تعداد بازدید: 4140

توصیه به دیگران 1

شنبه 26 ارديبهشت 1388-0:0

موسوي احساس خطر کرده است-عشوري

 جانشین ستاد میرحسین موسوی درمازندران گفت:نظرسنجي ها از قبل طراحي شده است.


اسفندیار عشوری در خصوص ارائه نظر سنجی هایی که از سوی حامیان احمدی نژاد ، ارائه می شود گفت : این گونه نظرسنجی ها از قبل طراحی شده است و اگر به دقت بررسی کنیم درآن خواهیم دید که حتی در آنها نیز افزایش آرای موسوی و کروبی هم نشان داده شده است .

عشوری افزود: افزایش آرای این دو کاندیدا ، باید درازای کاهش آرای کاندیدای دیگر باشد که این کاندیدا کسی نیست جزء احمدی نژاد ، اما حامیان وی این مساله را نمی پذیرند .

جانشین ستاد میر حسین در مازندران درواکنش به اینکه مخالفان موسوی او را کاندیدای ناشناخته معرفی می کنند،افزود: موضع گیری های میر حسین موسوی نشان داده که او حتی ازعرصه دور نبوده و در مهمترین ارکان حاکمیت حضور داشته است .

عشوری با تاکید بر اینکه موسوی از مسائل کلان کشور آگاه است ، ادامه داد: او به گفته خودش بنا به احساس خطری که کرده است وارد عرصه شده و موضع گیری هایش نشان دهنده اشراف کامل به مسایل و سنجش وضعیت موجود است.

انتشار اینگونه نظرسنجی ها بازارگرمی بیش نیست و اصلاً مشخص نیست که دیگرکاندیدا نیز دراین نظر سنجی ها حضورداشته اند یا نه ؟


در همين راستا دکتر بهاری- استاد دانشگاه مازندران- درخصوص ارائه نظر سنجی از سوی هواداران احمدی نژاد گفت : انتشار این گونه نظرسنجی ها بازارگرمی بیش نیست و اصلاً مشخص نیست که دیگرکاندیدا نیز دراین نظر سنجی ها حضورداشته اند یا نه ؟

وی تصریح نمود: اگر این نظر سنجی ها واقعی است چرا منبع انجام آن و نمونه آماری که نظر سنجی در آن شده را اعلام نمی کنند .

این استاد دانشگاه افزود: بر اساس برخی اطلاعات منتشر شده ، آرای موسوی رو به افزایش است و حتی در تهران موسوی از احمدی نژاد پیشی گرفته است ، اما تایید و صحت اینگونه اطلاعات ، نیازمند گذر زمان بیشتر تا زمان  برگزاری انتخابات و تعیین تکلیف نظر سنجی ها ی نهایی است .

دکتر بهاری با ابراز تاسف از اینکه مراکز مستقل برای انجام نظرسنجی با نمونه گیری جامع و کامل در کشور به ندرت وجود دارد افزود: برخی با سوء استفاده از این وضعیت آماری ، اقدام به نظر سازیهایی در استانه انتخابات می کنند تا کاندیدای خود را به عنوان مقبول ترین کاندیدای موجود معرفی کنند.(ghalamnews)


  • چهارشنبه 20 خرداد 1388-0:0

    آقای موسوی بهترین ریاست جمهور به امید آینده بهتر

    • پنجشنبه 31 ارديبهشت 1388-0:0

      آقای موسوی از کوچک کردن دولت و کم کردن هزینه های جاری دولت نهم احساس خطر کرده !!!؟؟؟؟ ایشان از زمان حضور وام دار دیگران می باشد واگر هم به دولت برسد حتی باگذشت 4 سال هم نمی تواند وام خود را ادا کند . انسان شایسته ای است ولی خودش نیست.

      • شنبه 26 ارديبهشت 1388-0:0

        آقاي موسوي از كنفرانس فضاحت بار برلين احساس خطر نكرد. آقاي موسوي از حادثه انقلاب نرم 18 تير احساس خطر نكرد. اما وقتي در كنفرانس ژنو اينگونه دكتر احمدي نژاد كشورمان را سربلند كرد احساس خطر كرد. وقتي اينگونه دولت در خدمت محرومان است احساس خطر كرد. وقتي دولت نهم باج سيبيل نداد و تو جيب بعضيا شيتيل نذاشات احساس خطر كرد. وقتي دولت نهم مثل برخي نترسيد و از حق هسته اي ايذان عزيز دفاع كرد او احساس خطر كرد.

        • حامیان موسوی در بابلپاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 26 ارديبهشت 1388-0:0

          از شما عزیزان سپاسگذاریم. ازتون تشکر شد!

          www.mirhosein-babol.blogfa.com


          ©2013 APG.ir