک قاشق آسفالت» به تاریخ 26 آذرماه 95 در مازندنومه، که در آن یکی از شهروندان ساروی نسبت به پیگیری یک ساله خود برای آسفالت محله شان، شهردار ساری با مازندنومه تلفنی تماس گرفت و اعلام کرد دستورات لازم را برای آسفالت کوی طبرستان صادر کرده است.

حالا همان شهروند در مطلبی برای ما نوشته است: «خیلی زود، یعنی زودتر از آن چیزی که فکر می کردم اتفاق خوشایندی افتاد. صبح پنج شنبه دوم آذربوی خوش و دلپذیر قیر (واقعا دلپذیر) شامه اهالی کوچه دانش از کوی طبرستان را نوازش کرد.

 پیگیری ها به سرانجام رسید و جا دارد از زحمات مسئولان سایت مازندنومه و پیگیری شهردار محترم تشکر کرد.

 لیکن دو نکته؛ اول اینکه شاید خیلی از شهروندان به سایت های اینترنتی دسترسی نداشته باشند تا بیان مشکل کنند. پس چقدر خوب است که مجموعه شهرداری قبل از بیان کمبودها و گرفتاری ها در فضای مجازی و روزنامه ها،  مشکلات شهروندان را برطرف کنند.

 دومین مورد اینکه امیدوارم سایر کوچه های محله طبرستان نیز شامل این موهبت شوند.»


  • چهارشنبه 8 دی 1395-17:47

    با سلام و احترام، ضمن تقدير از زحمت هاي شبانه روزي شهردار محترم جناب مهندس عبوري و تمامي پرسنل ارجمند شهرداري ساري كوچه بوستان روبروي پارك ازادگان واقع در ميرزازماني از بيشترين تردد در منطقه برخوردار مي باشد اما متاسفانه مدت ها پس از انجام كندن فاضلاب شهري رها شده و روكش اسفالت انجام نشده لذا خواهشمنديم جهت ارامش ساكنين اقدامات لازم صورت پذيرد . از سايت مازندنومه هم جهت انعكاس مشكلات شهري متشكرم.

    • دوشنبه 6 دی 1395-23:24

      شهردار عزیز چرا ترک محله رو مثل حلب سوریه مخروبه کردی و نیمه کاره رها کرهای جای تاسف داره که ماشينهاي خطی بابلسر و جويبار که از این مسیر تردد میکنن با این صحنه ساختمان های مخروبه روبرو بشن، در شان مرکز استان نیست این قسمت هم ورودي شهر محسوب ميشه برخی ساختمانها رو شهرداری خرید و تخریب کرد و نیمه کاره رها کرد وانبوهی از نخاله های ساختمانی رها شده...لطفا به همه جای شهر سر بزنيد،


      ©2013 APG.ir