تعداد بازدید: 3415

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 25 دی 1386-0:0

به ما ربطي نداره!

قناعت در واکنش به اظهارات رعيت- نماينده مردم قائم شهر- در مجلس گفت: برخي به جاي دلجويي و تشكر از مردم و مسئولان به دنبال معرفي خود در زمان بحران گاز هستند.


جواد قناعت-معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران- با اشاره به اينكه اظهارنظر نماينده مردم قائم شهر در مجلس شوراي اسلامي پس از 17 روز از مشكلات مردم و استان جاي سئوال دارد اظهار داشت: زماني كه تمامي مديران مرتبط دستگاه هاي اجرايي به صورت 24 ساعته در جهت رفع بحران تلاش مي كردند تماسي و يا ارتباطي از جانب شما برقرار نشد.


وي با يادآوري اين نكته كه گاز برخي استان ها از چند مجرا تهيه شده است، بيان كرد: زيرساخت و مديريت غلط گذشته در كنار قطع گاز از كشور تركمنستان اين مشكل را براي استان به وجود آورده است و هيچ ارتباطي به مديريت استان ندارد.


قناعت خاطر نشان كرد: تعدادي از نمايندگان مجلس به جاي اينكه مديران را كمك كند در مجلس انتقاد مي كنند.


وي پيگيري مسئولان استاني به ويژه استاندار مازندران و شخص رئيس جمهور را ستود و افزود: كساني كه متعلق به شهرستان قائمشهر بودند، تاكنون چرا اظهارنظري نكردند.


معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران با اشاره به بيان مشكلات زيرساختي گاز در مازندران افزود: از بهمن ماه سال گذشته، استاندار مازندران مشكلات گاز استان را به وزير نفت اعلام كرده بود.
وي ضمن تشكر از رسانه‌ها و تمام مسئولاني كه در اين زمينه تلاش كردند، افزود: قطع گاز از سوي كشور تركمنستان، نويد قطع وابستگي و استقلال كشور است.


قناعت در بخش ديگري از سخنانش در مورد انتخابات گفت: نوع صف بندي‌هاي داخلي و نگرش هاي خارجي اهميت انتخابات مجلس هشتم را بيشتر مي كند.


رئيس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به نقش روابط عمومي ها در آگاهسازي عمومي جامعه خاطرنشان كرد: اصلي كه هيچ دستگاه دولتي اجازه ندارد امكانات خود را در اختيار نامزدهاي انتخاباتي قرار دهند بايد توسط روابط عمومي ها پيگيري شود.(farsnews)


  • سه شنبه 27 مرداد 1388-0:0

    رعیت توسط مردم انتخاب شد قناعت چطور/ من میگم ازمایش کنه چقدر محبوب111
    من املی هستم وخبرش رادارم

    • جمعه 28 دی 1386-0:0

      درخصوص نطق پیش از دستور آقای رعیت نباید فراموش کنیم که هرفرد مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به وظایف شرعی و تعهدی که در قبال مردم دارد بپردازد. ایا از وکیل مردم غیر از این انتظار داشته باشیم که حرف دل موکلینش را در خانه ملت بزند. این همه جناح گیری در برابر انجام وظیفه شرعی و قانونی چرا؟ آیا اگر ایشان در صحن مجلس این نطق بسیار مهم را مطرح نمی نمو دند آیا مخالفین الان ایشان ، خرده نمی گرفتند که چرا وکیل مردم از مردمش و مشکلاتشان در مجلس حرفی نزده و سکوت کرد؟ قضاوت برعهده خوانندگان منصف .

      • چهارشنبه 26 دی 1386-0:0

        سخنان جناب رعیت باعث شد سی دی نطق آقای رعیت را پیدا کنم وقتی گوش کردم تازه فهمیدم چرا داد قناعت در اومد بابا مردم همینارو میخوستند دمت گرم داش ولی

        • چهارشنبه 26 دی 1386-0:0

          آقای قناعت حالا که یک نماینده ای حرف دل مردم را زده بجای شما که شعاری عمل میکنید در تمام جلسات ستاد بحران شهرش شرکت کرده در مجلس نطق آتشین کرد تحمل نکردی دادت در اومد در زیر چتر دولت خدمت گزار نشسته ای اینگونه سخنرانی میکنی رعیت رو مردم میشناسند با شماها که بر اساس رابطه فامیلی نه سابقه کاری کنار هم میذارند و تصمیم میگیرند

          • doostdaran delavarپاسخ به این دیدگاه 0 0
            چهارشنبه 26 دی 1386-0:0

            1 بهمن افتتاح سایت دلاور بزرگ نیا کاندیدای قائم شهر،سوادکوه ،جویبار ،کیاکلاwwwwww.delavar.org

            • doostdaran delavarپاسخ به این دیدگاه 0 0
              چهارشنبه 26 دی 1386-0:0

              1 بهمن افتتاح سایت دلاور بزرگ نیاwww.delavar.org

              • http://khabar8.blogfa.com/پاسخ به این دیدگاه 0 0
                چهارشنبه 26 دی 1386-0:0

                اخبار داغ انتخاباتي قائمشهرhttp://khabar8.blogfa.com/

                • سه شنبه 25 دی 1386-0:0

                  از بیانات فکورانه و صبورانه معاون محترم سیاسی استاندار مازندران در خصوص آقای رعیت که طبل توخالی است و جز ژست سیاسی و تظاهر به مردم داری کار دیگری بلد نیست کمال تشکر را داریم. و از زحمات استاندار محترم و معاون محترم سیاسی بدلیل پیگیری و حل مشکل گاز کمال تشکر راداریم.

                  • سه شنبه 25 دی 1386-0:0

                    استاندار مازندران اعلام کرد در صورت تشديد سرما ادارات امدادي نيز تعطيل خواهند شد و کار را به امام زمان واگذار خواهيم کرد


                    ©2013 APG.ir